Koripallo.com

JOEN SUU

Mitäs tänne kuuluu? Onko JOE rillanna vielä näin kesän viimesillä lämpimillä päivillä? Veke? Kaikki muut? Se on vaan taas koriskausihi jo ihan oven takana, ja senhän tietää kaikki mitä se tarkottaa.. ;)

Iltapäivää ihmiset. Pitäähän se kerran kuukaudessa käydä täällä esittäytymässä ettei vaan luulla, että Viikatemies on jo käynyt hakemassa. Kävin minä kyllä tuolla Tikkamäelläkin vähän huollossa. Leikkelivät vähän sieltä sun täältä. Mutta heräsin kuitenkin nukutuksesta, mikä merkille pantakoon. Eli elämänhalu vei kuitenkin voiton....Josko tässä alkaisi taas vähän useammin täällä pistäytyä ettei kuole koko palsta, kun wimikin vaan pellautuu sen rakkaansa kanssa eikä ees täällä käy välillä valehtelemassa...Pitäisköhän ihan alkaa pakinoimaan....Tai ainakin panikoimaan....Paljonhan sitä olisi tarinaakin, jos vaan inspiraation saisi.....Sitä odotellessa.

No niin, hienoa JOE, kyllähän se nyt pakinoimaan pittää taas ruveta, joka päivä mielellään..

Sitä jos on leikelty sieltä sun tiältä, niin sitähän on oltava sitten vetreessä kunnossa, ainhi vetreemmässä kun aiemmin.. Ja oluttahi voipi taas juuva, ja rillata.

Sieltä se vaan syksy tuli, talvi tulloo, ja pojat paukuttaa pall..oa motonetissa taas, ae että. Illat kun pimenöö, niin on mukava russautella saunan lauteilla ginipaukkuja auki.. Mukava niitä on muutennii, mutta jostai syystä maistuvat paremmalta.. Mikä lie..

Onko Veke vielä kompuroinu johtoihin tällä kauvella motonetissa? Keilapallohi lentää ilmeisesti taas, ja ukko sen mukana öljyttyä vanaa pitkin... tarkoatan siis lakattua parkettia, en muuta.. Talvessa on paljon hyviä puolia, mutta huonoa on se, kun naikkosettii pukkeutuu enempi.. nuttuloihin. Mutta on taas hyvä syy ootella kesää ;)

Puksuti puks, ja rillataan!

Joe se vain laihtuu ja miehestyy. Siinä meillä on miehen malli . Hän on kunnon mies . Ilman häntä en Oilisi tullut koripallo.com. Se oli paljon ennen jytkyjä . Silloin oltiin pilkillä ja keitettiin kahvia . Katsottiin metsoloita . Sama vuosi kun oli armejassa . Kulta tuli . Moni ei ymmärrä mitä sanon .

No terve vaan wimi ja kaikki muutkin toverit, joita ihmisiksikin kutsutaan.....Täällä Susirajan Itärintamalla ollaan koko ajjan varuillaan ja etten sanoisi jopa varpaillaan, ettei tule porukkaa ilman asiaankuuluvia papereita kyselemään yösijaa meidänkään rivarikaksiosta. Mulla on taas kerran ritsan kumit vaihdettu ja jouskarin kaaret veistetty uudesta katajasta. Nuoletkin teroitettu smirgeelillä... Kunnostelin myös taloyhtiön reunoilla kiertävät juoksuhaudat ja KK-pesäkkeet.... Minua ei yllätetä. Kyllä jämpti on niin! Pakko kertoa myös, että tänään aloitin jo klo 12.00 ruuanlaiton. En ois muuten aloittanut niin aikaisin, mutta kun saan aina aukaista sen eka oluen siinä samalla...Huonoksi on kyllä kunto jo mennyt, kun oluita meni vaan 10 ja alkoi tehhä kffeeta mieli....No kun on 23 killoo pois painosta, niin eihän sitä ennää kestäkään tuota olutta kuin murrosikäisenä, jolloin voi ottaa koko korin ja kukkaan ei huomannu, että mittään ois ottanu. Paitsi ne, joilta käänsin ne.....:) No nyt kuitenkin olen tehnyt ruuat, rillannut ja vaivunkin ihanaan lepotilaan vailla muita murheita kuin näitä saakelin vanhuuden kipuja ja kolotuksia ja odotan eukkoa iltavuorosta....Saan varmaan monta kiitoksen sanaa, kun olen siivonnutkin ja keittiön pöytäkin on kiiltävä ilman yhtään astiaa....No eipä tässä nyt muuta. Palaan taas kuukauden kuluttua, jos allah sen mulle vielä suo:)

Ootko wimi sukua sille Uudenkaupungin Timille, joka vaikutti aikanaan täällä? Jotain samaa teissä on...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.