Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Siiskö meillä ei ole lahjoja vai sinä olet lahjaton (koska tämä on retorinen kysymys, en laita kysymysmerkkiä loppuun). Aatoksen aatoksista voisi tuumia, että olet niveljalkainen, mutta eikös me kaikki olla?

On perjantai 8]!
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minä olen sellainen niljasko nilviäinen, josta on vaikea saada mitään otetta.

No eukko on siinä joskus onnistunut.....

Pitäisi olla terassikelit ja lunta vaan hiljalleen satelee. Kylymäkin on. Mutta ei auta. Ulkohommiin. Nyty!
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Äsken juuri tuli tieto , että Mauno Koivisto on kuollut. Itselle jäi Koivistosta mieleen varovaisuus. Ja tietysti lentopallo.

Osanottoni sukulaisille jos täällä niitä on.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Myöhästyneet onnittelut täältä ja turusta . Syntymäpäivän takia ja pantterin . Nukkumaan menen kohta . Tänään oli työpäivä
niinkuin juhanukseen saakka joka lauantai plus viikon ylityöt ;D ;D oma valinta .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Onneksi et tee töitä pyhinä. Pyhätyöthän on syntiä.....

No ei puutarhatyöt, jos komento käy, kuten luulen....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Voihan perjantai!

Koko viikko on painettu kuin hullu hevonen. Piha kunnossa ja metsätöitäkin tehty.

Huomenna iltapäivällä tulee työkaverit ( siis entiset ) viettämään minun eläkkeellelähtiäisiäni. Onneksi on paljon naisia. Nuoriakin. Ja nättejäkin. No on muutama äijänköriläskin.

Meinaan jos kiinnostaa...?

Vieläköhän jiiri on tässä hiippakunnassa? Tai edes sellaisessa kunnossa, että on vielä oikeustoimikelpoinen....
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Työviikko takana ja ruokapaikan kokki sanoo aina, että viikko kärsitty ja nyt voi Bacccukselle omistaa viikonlopun. Aion tehdä samoin. Ei mitään pakollista tekemistä.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Meidän ruokapaikan kokki on kova kehumaan ruokiaan. Siis minä.....

Okei. Kakun tilasin ja yhden kinkkupiirakan. Pari lohifilettä kyllä loimotan tänään. Yli 70 kymppii maksoivat, perhana! pelkästään ne lohet.

Mutta halvemmaksi ne sittenkin tulee sittarin tiskiltä, kuin että lähtisi jonnekin Tenolle ryyp....eikun kalastamaan....Siellähän ne jätkät tulomatkalle ostaa kalat paikallisilta.
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Itse elin koko päivän perjantaita. Onneksi palasin järkiin kun kaikki kehuivat olevansa lomalla perjantaina.

Jälleen on hampaita vähemmän eli taas otettiin kaksi pois. Kun viisi on otettu pois, niin nyt on väljää suussa. Puhe alkaa olla jo sössimistä ,mutta emäntä sanoi maanantaipäivän pesis- pelin jälkeen,että voisi loputkin ottaa. Osaan kuulemma kiroilla ihan vakuuttavasti. No jos henki tällä pelastuu, niin olkoon. Liemiruokaahan sitä kuitenkin jossain vaiheessa syödään, kuten kohtalotoveri samalla hammaslääkärillä totesi. Tämä hammaslääkäri on erikoistunut hampaiden poistoon. On vielä savolainen. Ei tykännyt kun moitin Kalpaa.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kyllä minäkin touhusin eilen.

Ensin kävin metsässä sahaamassa ja pilkkomassa kärrillisen puita. Sitten toin ne ja pinosin. Välillä otin pari olutta.

Sitten tein pojanpojalle polkutraktoriin peräkärrin. Välillä otin pari olutta.

Sen jälkeen rillasin. Välillä otin pari olutta.

Sitten syötiin ja otin pari olutta.....
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Nyt on pihalla 12 tonnia uutta multaa . Tykkään tehdä puutarhahommia . ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Mistä helkkarista sitä uutta multaa saa? Vanhaa on meille aina tuotu. Sanovat, että jostain vanhasta pellosta on otettu.....

No metsähommissa olin neljä tuntii. Eli minäkin tykkään " puutarhahommista ". Vaan eipä tuolla paljon muita näkynyt. Puita vain. Ja joku kateellinen tietysti kävi kurkkimassa, kun kunnan mailta harvensin....On mulla kyllä lupa.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Joe hyvä ;D asun minäkin uudessakaupunkissa vaikka se ei ole uusi . vaikka tulee uusia asukkaita .
;D Hyvää peltomultaa 10 eur tonni .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Niin no onhan se uusikaarlepyykin, vaikkei mikään pyy olekekaan.....

Mutta sitten tärkeään kysymykseen.

Eli missä kaikki ovat?












Nooh. Maailmankaikkeudessa. Tuskin monikaan lienee sen ulkopuolella.....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös