Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Joko Joe muuraa takapihalle ens kesänä kesäkeittiön . Onko siellä monta rivitaloa ja kai sentään takapiha on metsään .
Tänään käppäilin metsässä ja katsoin oilko mun puut kaatunut . ei oikeistaan . sitten tein tulet ja paistoin makkaraa ja ajattelin on elämä ihanaa . huomenna menen turkuun yhden ottelun jälkeen .
 
Viestejä
19 536
Rillauspaikan rakentaminen on pienessä ongelmafyyhdissä. En ole varma, saako siihen lupaa. Toki luvaton rakentaminen on aina ollut hieman verissä mulla.....

Koko päivän olen yrittänyt työntää kamoja jonnekin kuin hirsien välejä olisin tilkinnyt. Eukko lähti duuniin iltavuoroon ja tein äsken ruokaa. Uunissa....
 
Viestejä
1 593
Ihmettelin, että miten JOE on saanut noin fiksun vaimon. Täytyy olla jokin harha-askel. Todellisuudessa JOE on levännyt ajna kun vaimo ja muut on muuttohommia tehnyt. Tuonne ei muuten saa muurata mitään, joten kyllä JOEn Grillailut on loppuneet. Toki ei taida olla kuin muutama satametriä entisisille paikoille Jos laskevat.

Kaverilla keuhkosyöpä, mutta kun pääsi tänään sairaalasta heti ravit mielessä. Aina pitää miehen ja naisen elämässä olla jotain, johon suhtautuu intohimoisesti.
 
Viestejä
5 329
Veikko mun kaveri kuolee nurmeksessa . Syytön Joe on siihen .
Me ollaa kaikki vanhoja . mutt ja ja joe on karkotettu mun sivuilta .
Mulla on sydän Korihaihin . . En saa enään kirjoittaa kun han man sanoo . enkä kirjoita kun hän sanoo jotain rakentavaa . minä voin haukkua kun minä voin . mitä sinä olet tehnyt . anteeksi tämä meni . han miehelle .
.
 
Viestejä
5 329
Niin en mitään pahaa tarkoitanut . Kun sulla kirvees on jo . Kyllä miehellä pitää pikku fiskas olla jolla sytykkeitä tekee .
tiedän minä en olisi ikinä muuttanuut kotoo pois

olisit tänne muuttanut
 
Viestejä
19 536
Voi olla, että jos kirjoitettu on, että minun on muutettava, niin tulen wimille alivuokralaiseksi....

Otathan? Lupaan olla hyvä vuokralainen, joka hoitaa aina vuokran ajallaan ja jämtisti. Ja voin laittaa ruokaakin, kun itse käyt töissä. Kyllähän eläkeukko joutaa. Klapejakin voin tehdä.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita ruojat!

Itselle iski perhananmoinen lentssu päälle. Joka paikkaa särkee. Siis normaalia kovempaa.

Mutta kaikki otetaan vastaan, kun kerran allah suo.

Siivouspäivä olisi tänään, mutta enhän minä kykene. Illalla muuten katsoin Hyvät, Pahat ja peiliin....Olikohan jo ainakin kymmenes kerta.

Eilen tuli uusi soffa. Painava oli. Mutta hyvä. Se on sängyksi levitettava malli automaattisäädöllä. Sovin siihen hyvin, jos eukko alkaa kiertoon meikäläisen laittaa. Mutta jos ihan pihalle heittä, niin eikös muuten ihminen voi asua bijojätelaatikossa? Meidän taloyhtiössä kun on sellainenkin laatikko. Jäte kun muhii, niin lämpöähän siitä syntyy.

Bijo-JOE
 
Viestejä
1 593
Eläkeläinen taitaa nousta vaan aikaisin vaikka voisi nukkua pitkään. Taitaa lumityöt olla mielessä, vaikka ei enää tarvitse niistä huolehtia. Töissä kuulee koko ajan valittelua, kun lumitöihin pitää aikaisin nousta, jotta auton saa pihasta. On se vaikeaa omakotitaloasujan elämä. Ymmärrän kyllä ettei se kolaaminen kovin mukavaa ole jos varsinkin alkaa kastua lumi. Nythän se on ollut lapsenleikkiä, kun on ollut kevyttä.

Meikäläinen taas aamulla 6 aikaan kävi lehden hakemassa ja talohuolto oli jo putsannut pihamaan . Olen onnellinen jälleen. Tämä vuosi on alkanut hienosti. Tosin Joensuun tori ei nyt ihan kutsuva ollut markkinoilla, vaikka aika paljon myyjiäkin oli.
 
Viestejä
529
Parahin Joe, inkivääriä tuoreena, raasteena tai ihan vain narskupaloina. Pikkasen poltteloo suus mutta vaikka malibulla tai muulla huuhteloo suun ja eikun lenssut pyörtää.
 
Viestejä
19 536
Joo. Ruma-JOE otti eilen inkiväärijuomaa ja hunaja-rommiakin. Kyllä täällä korvessakin kaikki keinot on hallussa ja niitä myös käytetään. Oluttakin otin siihen sekaan. Huoneenlämpöistä näin talvisaikaan.

No eipä tuo olo kummoisestikaan parempi ole, mutta yrittänyttä ei lannisteta.
 
Viestejä
5 329
Joe Kai minä saan kiusata noita vaneja . Tiedä vaikka lii tulis äidin ja isän tykö kotii...ja pikkusisko. Perheen pariin .
 
Viestejä
5 329
Niin ei varmaan Valmetin käyttötunnit .niin epäilen Luulen että Sun Diesel Mersu olet ajanut melkein paljon.no en muuta keksi mikä muu vois se olla .
 
Viestejä
19 536
Noista käyttötunneista en tiedä, mutta luulenpa, että niitä on jäljellä vähemman kuin mitä on tullut elettyä....Mulla

Mutta äsken tultiin entisestä talosta vierailulta. Kova jätkä se vanhin poitsu on. En mitenkään haluaisi mustamaalata häntä, mutta aloittipa tänä iltana saunan maalamisen mustaksi....Ja keittiökalusteetkin tulee kuulemma mustia.... Saakelin saatananpalvojat!

No omatpahan ovat ongelmansa.

Toki positiivisena puolena voinen mainita, että oli siellä lonkkuu ja paukkuu tarjolla.

Itse olen ollut koko viikon melkein petipotilaana. Iski lentssun jälken vielä kuume, kurkkukipu, astma ja yskä. Pakko oli käydä Otilla. Senkkakin oli 60 ja kuvattiin pitkin ja poikin.

Keuhkoputkentulehduksen löysi. Ja asmalääkettä lissää antoi ja antipijoottikuurin. Saapi tässä parin päivän aikana tietää, vieläkö on jatkoeläjäksi?

Näillä mennään, kun muutakan ei oo.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös