Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 540
Mulla olisi mahdollisuus saada ahjohiiliä, mutta en tiedä miten ne toimivat. Pitäisi varmaan rakentaa joku ilmankehittäjä. Toki tällä koulutuksella olisi helppo homma.....
 
Viestejä
1 595
Äsken huomisen ruokalistan valmistusaikataulua suunnittelin. Huomenna klo 12.15 sitymarketissa alkaa ruokahaaste. 6 ruokalajia . Klo 18 pitäisi olla valmista. Harmi kun Tauski oli jo viikonloppuna paikallisessa

Rouvat kiittää, Nyt on kyllä aika helppoja ruokia. Muffinsin kokoiset lihapiirakat voi kyllä olla aika vaikea survoa.
 
Viestejä
19 540
Aika alas on Tauskikin tipahtanut. Mutta eipä siinä mitään. Kova on kaveri yrittämään, ettei tarvitse Veken puulaakiin mennä kourat ojossa.....
 
Viestejä
19 540
Ihan Kivvaa Vappuva Kaikillen! Omistajan äänen ylläpidolle erikoisesti, kun on jaksanut meitä kaikkia yötä päivää täällä vahtia ja etenkin kestää!

Toisaalta onhan kestäminen varmaan nykyisin helpompaa, kun suurin osa meistä on tehnyt parannuksen.

Menkää Te muut juhlimaan. Minä lähden tästä metsään ja sitten tulen takaisin. Siivoamaan....jos vain allah niin suo.
 
Viestejä
2 261
Hieman ehkä myöhässä, mut toivotanpa seuraavin sanoin Hyvää Vappua ihan teille kaikille!

Vappun ei sit ryypät. Juttuha o simmone, ettei juhlatunnelma ain tartte ryyppämist. Voi sitä pittä muutenki hauska: juara kaffet ja muistel mennei simmotto muute vaa. Jos KUITENKI ryypätä, ni iha vähä vaa. Jos KUITENKI ryypätä paljo, ei ainaka ruvet laulama. Jos KUITENKI ruveta laulama juavuksisa, ei laulet mittä härskei värssyi, eikä laulet nii kovi, et naapuri tule valittama ja syntty tappelui ja kaik mennee piäle. Jos mennee piäle, ens vappun ei ryypät sit.
Klada vappen
 
Viestejä
1 595
Puolillepäiville meni nukkuessa, mutta nyt jo pirteänä. Ulkona ei ole tullut käyytä. Kyllä tuli kehuja rouvilta ruuista. Kuten arveltiinkiin, vielä tänään syötiin eilistä herkkua. Tulisipa seuraava vappu jo pian
 
Viestejä
19 540
Pakko vähän vielä jatkaa tuota PV:n värssyy:

Jos kuitennii ruvetaan tappelemmaa, niin katotaa ettei lyyvä liian kovast tai millää kirveel tai puukol. No jos kuitennii niillä lyyvvää, nii lyyvvää sillee, jottei verta tuu paljoo todisteeks ja hoijettaa juttu nii, että ruumiit piilotettaa hyvi ja hommattaa itelle alipi....

Ja jos kaik männöö hyvi, nii ens vappuna taas ryypättää....
 
Viestejä
19 540
Perjantaita! Vieraita tuli eilen Espoosta koko viikonlopuksi, joten vaikenen joksikin aika. Mutta hyvähän se vaan on?
 
Viestejä
19 540
Rauhallista on ollut, kun eukot koko ajjan komentaa. Tännään käytiin miehissä Paloaukean Museossa. Sitten syötiin ja vietiin vieraat junnaan.

Eipä tässä sen kummempaa ole tapahtunut. Oluet, siiderit ja lonkerot ei loppuneet ja terävätkin jäivät kokkeilematta. No eihän sitä viinaa sentään.....

Lumet sullaa ja muutenkin alka olla kuin helmikuussa....
 
Viestejä
19 540
Perjantaita ainakin niille, jotka muistavat minua, kun tänään on syntymäpäiväni. 65 mittarissa ja olo on kuin murrosikäisellä....

Illalla tullee vieraita, kun samalla juhlitaan jo ennakolta Äitienpäivääkin. Eukko viikonlopun töissä, joten minulla on kissanpäivät ja juhlinta jatkuneekin kolme päivää, jos vain maksa ja haima kestää....

Nyt siivoamaan.

Niin ja sain tänään tilaamani rillin Pelle Pelottomien pajalta. En viitsi tänään vielä koeajaa sitä, kun vettä sataa.
 
Viestejä
1 595
Onnea kovasti. Harmi kun en voi sinua muistaa eläkkeellä, mutta eihän noille isoille eläkkeillesi mitään mahda. Vain pienituloisia aina muistan.

Olen yrittänyt selvittää, kuka on tuo Li Anderssonin rakas. 37-v ja entinen jääkiekkoilija. On se tuo Li vain ylivoimaisesti seksikkäin naispolitikko. Jos joku tietää niin kertokoon. Olen hiukan mustasukkainen .
 
Viestejä
19 540
Nooh. Kun kerran ilma parani, niin koepoltin uuden rillin. Niin ja rillasinkin kanaa, pihvejä ja nakkeja.

Hyvin toimi. Toisaalta pakkohan se on, kun kerran omilla piirustuksillani oli tehty....

Ja kun kerran olen tullut näin korkeaan ikään hengissä selviten, niin lupaan yrittää pysyä täällä niin pitkään, kunnes laittavat kylmiöön lappu ukkovarpaassa, kuten olen tainnut ennenkin luvata.

Sitä päivää siis odotellessa.

Sankari-JOE. Ainakin syntymäpäiväsankari.
 
Viestejä
242
JOE merkkipäiväsi herkisti mieleni ja muistelin omaa lapsuuttani/nuoruuttani:
Pecos Bill aseenaan vain lasso.
Tex Willer ja ah sydänmeeni osui! Paetkaamme!
Clay Allison ja kuudesti laukeava. Itselläni lukiessa vain kahdesti.. :(
Morgan Kane yksinäisistä yksinäisin. Heikkoudet uhkapeli, viina ja naiset.
Lopulta sain häädön peräkammarista ja ”kotini ovi ei narahtanut” kun ”Kane” maailmalle lähti. Ja jos olisi narahtanut niin vanhempani olisivat saaneet mustavalko putkiteeveensä takaisin.
Hyvää syntymäpäivää klapien ja loimutusten herra!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös