Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Täällä on joskus ammuttu jopa ihimisiäkin....Hirveetä!

Minä vein klapeja pinoon.

Mutta oikeassa olet wimi. Kyllä JOE vielä kunnossa on ja jos sukkapoikien kanssa metsähommiin lähdetään, niin jokainenhan tietää, miten siinä käy.

No sukkapojathan ovatkin enemmän henkisen työn tekijöitä kuin ruumiillisen. Eihän se kovin paljon raakaa voimaa vaadi, jos kammeran eessä seisoo.....
 
Viestejä
241
Perjantai Elämä, osa 2: Elossa!

Sauna lämmitetty ja toista kylkeä jo loimutin. Pitäisiköhän toistakin ettei jää raa’aksi. Marinaadi (vai onkohan marinadi?) lientä sivelin sisäisesti, joten eiköhän tässä vielä hyvä lopputulos saada.

Kyllä tässä työtä tehdään mutta ei vaan tunnu vaimolle kelpaavan kun joka perjantai kylkensä kääntää. Kuulemma on marinointi taas epäonnistunut...
 
Viestejä
19 536
No eipä mene kovin hyvin aaännälläkään. Josko huominen jo toisi elämää ja erotiikkaa....?

Mutta minä olen niin mieleni pahoittanut. Ja arvatkaapa miksi? No siksi, kun Juntti-Juhta sanoo minun olevan vielä koulupoika. Perhana sentään! Minähän olen jo 64-vuotias ukonkäppänä. Toki mieli on vielä, niinkuin murrosikäisellä Juntti-Juhdallakin....

Mutta pakkohan tässä on tormistautua ja lähteä jonnekin. Puukkopajaan ainakin, kun ei jaksa koko ajan nuukkerriikaan katella. Eikä eukkoa. On meinaan sairauslomalla loppuviikon.

Tänään muuten tein talossa suursiivouksen ja iltapäivällä kävin vielä metsässäkin. Yhtään en kyllä klapeja sahaa ja pilko enää tänä syksynä, mutta teen jo valmiiksi karsittuja ja aisattuja rankakasoja metsään ensi kevääksi.

13 päivä jälleen polvileikkaukseen. Yrittävät korjata virheen, jonka tekivät toiseen polveen ensiksi. Molemmissahan on keinonivelet ja toinen jopa onnistuikin ok.
 
Viestejä
1 593
Etelän kiertue loppuvaiheissa. Kouvola keskiviikko. Yllättävä valinta , mutta aivan matkasuunnitelmat eivät aina mene ihan putkeen. Piti olla peli lajissa, jota ei saa mainita. Mutta olipa hienoa olla Kouvolassa taas. Hieno kulttuurikeskus Poikilo. Ja tietysti tuli käytyä vähän fiilistelemässä pesisstadionilla, jossa katsomojen kattamisoperaatio meneillä.

Helsinki oli täynnä rikkaita jääkiekkofaneja. Meidänkin hotellissa kanadan poikia paljon. Hotellit oli ihan täynnä, joten ymmärrän tuon hotellihinnan nyt. Yhdellä yöllä olisi päässyt kanarialle viikoksi. Olisin kyllä itsekkin mennyt siis peliin ja jättänyt emännään hotelliin, mutta oli piru loppuunmyyty jo kuukausi sitten. Järjettömät oli lippujen hinnat sinnekin.

Joka tapauksessa 2 päivään Helsingissä 4 taidenäyttelyä. Nyt on pistekiintiö jo yli äyräiden. Saan vähän tuhmia tehdä kotipuolessa eikä moitteita tule. Eipä niitä nyt kyllä ole ennenkään tullut . Taidan vaihtaa nyt vapaisiin siivousvuoroihin. Ei vainiskaan. Ihan mukava oli pieni iritiotto urheilusta. Vähän tuli mietittyä muitakin ja paljon tärkeempiä asioita.
 
Viestejä
19 536
Huomenta kääkät!

Lähden tästä verikokeisiin. Ne antaa, kenellä vielä sitä on....ja kenellä se vielä virtaa suonissa.
 
Viestejä
19 536
Wiiiiimiiii!

Pitääkö olla huolestunut?

Vitalista olen todella huolestunut. Yli viikkoon ei ole kirjoittanut mitään. Lieneekö ulkomaille mennyt vai paennut fantasiamaailmaansa....?

No mutta verta on nyt annettu ja hyväksi havaittu. Suonet ei olleet vielä pahasti kalkissa, kun kerran helposti valui. Se veri.

Lohen pistin äsken suolaan ja sitruunapippuriin. Pittää illalla loimottaa. On aaännäkin, muiden juippien ohella, kateellinen.

Toivotaan, että Vekekin on löytänyt viikolla riittävästi tyhjiä pulloja ja tölkkejä, jotta saa edes syödäkseen. Vieläköhän jätkät on ulkoruokinnassa? Sitäkin kun on ilimassa. Yksikin kaveri kertoi, että on asunut jo pari viikkoa varastossa....Jospa se Vitalikin?

Nyt imuroimaan. Särjin imurinkin, kun vedin sitä aina letkusta. Irtosi ja hajosi, mutta jouduin korjaamaan Mäkkaiverilla. Taas pelittää. Lattioita en kyllä luuttua! Se on jämpti se!
 
Viestejä
1 593
Pikkujoulu tänään. Emäntä myös mukana. Sanoin, että jos alan lähennellä emäntääkin, olen humalassa. Vai olisiko se sittenkin ollut toisinpäin. Tässä parit gintonicit ja menoksi. Pyörän jätän kotiin, mutta rouva ottaa mukaan. Mitä siitä voi päätellä. o_O
 
Viestejä
19 536
Pikkujoulut on turhoo kulunkii ja jopa vanahanaikaistakin. Ei siellä enää juoda ja tapella, kuten vanhaan hyvään aikaan. Mahtaako avioerotilastokaan enää nykyään tehdä mitään piikkiä?

Mutta Veken eukon pyörä on hyvä juttu. Kaipa siinä on perässä sellainen perässävedettävä, vanhan maitokärrin tapainen, vetoaisalla varustettu juoppokuljetusalusta....?

Eukko tuli töistä juuri ja nyt eikun syömään! No en minä eukkoa syö, vaan lohta ja kasviksia.
 
Viestejä
241
Vaihdoin eilen makuukammariin kirkkaammat lamput. Aamulla kun laitoin valot päälle niin katsahdin vaimooni ja totesin ”pitäisikö vaihtaa nuorempaan”. Johon vaimo ”mitä sinä sillä tekisit?”

Harmittaa kun en iltaan mennessä keksinyt.

Vaihdoin vanhat lamput takaisin. Katsoi vaimo aamulla sen verran pitempään minuakin.
 
Viestejä
5 329
Minä ostin naisellle semmoisen seksiasun korsetti tai joku . en ole ikinä nähnyt naisen päällä . leffassi tuhmilla naisilla . mutta illalla nään .
 
Viestejä
19 536
Joopatijoo!

JOE asuu Itä-Suomessa. Itä-Suomessa on katajii. Katajii on metässä. Mehtää on joka puolella. Ja JOE käy lähes joka päivä siellä. Tänäänkin.

Tosin nyt voi kohta tulla parin kuukauden tauko, kun pitää polovi leikata.....

Nii ja lopulta Joensuu on ylempänä kuin jauhajoki ja lapuva....

Asiakirjoittaja-JOE
 
Viestejä
19 536
Oota vaan wimi. Kyllä meilläkin vielä sikaillaan, kunhan saan polven kuntoon. Katotaan sitten, kumpi sikailee kovemmin....
 
Viestejä
365
Polvista viis, lännessä ei ole kuin vettä ja ruotsi jotenka kaikki on täältä katsottuna itä suomea :) vähän niin kuin lande alkaa stadilaisilla kehältä:) saapi vetää herneet nokkaan
 
Viestejä
19 536
Kyse oli kyllä metsäänmenosta eikä kirjoittamisesta....

Nyt kyllä pahoitin mieleni Ran Tan Planille. Eihän sentään klaikkia itäsuomalaisiksi oteta. Ajattelepa esim. pohojalaaset, isomahaaset maajussit. Eihän niitä kukaan meikäläisiksi huoli. Vaikka olenkin itse puoliksi pohojalaanen....

Kuinkas nämä kirjoitukset tänne päätyivät? Eihän vaan Omistajan ylläpitoisuudella ole näppinsä pelissä? Tai ainakin näppäimet?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös