Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
241
Piti ruoho ajaa pari viikkoa sitten. En jaksanut.
Vaimo pyysi kukat kastelemaan. En jaksanut.
Koira piti kuulemma kusettaa. En jaksanut.
Vaimo pyysi taas jotain. En jaksanut.
Kaljaa piti hakea jääkaapista. Jaksoin hyvin.
Kuudennella kerralla alkoi hiukan väsyttämään.
Jaksaiskohan tänään loimuttaa ryynäriä?
 
Viestejä
19 536
Tietääkseni kaikki kolme poitsua lähtee huomenna Lappiin ja Norjaan, joten tuskin ketään niistä on ammuttu.

Surutalossa asun, koska kävin tänään Tikkamäellä päivystyksessä, kun on kolme päivää ollut laivankansihuimausta ja en ole päässyt metsäänkään. Verta imettiin, paineita mitattiin ja neurologisia kokeita tehtiin. Neljä tuntia taas meni, mutta sai sentään ilmaiseksi tonnisen panatoolin ja kuussatasen buraanan....

Toivotaan, että korjaantuu selän, hartioiden ja niskan hieronnalla. Niin ja pään venytyksellä. Eukko aloitteli tänään, mutta kai se on kuitenkin jollekin ammattilaiselle mentävä.
 
Viestejä
19 536
Vielähän ne ammattilaiset siellä kuulemma hieroo. Ei vaan näin kaikkien tuntemana ilkeä sinne mennä, vaikka mieli tekisikin. Niin ja osaavatkohan ne hieroa yläpäätä laisinkaan....?

Naapurin eronnut rouva on lähtenyt jo aikoja sitten jonnekin. Liekö paljuakaan? Toki fysioterapeuttihan se on ja on minuakin monesti hieroskellut ja lukkoja aukaissut.
 
Viestejä
241
Päivän aikana useampi tunti hikiliikuntaa. Hyvin jaksoin.
Hikoilu vain pahentuu. No tulin just löylyistä.
Äsken oli kova nälkä. Laihdutan joten join puolikkaan litran ohrapirtelöä.
Taas on kyllä nälän tunne. Taidan ottaa toisen.
En taida tänään loimuttaa vaan jatkan edellä mainitulla terveyslinjalla.
Ps. Edellisen viikon hommat hoitamatta. En jaksanut.
 
Viestejä
241
Suunnittelin jo alkuviikosta retkeä pihaterassillemme.
Valitettavasti avotulikiellon vuoksi ryynärin loimuttaminen ei tullutkaan kysymykseen joten pakkasin eväsrepun täyteen herkkuja: vastapaistettua leipää, keitettyjä munia, tomaattia, kinkkua, suklaa- ja hedelmäkakkua, persikkapiirakkaa, inkivääriolutta ja koiralle tietysti mehevä luun.
 
Viestejä
5 329
mun mielestä hyvä päätös . En tiedä mikä teillä on . kun tiedä ryynärin päälle mitään ,ymmärrä . Mutta saa tulta poltaa koska vaan . Vai mitä sanoo Joe tulie mestari tuleen katsoja .
 
Viestejä
19 536
Morjensta äijänkäppänät!

Kiirettä on taas ollut niin, ettei ole ehtinyt täälläkään käydä turisemassa. Eilenkin illalla piti Kimmelin takana kuunnella musisointia.

Joo. Ei ole yksityisviestejä nykyisin montaa enää tullut. Mutta on se kuulemma mahdollista, vaikka huonompaan suuntaahan tämä kpcomi on mennyt muutosten myötä.

Mutta lupaan virkistäytyä syksymmällä ja olla täällä ainakin viikottain. Muuten Nokian Kingi eli Matt voi mennä viesteissä ohitseni. Ja sehän olisi jo sellainen trauma, että narun jatkoksi joutaisi....tai siis joutaisin.
 
Viestejä
19 536
Lihajalosteen Palviryynärit. Ooh! Rasva vaan valuu suupielistä ja oluella huuhdellaan alas. Ja elämä on taas elämisen arvoista!

Kun wimi tulee käymään, niin lupaan rillata niitä ja paljon. Oppii ymmärtämään muunkin kuin naisen päälle....
 
Viestejä
1 593
Nyt pitää Joelta pyytää anteeksi, kun en ole muistanut tykätä viesteistä. Korjasin virheeni kuitenkin. Käsittämättömän kiirettä ollut varsinkin, kun päässyt töihin. Tosin siellä ollut rauhallisempaa, mutta pahasti häiritsee vapaa-aikaa. Joka siunaaman viikonloppu mennyt hupihommissa ja viimeisimpänä tuo Paten konsertti Tampereella ja Iskelmän juhlat Kimmelin rannassa. Tosin se meni ulkopuolella joen rannalla pussikaljaretkellä. Oli kyllä äärimmäisen mukavaa. Runsaasti juomista ja myös syötävää. Oli kuoharia, olutta, viskiä, viiniä, jäägeriä, siideriä ja jotain muuta vielä kanssakuulijat tarjosivat.

No kaveri uupui sille retkelle ja silmät mustana palasi kotiin. Eikä edes pyörällä ajanut. Kyllä tuo kävely on vaarallista. Tai sitten kokematon viinan kanssa. Itse porskutin komeasti kotiin vaikka emäntä sanoikin, että pyörä oli kiemurrellut. Oli nimittäin mukana.

Nyt vihdoinkin vapaa viikonloppu ellei Aslak Lapista soita. Omistaa Saariselällä ison lomakeskuksen ja lupasi kaikki ilmaiseksi jos sinne menen. Tavattiin kuninkuusraveissa. Soitti viime yönä, mutta en jaksanut nousta vastaamaan. Varmasti oli pienellä juhlamielellä.
 
Viestejä
241
Vieläkin viime perjantain herkkukorista on niin ähky, että ajattelin jättää tänäänkin loimutukset väliin. Mutta vaimo ei. Avasin tunti sitten eka oluen. Vaimon huutaminen pisti poskeni loimuamaan ja sammutustöissä mennyt ainakin kuusi kaljaa. Tällä hetkellä olen aloittamassa jälkisammutuksia.
Kävin muuten kusettamassa koiran. Eikä siinä kaikki. Koiran takapää alkoi kouristelemaan siinä tahdissa, että mieleen tuli Mertarannan legendaarinen lausahdus ”taivas varjele mitä sieltä tulee”. Siinä vaiheessa kun suolta tunki pari senttiä ulos niin muistin elokuvan ”Maa on syntinen laulu”.
No ei minun onneksi tarttenut vasikkaa pilkkoa mutta kyllä sieltä vasikan kokoinen paska tuli.
 
Viestejä
19 536
Nyt on lopultakin todistettu ihan tieteellisesti ja käynännössä, että myös miehet voivat tehdä useampaa hommaa yhtäaikaa, eikä se ole yksin naisten varassa.

Nimittäin itse ihan eilen illalla rillasin, hioin puukonperää hiomapaperilla ja join samalla myös olutta.

Vekellä lienee pahoja rahahuolia, kun ei ole ollut varaa lippuja konserttiin ostaa? Eipä sen puoleen, niin eukko minunkin lippuni maksoi....

No ei mene huipusti aaännälläkään. Paskaa vaan tulee tuutin täydeltä, tekipä mitä tahansa.

Haaalooo! Kuuleeko wiiimiii? Alahan laputtaa tännepäin.

Kohtapuoliin kerron sen polkupyörävitsin. Se vaan on niin hauska, että vaikeaa on kirjoittaa, kun niin aina naurattaa, ettei sormet osu näppärille.
 
Viestejä
1 593
Säälitti sisällä olijat kun ulkopuolella viltin päällä sai maata ja juomat oli erinomaisia. Itse asiassa laskettiin myös säästöjä eli kaikki tarjoilut oli ilmaista. Köyhän on kaikki huomioitava. Tänään vapaa ilta kun emäntä oman seuran saunaillassa. Itse huippuruokaa teen eli barbeque uunilenkkiä savun kera ja erittäin rasvaista porkkanaperunamuussia. Pikkuisen aion voita laittaa. Tämä on niitä hienoja hetkiä, kun saa tehdä sitä mitä haluaa.
 
Viestejä
19 536
Ei ole kummaltakaan. Toki Mäntysen Topin vitsejä jouduin aikoinaan pakostakin kuuntelemaan, kun pelattiin 70-luvulla samassa joukkueessa lentistä. Topihan oli siinäkin mielessä erikoinen, ettei tehnyt itse koskaan virheitä. Pelissä siis. Ja omasta mielestään. Hämäläisen kanssa olin kerran Lailassa samassa pöydässä. Joi enemmänkin kuin vitsaili. Itse sentään lauloin, vitsailin ja join.

On muuten kumma kesä, kun aina sataa vettä niin, ettei pääse oikein metsäänkään.....No kävin äsken pari tuntii.

Huomenna taas alkaa työviikko. Niillä, joilla vielä töitä on....
 
Viestejä
1 593
Menetkö JOE itse tänään nimikkotapahtumaasi Joen Yöhön. Harva saa se noin laajan nimikkotapahtuman. Täytyy olla ansioitunut kansalainen. Ihmettelen tosin miksi Joensuu juhlistaa liperiläistä.

Minä tässä kohta lähden sinne tallailemaan. Paljon on ohjelmaa, joten vaikea valita. Oopperaa saatan mennä kuulemaan , kun en ikinä ole siellä ollut tai kuunnellut livenä. Tosin inhoan tuota laulutapaa. Olen joskus yrittänyt matkia, mutta ei saanut suurta suosiota paikallisilla raiteilla.
 
Viestejä
19 536
Eipä tullut mentyä, kun ei kuskiakaan ollut. Sitä paitsi vieraita oli ja jouduin rillaamaan ihan taitojeni ylärajoilla.

Juuri lähtivät pois ja ei tässä enää jaksa lähteä minnekään muualle kuin pehkuihin eli orrelle. Yleensä ratkon nykyisin kolme ristisanatehtävää tunnissa ennen nukkumaanmenoa. Niin aion tänäänkin tehdä.

Vanhimman pojan kanssa tehtiin vaihtokaupat. Venäläistä votkoo vaihdoin pulloon minttuviinoo. Lienenkö voittanut, mutta en ainakaan mikään votkan ystävä ole koskaan ollut. Kuuma minttukaakao sensijaan on pakkasella hyvää....ja muutenkin. Yksinään minttu on vallan makeaa ja pahaa. Ei oo Malibun voittanutta....

Aikomus on muuten pitää kohta syksyn mestaruuskilpailut kolmiottelussa tikka, mölkky ja betanque. Mahtaisiko Vekekin tulla eukkoineen osallistumaan? Naiset vastaan miehethän se on aina ollut. Kuljetuskin voidaan järjestää. Ainakin tänne....

Ruokaa ja juomaakin on aina ollut kisoissa ihan riittämiin.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

Mölkky-JOE
 
Viestejä
1 593
Uskaltaakohan tuohon ilmoittautua, kun tuo kirves tuntuu olevan herkästi käytössä. Jos vielä naiset voittaisivat, niin minun syyksihän se menisi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös