Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 595
Torstaina siis Turkuun. Huikea kaupunki. Tietysti kun siellä melkein 6 v opiskelin niin vaikuttaa. Perjantaina TPS-HIFK peliin. Tämähän oli ennen klassikko. Nytkin näyttää olevan aika täynnä. Mutta liput on. Lauantaina sitten toinen peli.

En taida osallitua paikalliseen keilakisaan, kun aika painavia on nuo pallot Turkuun viedä.
 
Viestejä
1 595
Pysyn vähän aikaa pinnalla, mutta kyllä se räpiköintiä on. Yhden kerran olen avantouintia kokeillut ja jää kyllä siihen. Kutistumisvaikutus oli huomattava. Meinasi itsetunto hävitä.

No nyt sitä on taas kun olen päässyt paikalliseksi julkkikseksi.
 
Viestejä
19 540
Trastuita ja perjantaita tavaritsit!

Pakkasta 22 astetta ja lievää länsituulta. Kevyttä pakkaslunta leijailee hissukseen taivaalta.

Kohta liikenteen sekaan toimittaman eläkäläisen askareita. Oluen hakua ja sen semmoista. Ehkä Lihajalosteellakin käyn.

Autokin varmaan lähtee käyntiin, jos allah suo?

Eli näillä eväillä aloitetaan viikonlopun vietto. Hyvältä näyttää.

Ikuisesti Teidän eli niin kauan, kun lappu on varpaassa.

JOE, Tietäjä iänikuinen
 
Viestejä
19 540
Raspikurkku Harri Marstiokin on siirtynyt autuaammille laulumaille.

Muistan hyvin, kun oli esiintymässä joitakin vuosia sitten paikallisessa ja tarjosin siinä laulun lomassa hotsotin hänelle.

No kaikki vuorollaan.
 
Viestejä
242
Laitetaanpa perjantai piruilut ajoissa, niin ei mene illemmalla v..tuilun puolelle.;)
Citymarketin maitohyllyllä ihmiset kysyivät miksi sinä et kirjoita useammin?
Siitä tajusin, että minulla on vielä annettavaa.
Eläkkeelle jääminen voi aiheuttaa tautologiaa eli sosiaalisten kontaktien vähentyminen vaikuttaa kielelliseen rappeutumiseen ja ihminen alkaa toistaa itseään.
 
Viestejä
19 540
Jep jep.

Eläkkeelle jääminen voi aiheuttaa kaikenlaisia sivuoireita. Kannattaa siis tarkastaa huolella sivuhistoria, ettei mene tautofonian puolelle....

Sivuoireet voivat myös aiheuttaa joillekin pahoja sivuvaikutuksia, kuten puhumista tai kirjoittamista sivu suunsa.

Itse olen ollut aina kiinnostunut kaikenlaisista sivujutuista. Tällä hetkellä haluaisin eniten sellaista sivuvaunullista moottoripyörää. Voisi eukko viedä minua sillä Ramonaan ja takaisin ja kaikki olisivat kateellisia....

Vieläköhän saisi jostain niitä WWII:dan aikaisi, saksalaisia moottoripyöriä, joissa oli sivuvaunu ja upseereita kuljetettiin niissä?

No toivottavasti ei eläkkeelle jääminen aiheuta ainakaan minulle kielellistä rappeutumista siinä määrin, että alkaisin kirjoittaa oikealta vasemmalle....

Nyt nuukkerrii katttoman. Niin ja anteksi kieliopilliset virheet. Sosiaalisten kontaktien väheneminen aiheuttaa nätä kiliopillisia vireitä aika paljo.

Suvusta katsova-JOE
 
Viestejä
5 339
Raspikurkku Harri Marstiokin on siirtynyt autuaammille laulumaille.

Muistan hyvin, kun oli esiintymässä joitakin vuosia sitten paikallisessa ja tarjosin siinä laulun lomassa hotsotin hänelle.

No kaikki vuorollaan.
Mutta ei saa piruilla . Hän olisi elossa jos olisi ollut nykyaikainen auto alla .
 
Viestejä
1 595
Neutraalisti olin TPS:n puolella ja kyllä oli ihan ansaittu voitto. Kylllä meni pelkästään hotellihuoneessa puolilleöin jägermeisterin kanssa. Kelihän oli ihan surkea, joten ei paljon kaupungille viitsinyt mennä.
 
Viestejä
19 540
No ei sitä Jekkuukaan viitsi montaa fingerporillista ottaa yhtenä iltana. Malibukin on parempaa. Ainakin makoisampaa....
 
Viestejä
19 540
Perhana!

Jos ei oo pakkasta, niin sitten sattaa lunta.

Taijjan muuttaa johonkin Välimeren maahan. Ehkäpä Epsanja olis hyvä?

Ai niin. Ei oo rahhaa....

Saakeli!
 
  • Tykkää
Reaktiot: 42
Viestejä
19 540
Taas tullee lunta tuppaan ja porstuakin on jo puolillaan.

Karjalanpaistilihat kävin äskön ostamassa Lihajalosteelta. Josko sitten huomenna tekisi. Jotain. Tai ainakin sen paistin. Eiköhän tuo onnistune tällaiselta mestarikokilta?

Nyt imuroimaan, piruvie!
 
Viestejä
19 540
Huomenta kaikille muillekin vähäpätöisille kansalaisille! Eihän me olla mittään eikä kettään.

Ja toivottavasti emme joudu viettämään viimeisiä aikojamme niinsanotuissa " hoivakodeissa ".

No uskoisin, että huono ja rankka elämä vie meidät nopeasti koksin luontiin ja emme joudu kärsimään pitkään omissa paskavaipoissa....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös