Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Pitkä kippee se tuli Vekellekin pikkujoulusta kontaten-kotiin-matkasta. Hampaat yksi risti kaksi, loput peruutettu....

Mutta eipä tässä ole itsekään helpolla päässyt. Yöt menee valvoessa kipujen takia ja päivät maatessa. Taitaa olla viimeinen kerta, kun minä päästän ketään polviani sorkkimaan? Kyllä jämpti on niin!
 
Viestejä
19 536
Perjantaita palkkaa saavat raatajat ja muut venkulat!

Ei mulla mitään asiaa ole. Kunhan vaan kerron, että menen rillaamaan....

Paitövei! Kävin tänään piilteemasta ostamassa muuttolaatikoita. Kalliita olivat, eikä edes yhtään sellaista löytynyt, mihin olisin itse mahtunut....
 
Viestejä
241
Tänään joulusoppailua tyyliin seksiä keskustassa.
Pläni oli kaljapullon kirkas mutta tuotteesta oli kolme versiota.
Ostin ne kaikki. Tarkkailkaa tori piste fi joulun jälkeen... vaikka vähän käytettynä...
 
Viestejä
1 593
Elämä alkaa maistua. Tikit pois suusta eilen. Nyt alkaa mässäily huomenna. Jouluun mennessä painon pitäis olla normaalissa .Kolmeen viikkoon en ole syönyt pizzaa, mutta maanantaina tyydytän himoni. Vanhalla miehellähän ei ole muita himoja. Toisin kuin Wimilla.

Tänään olin illalla kaverin kanssa uuden vuoden ruokasuunnittelua tekemässä. Baarissa. , Neljä ruokalajia valmiina ja viides hiukan auki.

Ihmettelin kyllä kun katsoin nuoria naisia illalla baarissa. Äärettömän pitkät tekoripset. Varjo tuli silmien alle. Kesällä olisi kyllä mukavia kun viilentää.
 
Viestejä
19 536
Nykynaisilla on kaikki " teko ".

On tekoripset, tekorinnat, tekohuulet, tekoperse ja mitä niitä lieneekään.

Meillä miehillä ei ole kuin korkeintaan tekohampaat....
 
Viestejä
19 536
....ja polvissa tekonivelet.

Mutta pitääköhän olla huolissaan, kun Vilpaskpcomin kantava jäsen eli raappa ei ole käynyt täällä heinäkuun jälkeen.

Onkohan jotain sattunut. Ajanut vaikka mopetilla ojaan?

Lieköhän wimi pudonnut päissään laivasta, kun ei ole kuulunut....?
 
Viestejä
19 536
Torstai-iltaa teillen kaikillen!

Koko päivän olen raivannut varastoja ja purkanut kaikkia hyllyjä sun muita rilavitsoja ja hilavinkeleitä. Täytyy kyllä tunnustaa, että kova tuo emäntä on ollut hamstraamaan tavaroita.....

Pistin rillimökin kolmen jälkeen tulille ja foliossa Hornettia, kannaa ja Lihajalosteen nakkeja lämmäytin.

Karmeet jonot muuten Lihajalosteella, mutta onneksi hymy-Marja oli kassalla, joten odottaminen kannatti. On se niin kiva. Jaksoi hymyillä, vaikka joku oli ajanyt autolla perään ja selkä oli kippee.

Vuodenvaihteen jälkeen muutetaan.

Miksihän muuten mulle on kertynyt niin helkkarin paljon kaikenlaisia työkaluja? Kivenkin työstämiseen oli kamaa pakillinen, jonka löysin jostain piilosta. Kalliita italialaisia meisseleitäkin monta.

Pitää ilmeisesti aloittaa uuden Daavidin veistäminen valkeasta marmorista. Teen sitten oikean kokoiset kädet sille, eikä niinkuin edellinen Misheliankelo, joka ei osannut pitää kiinni mittasuhteista...

Haikein mielin tästä lähdetään. Sentään 17 vuotta olen uhrannut kaiken tarmoni ja aikani tähän rojektiin.....

Vaan eipä mittään. Onhan sitä tullut ennenkin rivarissa asuttua

Onko vieläkään wimistä mitään havaintoa? Liekö edes Sukkahikikään nähnyt? Ne on nuo pikkujoulut aina niin arvoituksellisia. Kumma, kun naiset ottaa vähän vinettoa, niin heti ovat kiinni.... No se on sitä Eevan ja Atamin perintöä ilmeisesti....?

12 päkki meni muuten lonkerroo....Pölyistä hommaa, niin tarvitsee paljon nestettä....

Teidän

JOE
 
Viestejä
5 329
mm myy kai -
. ja muuta tänne tosi korihai fani . tulee .
no me ollaa viimeisiä kun ei rahaa osa ta ottaa . Joe muuta uutenkaupunkiin .

1000 työpaikka uutta asukas luku miiinus 57
 
Viestejä
529
mm myy kai -
. ja muuta tänne tosi korihai fani . tulee .
no me ollaa viimeisiä kun ei rahaa osa ta ottaa . Joe muuta uutenkaupunkiin .

1000 työpaikka uutta asukas luku miiinus 57
Tuota, Wimi, 1.1.2019 vapautuis tommonen 45v teknisen alan töitä reserviin, älä hullua yllytä.
 
Viestejä
19 536
Kai se vaan on sovittava rivariin, Mutta sopiiko eukko? Vaatehuoneesta teen puukkopajan. Rillin kyllä rakennan takapihalle. Puilla toimivan Meinasin vuolukivestä kasata. Kai se hallitus sille luvan antaa. Vaan mistä sen tietää, millaisia nirppanokkia naapurustossa asuu.

Lohdutuksena tietenkin, että sain pojalta suullisen lupauksen käydä tekemässä omia hommiani entisessä paikassa. Smirkkelit, rälläkät ja hioma/kiillotuskoneet jää paikalleen. Eihän matkaa ole kuin noin 500 m linnuntietä.

Rillimökkiäkin ja laavua voin kuulemma käyttää, jos kysyn lupaa. Perkele lupaa. Itse kävivät milloin halusivat. Saapi nähdä viileneekö välit....? Puitakin on pinossa niille 40 kuutiota ja kävivät aina ennenkin niitä kysymättä hakemassa. Aina Lappia ja Norjaa myöten veivät karrillisiä....
 
Viestejä
5 329
Niin kuvittelin että muuttatte ihan keskustaan . Eikö sun vaimo ole nuorenpi .
Kyllä sitten pärjäät . kun noin lähelle jää talo ja pojalle .
Hyvä niin .
 
Viestejä
19 536
Ei se eukko paljon nuorempi ole. Vain 11 vuotta.

Näinköhän ehdin enää näkeä sitäkään aikaa, kun eukko jää eläkkeelle? Siihen on vielä öpaut 12 vuotta. Eiköhän tuo viikatemies huitone jo aiemmin minut....?

Mutta älköön kukaan pahoittako mieltänsä. Eukko lähti iltavuoroon töihin ja minä kävin velipojan luona Kontiolahdella ja aukaisin juuri lonkeron. Niin siitä lonkerosta. Eikös eläkeläinen voi ottaa, milloin huvittaa?

Päivät alkaa mulla mennä sekaisin, kuten itsekin. Luulin, että Joulu on jo huomenna. No kerrankos sitä erehtyy.

Vaan oispa Joulu ainainen....

Kohta pitää lähteä pihalle ja kantaa rillimökkiin klapeja. Meinaan sitten rillata pari pihvia ja muutaman makkaran.

Voisko ihanammin iltapäivän viettää.
Oisko ihanampaa päivää kuin on tää.
Kun sä lonkun aukaiset
Ryypyn suuhun huitaiset
Oisko ihanampaa kuin on täääää

Pysykää kanavalla. Minäkin viritän vehkeeni tälle taajuudelle vielä uudestaan tänään ellei Noutaja Newille ehdi iskeä ensin.

Ps. Raappa elää vielä.
 
Viestejä
19 536
No niin. Rillimökki on tulilla.

Kylmä on kuin ryssän helevetissä. Toistakymmentä astetta ihan. Luntakin on jo parikymmentä senttiä. Meillä on talvi! Mutta kohta on mökki lämmin.

Malipuu otin lämmikkeeksi.

Repikää siitä. Ihan mitä vain....
 
Viestejä
1 593
Meikäläinen on nyt jo ihan hyvässä kunnossa ja lisälihas etuhampaiden edessä tervehtiii joka aamu iloisena. Ei oo enää tikkejä . Jee. Syöty ihan normaalisti ja paino noussut kuten lupasinkin.

Elämä hymyilee muutenkin. Keilakisassa päihitin kaikki ja iso jytkykinkku tuli palkinnoksi ja vähän muutakin. No kun meitä on vain kaksi syömässä lahjotiin veljelle , joka paistaa sen antaa meille mitä tarvitaan eli kilo riittää.

Ensimmäistä kertaa emäntä kävi minulle hakemassa viinakaupasta Giniä (sitä halvinta) kun minun taas piti tuhlata toisessa kaupassa eli Tokmannissa synttärilahjaksi saamia ostkoortteja. Luulin että myöhäisiltapäivällä olisi hiljaista ,mutta niin oli ajatellut muutkin eli jumalaton ruuhka.

Kuusi sulanut ja kohta alkaa sen sijoittelu. UUdet etäkynttilät siihen nyt laitetaan. Kyllä elämä on ihanaa
 
Viestejä
19 536
Oukkei. Katson huomisesta lehdestä. Tiesitkö Veke muuten, että Kärkkäisen Jartsu on hyvä tuttuni. Taitaa poikansa jo kyllä olla parempi keilaaja.

Ai no niin. Ethän sinä ammattilaisia voi tuntea....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös