Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 595
Tässä ihan varmat numerot. Kaikki vain sisään. 13,17,28,19 33 ,34,37. Keilailu meni taas perseelleen. Maajoukkuekeilailijan vauhdissa alussa. Sitten romahdus.

Nyt saatiin uusi parisänky. Oli niin korkea, että jouduttiin tänään etsimään uusi päiväpeite. Hyvä on kyllä nukkua. Aamulla tosin taisteltiin emännän kanssa tilasta, kun minun mielestä hän oli selvästi minun puolella. Kävin mittanauhan ja niinhän se oli. Ylimääräinen tyyny oli selkeästi minun puoilella. Annoin vakavan varoituksen.
 
Viestejä
19 540
Mie loimotin lohen ja rillasin paikallisen lihafirman makkaroita. Oli jäläkikasvuukin syömässä. Nuorimman pojan pojille veistelin molemmille kokkakepit. Vanhempi niistä tuumasi, ettei me vielä ihan niin huonossa kunnossa olla, että niitä tarvitaan.....taitaisit ukki ite enempi tarvita..... Samalla viimeistelin tulen kajossa yhen kirveen varren loistokuntoon. Roslaakilla vielä voitelin varren ja gunbluella terän. Ihan ihteenikin hirvittää aina, kun näkkee nuo omien käsiensä töiden tulokset.

Nimittäin ihmiskäsi ei parempaan pysty....Ei voi....
 
Viestejä
1 595
Ihanaa vappuaattoa kaikille. Tänään taas miehet laittaa ruokaa naisille eli klo 12 Pilkon Cittariin ostoksille kaverin kanssa. Illan teema on thai-ruoka. Thai olutta jo kävin ostamassa. On nuo rouvat onnekkaita, kun ovat saaneet meidät sulostuttamaan elämäänsä.

Nuorisoa varmaan harmittaa kylmä keli ja varsinkin Salossa. Olisi ollut mahtava Vappu siellä muuten. Mutta meillä vanhuksilla on mukava olla lämpimässä sisällä. Ja kaikilla on tietysti jo rokotus
 
Viestejä
2 856
Ihanata vappuaattoa kaikille joo. Vai että thai-ruokaa meinas veikko emännälle tehä? Onkos jälkiruoka jo mietittynä, vai pyöräyttääkö emäntä jälkiruuat? ;) Siellä on kaupoilla ruuhkaa, muistakeehan varata aikaa kunnolla. Ja jos thai-olutta on jo varastossa, niin muistakeehan käyä myös pitkäripasessa, sieltä kannattaa vähä tujumpaa ottaa palan painikkeeks, jos vaikka liian tulista sattuu ruuasta tulemaan. Ja ehottomasti sitten ne Munkit, niitähän ei saa unohtuu, ja paikallisia on niihen oltava.. Ja senhän tietää kaikki, että leipomolta on niitä käytävä hakemassa.

Mie ajattelin tänään olla laiska, ja ostaa nakkeja ja perunasalaattia. Ja munkkeja, tottakai. Ne tosin nautin vasta huomenna nuo, koska iltasella käyn hakemassa (testaan ekaa kertaa), uuvehkon pitserian (leipomon) pitsoja, on kuulema hyviä, kun on kehuttu, niin en voi kyllä kiusausta vastustaa.

Sitten on tietysti lonkeroa ja paikallista giniä kylmässä jo, että voi sitten vappusaunan päälle sihauttaa. Pittääkin saunoa kunnolla ja koko viikonloppu aina sunnuntaihin asti. Lenkilläkin pittää käyä ettei ihan lihakset (kaikki ainakaan) surkastu, ja saa raitista ilmaa. ja näkee, miten ihanasti se uus areenakin alkaa olla koossa, ja parketti alkaa asentua. Ja sitten ootellaan vaan, jysähtääkö jytkyä vapun aikana katajan suunnilta. Ja kaupungilla pittää iltasella käyä, kattomassa, onko tori vielä pystyssä, ja sitä, miten nykynuoriso juhlistaa ja edustaa perinteistä suomalaisen työn juhlaa, osa saattaa ihan torin marmoripintaa tutkia oikeinkin läheltä.

Ja perjantai kun on, niin mitenkäs se JOE aikoo viet(ellä) vappua? Puksutellaan ;) Ja veke heittää sitten huomisella lottonumerot, ja tälle iltaa eurojaskan numerot, ja jos ois nyt sellaset, millä sattus. Ettei tarviis ens viikolla työmaalle lähteä.
 
Viestejä
19 540
No niin. Nythän on niin, että niinku ( Antero Lehdon sanoin ) Vappu on niinku. Vappuja vaan kaikille! Toki minua on jo vuosikausia kyllästyttänyt niinku nää toivotukset. Milloin Hyvää syntymäpäivää, Nimipäivää, Isänpäivää, Äitienpäivää, Itsenäisyyspäivää, Veteraanipäivää ja mitä niitä kymmeniä muitakin niinku on. On niinku Jouluu, Juhannusta ja Pääsiäistä. Ei näitä niinku oikeesti jaksa vastaanottaa ja lähetellä.....

Mutta on tässä touhuttu ahkerasti koko päivä. Siivottukin ja tiskit hoidettu. Ruokaa oon myös laittanu kiitettävästi. On uunikasviksii ja valkosipulilohkoperunoita. Rilliin on kohta menossa possunpiffejä ja kanaa. Paikallisesta lihafirmasta ostin nakkeja ja HotDokkikuoria. Niitäkin voi tehdä, jos jollekin näläkä tullee muiden herkkujen jäläkeen.....Toki pari oluutakin voi ottaa rillauksen lomassa. Eihän se muuten onnistukaan.....

Vanhimman pojan tyttö tulee yökylään. Eukko tuli juuri aamuvuorosta ja lähtee huomenna taas amuvuoroon, joten olen lapsenlikkana koko päivän. Vauhtia varmasti riittää....

Mutta näillä taas mennään, mitä kortti on tuonut.
 
Viestejä
1 595
Ruokahommat hoidettu ja kaveripariskunta taksissa. Oli kyllä oma emäntä ja kaverin emäntä otettuja,tuosta mitä tehtiin. Ruoka eli alkudrinkki oli juuri klo 18 valmista kuten luvattiin. Tällainen perinne, että miehet laittaa naisille ruokaa taitaa olla aika harvinaista, kun tullut aina vuosien saatossa kehuja naisilta. Siis kyse on perusruoasta poikkeava ruoka.

Ihmetytti jälleen tuo Itä-Suomen taksin paikannusjärjestelmä, kun meni taas väärään osoitteeseen. No ei ollut pahasti väärässä, kun kaveri ja puoliso näkivät että meni väärään osoitteeseen. Ja eikun menivät perässä. Onko todella niin, että paikannusjärjestelmä on epäluotettava tai sitten 200 metrin poikkeama on hyväksyttävä.
 
Viestejä
242
Hyvää vappua!
Hienot muistot jäi aikaisemmasta täällä olosta.
Joku on sanonut, että aika kultaa muistot. No jos olisin köyhempi niin olisin jäänyt muistelemaan. Heh, heh.
Joten yritän taas tulla mukaan kun vain kiireideltäni ehdin!
Nyt koiran kanssa ulos.
 
Viestejä
242
Olipa ulkona hiljaista. Eipä haitannut. Kaunis aamu. Kiva oli rauhassa koiran kanssa jutella.
Seuraavaksi puuron keittoon. Yritän olla kolistelematta kun parempi puolisko vielä nukkuu.
Ai niin onkohan Late pelannut viime yönä? Vois tulla ruutulta.
Vanhasta seinäkellosta oli patteri loppunut aikoja sitten ja vaihdoin siihen uuden.
Heti muistin miksi en ollut vaihtanut aiemmin. Ei tuota raksutusta jaksa kuunnella.
Otampa patterin pois.
 
Viestejä
19 540
Eipähän tuo Late pelannut.

Mitä taas tuohon Veken väittämään, että harvoin miehet laittaa ruokaa, niin ainakin meidän ystävissä ja tuttavissa se on enempi sääntö kuin poikkeus. Sitä paitsi onhan miehet hyviä kokkeja. Ainakin minä ja Veke....

Pojan tyttö herätti jo kuudelta ja alkoi meijjän yhteiset leikit. No miehän alan ollakin jo samassa leikki-iässä uuvelleen....Just onneksi kävi isänsä hakemassa, niin pääsen ommiin leikkeihin.....
 
Viestejä
242
Oho!!! Olipa kaksimielinen lopetus JOEN SUUlta! Urbaani legenda aikoinaan kertoi, että hyvin käyneessä simassa alkoholi varastoituu rusinoihin. Ettei vaan olisi JOEN SUUlla tapahtunut vappuhuumassa arviointi virhe? Se vaan ”leikki” voi loppua ennen kuin se ehtii alkamaan. ;)
No kateelliset täällä huutaa. Ruuan laitto ei ole minun juttuni ja ”leikitkin” ovat jo jääneet. Mutta rusinoista olen aina tykännyt!
 
Viestejä
3 134
Ihanaa vappuaattoa kaikille. Tänään taas miehet laittaa ruokaa naisille eli klo 12 Pilkon Cittariin ostoksille kaverin kanssa. Illan teema on thai-ruoka. Thai olutta jo kävin ostamassa. On nuo rouvat onnekkaita, kun ovat saaneet meidät sulostuttamaan elämäänsä.

Nuorisoa varmaan harmittaa kylmä keli ja varsinkin Salossa. Olisi ollut mahtava Vappu siellä muuten. Mutta meillä vanhuksilla on mukava olla lämpimässä sisällä. Ja kaikilla on tietysti jo rokotus
Joo ei harmita kylmä vaikka en järin nuori enään olekkaan. Voi katsoa sohvalla peiton alla Snookeria. Vaikka noissa iltasessioissa tuppaa nukahtamaan. Tänään otin nokoset josko sitä jaksaisi tänään muutaman framen pidempään.
 
Viestejä
2 856
Veke keilaa, ja Soosi kattoo snookkeria. Minä sen sijaan oon kaikkiruokanen, ja katon kaikkee mahollista, joka edes vähän urheilulta vaikuttaa. Tai ainakin liikunnalta. Tänään kävin taas lenkillä ite, ihan juoksemassa. Kohta lähen toiselle (ilta)lenkille, jos korkkais vaikka ravintolaivan tarjonnan tuossa satamassa, kun on ovensa aukaissu. On livemussiikkia kuulema myös, varmaan joku trubaduuri. Pääsee siellä sisälle myös, mutta ajattelin pipo päässä ja toppatakki päällä terassilla istua, ja katella kun kauniimman sukupuolen edustajat on laittautuneet vappua varten. Ite en kehtaa paljon laittautua, kun ei tarvihe, luonnostaan on niin komia.. ;) Noo, sieltä se kesä tullee, vaikka poudan peksi ennusti kylmää kessää. mutta tulee se silti, vaikka satas ja ois viileetä. ja sitte kun piäsöö vielä kuulkaa jo heti sarjakauden alusta jalka, ja pesäpalloa paikan piälle kahtomaan kun rajotukset lieventy, niin siitä tietää jotta on kesä tullu. Ja sitte on kohta syksy, ja taas puksutellaan parketilla ;)

Vekeltä lottonumerot, ja Soosille vinkki, ota jottai tujua, niin pysyt hereillä. Tiiät kyllä mitä. Mutta uuttakin voin suositella, nimittäin Inkivääriolutta. Eilen vapun kunniaks uutta maistelin,ja perkule kun potkii kunnolla, vaikka rosentit on vaan 5,5. Lauantai on saunapäivä myös, elikäs siis, ravintolalaivan kautta ensin kylmetykset, ja sitten lauteilla kunnon kuumotukset. Puksuti ;)
 
Viestejä
242
Koska Veikon seuraajien määrä täällä on vähintään 50 000 niin loton päävoitto 1200 000/50000 = 24€.
Minua ei seuraa kuin Ylläpito ja joskus koirani, niin 12, 13, 21, 23, 27, 28, 33.
1 200 000/2= 600 000€. Minun mielestäni reilu jako. Ylläpito on ansainnut € ja koiralleni en ole kertonut, että lottoan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös