Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Mulla on veke uusi hiiligilli. Vappuun on aikaa. Rimsuluut kinkkupussiin ja uuniin esikypsentää. Sitten griliin .se on siinä .naisen sydän sulaa ainakin yrityksestä .
 
Viestejä
19 536
Mulla on se uusi rilli tilauksessa Pelle Pelottoman pajalta....Pitääkin soitella maanantaina, josko sen saisi Pääsiäiseksi.

Toimii se hiililläkin, mutta koivuklapeja siinä yleensä poltetaan. Annetaan sitten hiiltyä.

Vieraita tulee Pääsiäisenä. Varmaan jos saan sen rillin, niin loimotan lohen ja jotain muuta mukavaa rillaan. Possua, nautaa, karitsaa?

Sen näkee, ken elää.

Mutta jos niin huonosti kävisi, etten vielä saa sitä suunnittelemaani rilliä, niin käyn Piilteemalta hakemassa parinkympin vararillin....kyllä silläkin onnistuu. Rillaaminenhan on maailman yksinkertaisimpia asioita ja jo muinaiset esi-isämme sen keksivät ja osasivat.
 
Viestejä
1 593
Olen täysin kädetön kirvesasioissa. Ruoka-asioissa olen mestari. Grilli on minusta ongelmallinen sen takia, että valmistettavat ruoat on aika rajallisia. Todella hyvää ruokaa saa grilistäkin. Kaverin grillistä olen nauttinut. Kastikkeet kyllä puuttuu.

Joen kantapaikassa oli ollut iso tappelu. Toivottavasti et ole joutunut todistajaksi.
 
Viestejä
19 536
Eikö mitä. Ei siellä oltu edes kunnolla tapeltu. Toinen vain oli lyönyt olutmukilla toista päähän. Eikä oikeastaan kunnolla päähänkään, vaan pikkuisen silmäkulmaan. Muutama tikki ja sorotnoo.

Eihän se mitään tappelua ole, jos toinen vaan lyö....

Minut on nyt virvottu tuoreeks ja terveeks.
 
Viestejä
19 536
Tervehdys kaikille ja huikean ja hullun hauskaa Pääsiäistä!

Uusi pallogrilli koeajetaan kohta.

Aurinko paistaa ja kevät on kauneimmillaan. Ja mikä parasta, niin takapihallakaan ei ole enää ihan metriä lunta lapioitavana.....
 
Viestejä
19 536
Hyvin onnistui rillaaminen pallorillilläkin.

Juuri kuuntelin ainakin tunnin vanhoja klassikkoja. Animals, CCR, Santana, Jimi Hendrix ym. En meinannut päästä irti niistä.

On ne pojat vaan ihan eri luokassa kuin nämä nykyajan renkuttajaräppärit! Kyllä jämti on niin! Niin se vain on!
 
Viestejä
241
Oma pallogrilli kävi menneenä kesänä pieneksi ja harkitsin uuden isomman ostamista. Harmitti kun vanha oli vielä hyvässä kunnossa ja en olisi halunnut hylätä hyvin palvellutta oluthetkien ystävää. Joten varasin vanhalle ajan pallolaajennukseen ja nyt meillä on edessä vielä monta yhteistä kesää!

Kissa kyllä sai lähteä.
 
Viestejä
19 536
Minun pitäisi hankkia polkimiin uusi pyörä....

Harmi, kun Pelle Pelottoman Paja ei ehtinyt tehdä suunnittelemaani rilliä vielä valmiiksi. Täytyy tyytyä väliaikaiseen ratkaisuun eli pallorilliin. No väliaikaista kaikki on vaan.....

Eihän se näin kuuluisalle rillimestarille tietenkään mikään optimaalinen ratkaisu ole, mutta joskus vaan täytyy joustaa. Ja kyllä minä siinä klapeja poltin. Vannesahalla pistelin klapit noin kymmensenttisiksi pätkiksi.

Rillasin, join olutta ja kuuntelin musaa tabletista takapihalla. Onneksi molemmat seinänaapurit olivat jossain muualla lomilla....Säilytään varmaan vielä ainakin puheväleissä.
 
Viestejä
3 084
Hyvin onnistui rillaaminen pallorillilläkin.

Juuri kuuntelin ainakin tunnin vanhoja klassikkoja. Animals, CCR, Santana, Jimi Hendrix ym. En meinannut päästä irti niistä.

On ne pojat vaan ihan eri luokassa kuin nämä nykyajan renkuttajaräppärit! Kyllä jämti on niin! Niin se vain on!
Rockmusiikki saavutti täydellisyyden AC/DCn Highway to hell kappaleen myötä.
Sen on tunnustanut jo kapitalistinenkin tiedemies.
Noihin Joen mainitsemiin olen vähän liian tuoretta saapumiserää jotta olisin luonut kummempaa tunnesidettä kyseisiin pumppuihin. Mutta en tuomitse. Van kuuntelevathan monet nykymusiikkiakin ja ihan tolkun ihmisiä joukossa.
 
Viestejä
19 536
Helvetistä tuli mieleen, että Kuuntelin Cris Rean This is the way to hell myös. Hieno kipale. Animalsin House of the rising sun myös.

Ja etsikääpä vaikka niitä vanhoja kitarasooloja vanhoilta mestareilta. Oikein menee iho kananlihalle niitä kuunnellessa. Jimi, Camppeli, Ym. Ja se yksi hyvännäköinen nainen, jonka nimi ei nyt tule mieleen. Hyvin pärjää kyllä meidän Pulliainenkin....

Ja huomatkaa, että Jimi soitti kitaraa väärin päin. Ihan fantastinen äijä oli, vaikka huumeet veikin. Kävi suomessakin kerran esiintymässä ja kuulemma suurin osa suomalaisista kitaristeista lopetti ja pieni osa painui koloihinsa harjoitteleman lisää, kun oli kuullut Jimiä.....
 
Viestejä
3 084
Ei voi väittää vastaankaan.

Simon and garfunkelin sound of silenceä olen soitellut työpaikan nuorisolle, kun kuuntelevat mokomat Disturpedin versiota. Kuuntelesi edes sitten Mokomaa.
Myös Billy Joelin Piano Man ja Don McLeanin alkuperäinen American Pie uppoaa meikäläiselle.

Uudemmasta tuotannosta suosittelen Springsteeniä.
"Bruce Springsteen ja never can tell at leipzik" juutuubiin niin ette pety.
 
Viestejä
5 329
Niin kävi sen oikean moskun sukulainen kylässä . Saunottiin ja grillattiin . Nyt olen aivan poikki. Onneksi huomenna ei tarvitse tehdä mitään.
 
Viestejä
19 536
Meillä kans oli tuttavaperhe eilen ja tämän aamun kylässä. Siis ihan yökylässä.

Mekin ensin hiukka ryypättiin, sitten saunottiin. Lopuksi rillattiin, syötiin ja suuta kostutettiin.

Ei minunkaan ole pakko huomenna tehdä mitään, mutta ahkerana saatan jopa käydä vähäsen aikaa metsätöissä.
 

42

Viestejä
3 353
Vapaapäivältä huominen näyttää, mutta pitää kuitenkin kattoa onko hyvä sää grillata? Ja jos ei ole niin aina voi silti ottaa grillausoluet?
 
Viestejä
1 734
Vähän sellainen itsetutkiskeluviikonloppu on ollut: kuka olen, minne menen, puudutetaanko? Tunteet.

Katsoin Havukka-Ahon ajattelijan elokuva-version tallenteelta ja Väänäsen Karin luennolla on joskus tullut oltua. Kevyt sivuosuma.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös