Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
654
JOEN SUU sanoi:
Se olen sitten minä, joka vilkuttelen Olavinlinnan tornista ja elämöin siellä huudellen rivouksia ja käyttäytyen muutenkin pahennusta herättävällä tavalla.
Se on oikein !
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Laittoivat Savonlinnasta kotiin jo. Oikein ohjasivat sinisillä nauhoilla lähtöä poliisien ja järjestysmiesten kera eilen puolen päivän maissa.

Kuuma on
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Tähänhän hän voisi naamailla jotain linnankummituksista jne, mutta olkoon...
Lomat alkaa olla finaalissa, syksy jo saa. Minä en.
Mutta ei edelleenkään surrata boja, sentään kesää jäljellä kotva. Ja Parikalta eilen mukaantarttuneita aitoja raatokärpäsiä.....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Nauti niistä kärpäsistä, kun vielä näet ne itse. Sitten kun ne järsii silmämuniasi ja tunkeutuvat nenääsi, onkin jo myöhäistä mininkään nautiskeluun. Tosin tunto on jo silloin muutenkin poissa.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Perhana! Elämä on taas elämisen arvoista. Vapaa viikonloppu, kylmä olut edessä, näpit näppäimistöllä ja Yön musiikki koneelta. Mitä muuta ihminen enää voi elämältään vaatia? Voi tätä onnea!
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Mikä kausi? Jos tarkoitat ryyppykautta, niin se alkaa olla jo loppusuoralla. Mutta toki paineet silti kovat ovat. Meinaan verenpaineet.

Onneksi lekurit löysivät minulle sellaisen yhdistelmälääkkeen, joka auttaa lähes jokaiseen vaivaan. Nimi ei tule mieleen. Ei auta dementiaan kuulemma.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Mutta minäpoikapa olen älynnyt pysyä visusti tänäpänä sisätiloissa.
Ai miksikö?
Me ite pilli suussa rantsuun rääkymään.
Voivat vaikka vahingossa osua. Haulikkomiehet.
Huomen aamuna meen kavereitten kaa golfkentälle karkuun.
Siel on muutki töitäns piilos...

ps. Kyl sie oot sekasii. Vähennä vaan reilusti sitä lääkitystä. Tai no, anna olla. Voihan se olla kohdallaankin, tiiä häntä. Kun en oo tohtori. ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minkäänlainen lääkkeiden vähentäminen ei tule kuuloonkaan. Onhan tässä jonkinlaisessa kondiksessa sentään pysyttävä.

Varo muuten, ettet lyö golfimailalla itseäsi tai kavereita. Sulla kun tuo vanhuuden heikkous horjuttaa ennenkin olematonta lyöntitekniikkaa. Keskittyisit vain niihin minigolfiratoihin. Sieltä on yleensä lyhyempi matkakin piipääauton tulla tarvittaessa hakemaan.

Neuvoa-antavia ottanut JOE
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Elä kuule ala siitä tekniikasta mulle!
Kyseisessä lajissahan on, voin valistaa sinua, ellet tiedä, tarkoituksena saada pallo yhdellä lyönnillä , tahi mahd. olemattomalla lyöntimäärällä reikään, eli holeen. No, senhän olen jo kertaalleen männävuosina tehnyt. Holikan. Tänä kesänä on kertaalleen jäänyt ns. huulille. Siis poikkeaapi olennaisesti siitä lajista, jota näillä palstoilla ei saa mainita. Luultavasti ja mahdollisesti olet jäljimmäisessä lajissa minua etevämpi, urheilullinen atleettinen kun olet. Niin ja jälkimmäisessä lajissa voit panna kaverin tekemään esityöt puolestasi. Etevähän sinä olet siinäkin...
Selvennykseksi vielä: en käytä mailapoikaa, enkä -tyttöä. Ja siirtymät tietenkin kävellään reippahasti.
Ikiliikkuja kun olen...
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Et käytä mailapoikaa tai tyttöä. Kykenet siis vielä lyömään ihan itse? Olen ilmeisesti saanut sitten väärää tietoa?

Mutta mitä noihin siirtymisiin tulee, niin jos saat pallon vahingossa sinne viheriölle asti tiensä löytämään, niin sitten vasta sitä edestakaista siirtymistä riittääkin, kun vuoron perään puttaat ohi laitaan ja toiseen.

Kuinka pitkään muuten saa yrittää ekaa reikää ( siis golfissa )? Päivän? Vai onko lyöntiyrityksillä mitään rajaa? Saattaisit päästä tuossa lyöntimäärässä jopa sinne Kinnesin ennätyskirjaan. Olisihan se ihan kiva lukea sieltä, että muuan sorsapilli Suomesta aloitti golfin vuonna 1967, eikä vieläkään ole saanut palloa ensimmäiseen holeen. Sinnikkäänä ja sisukkaana suomalaisena yritys jatkuu yhä.

Tiikeri-Metsä-JOE
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Aika hyvin haarukoit tuon vuosiluvun! Meni kohalleen. Ja niinhän siinä silloin(kin) kävi, että yritykseksi jäi. Oltiin kaupungisssa ja vanhemmat saaressa...no olkoon, ei nää ketään kiinnosta ::)
Ja mie en sit enää siitä kolopallosta viitti...
 
Viestejä
354
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Huomenna häämatkalle Savonlinnaan! Häät tosin olivat jo parikymmentä vuotta sitten, mutta parempi myöhään kuin ei sittenkään.

Se olen sitten minä, joka vilkuttelen Olavinlinnan tornista ja elämöin siellä huudellen rivouksia ja käyttäytyen muutenkin pahennusta herättävällä tavalla.

Ai se olitkin sinä!?! Luuliin nääs, että linnankummituksella oli vain paha päivä.... :D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No joo, se linnankummitus säikähti nähdessään minut ja häippäsi jonnekin. Eikä kyllä ole kuulemma enää sen jälkeen uskaltanut tulla takaisinkaan. Luulikohan se, että jään sinne pysyvästi?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Tuli tuossa vielä sairaaseen mieleeni, että onneksi se linnankummitus ei nähnyt samana päivänä pilliä tai mikä vieläkin pahempi, jöröä. Tonnarin nähdessään olisi varmasti riistänyt hengen itseltään?
 
Viestejä
354
Vs: JOEN SUU

Siinä tilanteessa ei muuta mahdollisuutta taida ollakkaan... :D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Pitkään olen seurannut ja tutkinut itseäni ja nyt vihdoinkin ole päässyt selvyyteen siitä, mikä minua oikein kaikki nämä viime vuodet on vaivannut. Selitys on ihan yksinkertainen, niinkuin se yleensä näissä tapauksissa on.

Tässäpä se tiaknoosi: Juveniili neuronaalinen seroidi-lipofuskinoosi.

Lienee pillillä ihan sama?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ahaa! Jos se on sulla tuplana, niin se onkin sitten jo vakavampaa. Voi olla jopa: Seniili neurolaakinen steroidi-fuskusoosi?

Sen vaivaamistahan ei enää itse huomaakaan.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Pistä ny hyvä mies ne Välskärinkertomukset takas hyllyyn pölyyntymään.
Lukiessa kaikemmailman vaivoista sie luulotautinen omit kuitenki parhaat sairaudet ittelles.
Meille luonnostaan terveemmille jää korkeintaan luuvalo. Ja luues.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös