Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
Oli kyllä viime viikonloppuna huikeat pikkujoulut. Tästä todistuksena kaatuminen kävellessä kotiin yön varhaisina tunteina. Syynä Joensuun kaupungin jättämä pieni kumpu asfaltissa. Vasen nilkka vääntyi sisäänpäin tämän takia, josta seurasi kaatuminen oikean polven varaan ja siitä syöksyminen kohti kotipesää ( pesiskenttä näkyi) eli asfalttia. Seurauksena vasemman nilkan nyrjähdys ja huikea turpoaminen, oikean polven kasvu kahden polven suuruiseksi ja nenän nahkojen lähtö ja silmälasien hajoaminen.

Urheasti kuitenkin kävelin kotiin.

Syytän Taksi-järjestelmää, jonka takia en saanut taksia keskustasta, Joensuun kaupunkia, koska jalakakäytävä ei ollut yhtätasainen kuin formulakisoissa asfaltti ja rouvaa, joka lähti pikkujouluista liian aikaisin. Unohtui huolehtimisvelvollisuus.

Kiitän terveystaloa hienosta nenähoidosta, joka tosin vielä kesken. Nilkka ja polvivamma meni vanhalla jalkapalloilijan rutiinilla. Aika parantaa. Toivon, ettei lepratauti iske ja nenä putoa pois. Ihanaa kun kaksikin hyvännäköistä sairaanhoitajaa puhdistaa lempeillä käsillään nenää ja varovasti hierovat sitä. Miksi haavat eivät tulleet pippeliin. Tosin yhtä vaikeaa kuin nytkin olisi ollut silloin sopivan kokoisen laastarin löytäminen.
 
Viestejä
19 536
Kyllä niitä erikoispieniä laastareita saa tilaamalla....

Minä tulin kotiin tänään Tikkamäeltä. Leikkaus todennäköisesti onnistui hyvin, koska potilas on vieläkin elossa. Neljä milliä paksumman välimuovipalan pistivät nivelen väliin, kuin mitä entinen oli. Toki ottivat sen entisen ensin pois.

Ihan pää kolmantena jalkana kiiruhdin kotiin.

Kovat on vielä kivut.
 
Viestejä
1 593
En löydä enää tätä sivua valikosta, joten törkeätä. Miksi en pääse enää kirjoittamaan tänne. Varmaan JOEN syytä. Katselen tässä kuitenkin v. 2004 valmistutunutta

The Day After Tomorrow. Vaikuttavasti toteutettu ja eri yhteyksissä palkittu scifi-painajainen ilmaston lämpenemisestä seuraavasta katastrofista, jonka myötä ihmiskunta saa vastaansa vedenpaisumuksen ja alkavan uuden jääkauden.

Yllättävän hyvä ja kyllä tulee mieleen ,että aika pitkän aikaa on jo ameriikassasakin ilmaston lämpeneminen ja sen vaikutus myös elokuvatasolla ollut tiedossa. Al Gore toi sen vielä laajemmin tietoisuuteen puhekiertueillaan ja dokkarillaan vuonn 2006
 
Viestejä
1 593
Hieno elokuva, kun ameriikasta paetaan Meksikoon, kun USAssa on liian kylmä ilmastonmuutoksen ja pakkasten takia. Meksikon pojat ottaa ilomielin vastaan. Melkoista ironiaa nykypäivään verraten.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita peijjoonit!

Jokos Veken nekku on parantunut ja etenkin morkkis....?

Itse olen pällistellyt enimmäkseeen orrella, mutta muutamia kävelyharjoitteitakin olen jo ulkona ja ulkomuistista tehnyt. Kepakoitten kanssa.

Eilen polkaisin jo hieman kuntopyörääkin ja myös tänään. Ilimankos on roppeja taas mennyt suuhun kuin ahomansikoita.

Pahintahan tässä on se, että näiden opiaattien kanssa ei uskalla yhtään olutta ottaa. Voi kuulemma mennä tästäkin sekaisemmaksi....

Näillä ropeilla ja opeilla
Teidän
JOE
 
Viestejä
1 593
Valitettavasti joutui luopumaan alkuviikosta kauniiden nuorten naisten hoivasta, joten nyt vain itse hoidettu itseä. Kyllähän tässä kohta pelikunnossa ollaan vaikka laastarit on edelleen käytössä. Toipumisennuste on viikko.

On kyllä hirveän mukava ollut työssä, kun naiset ovat koko ajan kyselleet vointia. Harvoin olen saanut naisilta vastaavaa huomiota. Loppuviikosta ei ole kuulunut enää mitään, joten tämä kortti on nyt käytetty.

Edit. Unohtui kertoa, että olen ihastunut Black Weekendiin. Kaikki nettisivut olen käynyt läpi jatänään kaikki mahdolliset kaupat kävin läpi. Vähän tuli kyllä ostettua, mutta mukavasti aikaa vei. Ensi viikolla sitten ostan puoleen hintaan uudet silmälasit
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 536
Ei tässä missään kummoisessa kunnossa vielä olla. Polvee särkee. Vaan eiköhän tässä kuukauden sisällä toivottavasti minäkin pääsen jo harventamaan. Kahvit kyllä keitän kotona jo valmiiksi termariin ja kulautan sen metsikössä. Parin palasen kera.
 
Viestejä
19 536
Enpä noita Haemaelaesen kirjoja juurikaan lue. Ainakaan vielä. Ehkä sitten, kun tulen vanhaksi....

Viimeksi luin Kaarl Döönitsin ja sitten Sinä olet Rokka. Nyt on menossa Suomen sukellusveneet-kirja.

Sisällä ja pikkumatkoja ulkonakin kuljen jo ilman keppejä. Kaksi viimeistä yötä olen valvonut kipujen takia, mutta onneksi se orttopeeti kirjoitti mulle tänään lisää opiaatteja. Voisihan tuota vaikka ensi yönä nukkuakin.

Viime yönä keitin teetä kolmen aikoihin ja kiroilin itsekseni, kun ei ne puraanat ja panatoolit auttaneet.

Mutta eiköhän sitä parin viikon päästä jo metsähommiin.....Autollakin olen jo ajellut vaikka ei saisi vielä kahteen viikkoon.

Niin ja pakkohan tässä on eukolle teeskennellä vielä muutama kuukausi, ettei pysty siivoamaan ja luuttuamaan....

Mulla on ollut selkäkin helkkarin kipeä viimeiset viikot, mutta toissapäivänä, kun käännyin sängyssä, niin kuului joku napsahdus ja selkä parani oitis. Lieköhän joku nikama mennyt takaisin paikoilleen? Vaan eipä tuo haittaa, vaikka olisi minne mennyt, kun kerran kivut loppuivat.

Näillä eväillä ja opiaateilla
Paskapolvi-JOE
 
Viestejä
5 329
Yön oli turussa syötiin juotiin .. nyt kotona kohta menen vähän aikaa sahamaan puita
raivaus -sahalla . Ja kannattaa lukea . Mikael Persbrandin kirja muistini mukaan . se Gunvald
jos tiedät . Haades tietää ja varmaan veke .
 
Viestejä
19 536
Veke nyt ei ainakaan mitään kirjallisuudesta tiedä...

Kuukauteen ensi kerran, kun muutaman oluen otin. Opiaatteja ei nyt uskalla ottaa. Tullee muuten kuulemma hulluksi....?

Yhden puukon tein tänään valmiiksi. Rillimökin lämmitin äsken ja kohta menen sinne.

Laita wimi osoitetietosi ( yksityisesti ) tai kortilla, niin teen sullekin kunnon puukon. Ukin kaulaliinaa vasten....

Niin ja miksei mulle tykkäyksiä laiteta? Vitali karkaa muuten.....

Polvea särkee, mutta mitä sitten. Tosimies kestää kaiken kivun.
 
Viestejä
1 593
Ennen luin kirjallisuutta hurjasti. 3 kirjaa viikossa. Nyt internet vie kaiken ajan. Kirja kuukaudessa jos sitäkään. Itsellä on ollut taas pientä särkyä. Hammaskirurgi otti posken sisältä mojovan lihapalan ja korjaili sillä ikeniä. Pahinta oli kun puudutus loppui kesken ja ommellus ikenien läpi meni pelkällä kiroilulla loppuun. Ei voinut kuulemma keskeyttää kun oltiin ihan loppuvaiheessa.

Nyt syöty kaksi päivää nestemäistä ruokaa. Aluksi jäätelöä. Nyt voi jo oluttakin ottaa. Vähäitähän tämä ollut Joen kipuihin verrattuna. Meinasin kysyä voisikohan isomman lihapalan pippelin päähän laittaa. Vaikka joltain siitossonnilta. Taitaisi olla kyllä liian kivulias operaatio olla. Ja ihan turha. Näillä on pärjättävä
 
Viestejä
19 536
Jokos Veke voi purkkaa jauhaa kuin Kuollutmies?

Eilen en joutanut täällä käymään. Anteeksi siitä ja Hyvää myöhästynyttä itsenäisyyspäivää! No ei siviilipalvelusmiehille.....ne maitopojat.

Uutta asuntoa olen käynyt katselemassa, kun tästä omakotitalosta lähtö lähenee.... No kyllä se eukkokin ja kissat tulee mukaan. Myymme todennäköisesti koko 900 neliön tilan pojalle. Teimme jo tarjouksenkin yhdestä rivarikaksiosta tässä lähellä. Pitkä matka ei saa olla minun ikiomaan rillimökkiin ja laavulle....Kauppakirjaan tullee ikuinen isän käyttöoikeus näihin?

No onhan siinä hyviäkin puolia. Lumityöt rajoittuvat rappusten lakaisemiseen.

Katotaan, miten käy.? Puukkopajan teen ilmeisesti vaatehuoneeseen ja lahjoitan kaikki entiset vaatteeni konttikeräykseen....

Jos nyt muutto tulee, niinkuin näyttää, niin onneksi olen vielä aika avuton polveni takia....Mutta työnjohtajaksi?
 
Viestejä
240
Perjantai.

Monta tarinaa on taas mielessä mutta ne sisältävät joko politiikkaa, uskontoa tai seksuaalisuutta.

Olin tänään kävelyllä. Risteyksessä katsoin vasemmalle, tietä ylittäessäni uskoin johdatukseen ja toivoin ettei naiskuski törmäisi minuun.
 
Viestejä
1 593
Ei mitään mahdollisuutta syödä muuta kuin pehmeä mössöä ja keittoja. Nyt ei edes pysty syömään mitään kylmää eikä juodakkaan. Kylmä ja tuulinen ilmakin aiheuttaa tuskaa ,joten suu kiinni on menty. On kotonakin ollut rauhallista kun ei oikein pysty puhumakaan ellei ole ihan pakko. Nyt on paino pudonnut 3 kiloa ja saa nähdä paljonko on lopputulos jos täydet 4 viikkoa kestää.

Mielikin alkaa masentua, kun syömisestä eikä juomisesta enää nauti. Jospa se tästä alkaisi parantua. Jalat sen sijaan on huippukunnossa ka keilailuvire on huikea. Parikin kinkkua on tavoitteena vielä voittaa.

Laitan nyt suuni kiinni ja vaikenen viikoksi.
 
Viestejä
1 734
Kokemuksella: Älkää ikinä luvatko elinikäisiä käyttöoikeuksia mihinkään. Kotipaikan naapurissa vanha lapseton pariskunta - rouva ei ollut maailman mukavin ihminen - möi maatilan viljelijälle, joka möi tilan omakotitalon tontin eteenpäin: talon uusi omistaja ihmetteli yhtenä aamuna, kun vanha mummo kyykki mansikkamaalla. Ei ollut kauppakirjassa kirjattuna lupaa käydä mansikassa...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös