Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 540
Minä olen jo äänestänyt ennakkoon. Minä äänestän aina sydämellä. Eli nuorinta ja kauneinta naista. En mitään tanttoja. Tanttojen makkarat ja keitot kävin kyllä syömässä....

Muuten pojat. Miksi tänne ette laita tykkäyksiä. Se kohta Vitali taas menee ohi....Ja kun minä haluan olla se Kaliffi.
 
Viestejä
1 734
Taas JOE on nuorille alfauroille kateellinen. Hectori on se Elwood ja Kataja_Aina on Jake. Siis siitä Blues Brothers elokuvasta.
18E32829-8A6F-4907-88B8-FAF99BA3FA3C.jpeg
Meikäläiseen sentään on ihastunut Vesikon uimahallin lipunmyyjä: menin viimeksi uimaan ja ostin lipun, niin hän ilmestyi kolmen minuutin päästä sinne miesten pukuhuoneeseen siivoamaan. Sattumaako?
 
Viestejä
19 540
Oliko se se helkkarin hyväkroppanen kolomekymppinen vaiko se vanha tantta...? Se nuori tuli viimeksi minun pukukoppia pyyhkimään juuri, kun sain kalsarit jalasta.

Enkä minä niitä poikia karehdi. Vain silloin pikkuisen, kun pistävät ne komeat Hardenparrat ja aurinkolasit päähänsä. Silloin olen hiukka kade.
 
Viestejä
532
Oliko Jesuksen aikaan jo klapikoneita? Tuota en ollut tiennytkään. Minkä merkkinen oli? Kapernaumin Konekirves? Pietarin Pikapilkkoja? Oliko valmistaja Jerusalemin Suutarin Konepaja?

Kyllä sitä täällä aina viisastuu. Käykää muutkin siis useammin täällä!
Ittellä se ruuvimalli ja on kyllä siellä lämpösen puolella kehitelty, puran ennenkun viimesen klapin halkasen, senverran vaarallinen.
 
Viestejä
19 540
Mie lähen eukon viereen. Sinne orrelle nakottammaan. Se jo tuossa kotkotti, että tuu.....

Öitä! Elekee herättäkö ennee tänä iltana.
 
Viestejä
19 540
Elä hyvä Veke yritä. Kaikista juomista saa sen saman olon, kun vaan liikaa ottaa. Tunnusta pois. Ihan pelkään puolestasi, kun sulla on tuo ongelma, että miten selviät Pääsiäisestä, kun on niin paljon vapaata ja kaiken maailman Genevereitä sun muita....?

Itse kun olen parannuksen tehnyt, niin tämäkin viikonloppu menee ilman alkkomahoolijuomia. Toki tämä lentsukin hiukan vaikuttaa siihen.....

Mitä taas näihin klapikoneisiin tulee, niin olenhan sen jo kertonut, että niin kauan kuin kirves kädesäni pysyy, niin pilkon puut sillä. Kirveellä siis.

Muuten niin montakos itsetekemiä kirveenvarsia wimillä ja bannaanilla on varalla? Mulla on pari valmista ja ainakin parikymmentä aihijjoo. Vekellähän ei varmaan ole kirvestä lainkaan. Lie kirveensä kaivoon heittänyt jo vuosikymmeniä sitten? Tokkopa virkamies tietää edes, kummin päin sitä kirvestä edes kädessä pidetään?

Naiset muuten on aika viisaita. Aamulla valitin, että miten meikäläisen pään sisällä voi olla niin paljon niistettävää, niin eukko sanoi, että johtuu siitä, kun miehillä on niin tyhjät päät, että sinne sopii.....
 
Viestejä
19 540
Itse olen kans harkinnut tehdä ristikkoteräkirveen....

Katsoin muuten juuri itseäni peilistä. Komea olin. Juuri olin noussut jokapäiväisiltä kauneusunilta....Niitä jos ei muista ottaa, niin alkaa jo tässä iässä hieman rapistua.

Kannattaisi pojat teidänkin.

Ja pitää sanoa kuin pohojalaaset, notta enoo mikään kasvantoväärä, moon komeuren takia koukussa.
 
Viestejä
19 540
Eukko lähti juuri iltavuoroon töihin.

Pitäisiköhän minunkin alkaa jo hiukan parantua? Kun se ehti ennen lähtöään imuroimaankin, kun minä sanoin, etten sairaana jaksa....
 
Viestejä
1 595
Kylläpä oli hyvät tarjoilut torilla tänään. Alkuruoaksi otin vapaaseurakunnan tarjoamaa jauhelihakeittoa. Oli vapaaehtoinen maksu. Omatunto kertoi,että ainut kolikko eli euro oli sopiva lahjoitus. Pääruoksi oli Vihosen tarjoamat makkarat. Otin tosin vain yhden. Jälkiruokana oli letut ja kahvi Kristillisten tarjoamana. Lisäksi sai vielä muffinsin mukaan. Kikkis on pirtsakka, mutta huomattavasti vanhemman ja ryppysemmän näköinen, kuin mainoksissa.

Kaverin kanssa sitten mentiin baariin suunnittelemaan vappumenuta. Kyllä saa rouvat taas melkoisia herkkuja. Täydellinen päivä, mutta eiköhän ilta sen vielä pilaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös