Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Perjantaita kaikki putkiaivot, palloaivot ja tetra-aivotkin!

Lunta sattaa niin perkeleesti, mutta muuten on kaikki hyvin. Tai ainakin melkein. Nimittäin tänään taas pittää imuroida.

Mitenkähän saisi katit opetettua imuroimaan. Luuttunahan minä jo niitä mopatessa käytän....

Hauskaa jatkoa, jollei oma riitä!
 
Viestejä
5 329
Mitä se Kekki tekee teillä . Tässä on biolan lähellä . Kyllä kasvaa hiukset kun Kekki on lähellä.
 
Viestejä
1 593
Tänään Joensuun ravikauden huipputapahtuma. Ravintolapaikka varattu ja rahaa riittävästi. Rahaa tuskin jäljellä poislähtiessä, mutta jos nyt jumalaisen humalan saisi.

Go ravit Go
 
Viestejä
19 536
Itse jos olisin wimi, niin wiminä laittaisin paljun täyteen punkkuu ja kylpisin siinä. On kuulemma terveellistä iholle ja aina voi työpaikalla väittää punaisen nenän johtuvan vain siitä....

Eilen en viitsinyt imuroida, mutta sain anteeksi, kun ostin eukolle ruusuja. Tänään piti palata arkeen ja tehdä se homma.

Tänä iltana lähdetään Pajarinhoviin ryy....eikun tanssimaan yhden tuttavaperheen kanssa. Eukko toimii kuskina. Saa nähdä, montako tuntia kestää meitä ukkoja....ennenkuin takaisinkyyti alkaa vauhdilla? Jos nyt ottaa kyytiin lainkaan?

Mittään alkkomahoolijuomia en aio ottaa siellä. Vain lonkeroa.

Mahtaa Kaikilla Teillä olla kova kateus ja mielenpahoitus, kun mulla menee näin hyvin?
 
Viestejä
1 593
No nyt oli joku myrkytys, kun tulin kotiin ja lompsa oli painavampi kuin lähtiessä . Huomasin, että kolikkoja oli runsaasti lompakossa. No oli siellä kyllä aika isoja seteleitäkin eli meni hyvin.

Päävedosta ei kyllä tullut kuin 2 euroa, joten wimi jos sait oikein niin onnittelut. MIljöönäriksi en kyllä kutsu sinua edelleenkään
 
Viestejä
5 329
Joo en ole miljonääri . Mutta jos lasketaan oman metsän kaikki kävyt .ei mahdu kottikärryynyn . Ja ennen vanhaan niillä grillattiin . Nyt kuule tulee syöpä . Vävyjä on kaksi minijöitä yksi .yksi ex ja rakas Norja turkulainen.
 
Viestejä
19 536
Kyllä minäkin kaikki exäni usein kutsun syömään meille.....

Vaan eipä noita noitia ole näkynyt. Olin sen verran silloin jo häjy ja rujo. Niin ja nykyisin vielä enemmän.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita örvelöt ja torvelot!

Meillekin tuli lopulta sähköt. Pitkään niitä odoteltiinkin.

Niin tuota takapihalle. Nyt voi alkaa smirglata, hioa ja kiillotella puukkoja naapureiden kiusalla. Varmaan ne kohta ottaa asian esille seuraavassa yhtiökokouksessa.

On se vaan ihmeellistä nämä asunto-osakehommat. Oma on asunto, mutta oikein mittään ei saisi ilman hallituksen lupaa tehdä. Edes takapihalle.

No minähän olen aina ollut piikki kaikkien muiden lihassa kpcomisakin ja varmasti siinä käy niin nytkin. Häätö varmaan tiedossa?

Naapureiden terrorisoija-JOE
 
Viestejä
19 536
Ei itketä lauantaina
Ei viitsitä murjottaa
Ei lauantai hukkaan kulua saa

Tämä wimille ja kumppaneille!
 
Viestejä
5 329
Mutta Turku vajoaa sinne montuun . Kun ne kaivaa sitä toriparkkia . Minä olen juhan miedon mainostamaan sahaa koko päivän sahanut rankoja .Nyt menen vonkamaan naiselta .
 
Viestejä
19 536
Wimi on Turkkusen vonkamies....Aurajoessa?

Eikös se vonkaaminen ollut jotain tukinuittoon liittyvää lajittelua? Vaan eihän siellä Aurajoessa enää taida kukaan tukkeja uittaa?
 
Viestejä
19 536
Nyt on piru merrassa ja merta järvessä. Onneksi järvi on vielä jäässä, joten ei se pahulainen sieltä mihinkään karkaa.

Sai se peijjooni taas aikaan sellaisen lumisateen, että ihan pikkuisen harmittaa. Ainakin niitä. joilla vielä on omakotitalo....

Ja märkää sekä raskasta on lumi. Sen verran tein, että puhdistin autopaikat. Ihan tuli hiki.

Joten tiedän, mistä kirjoitan.

Niin ja autostakin alkoi kuulua takaa jotain lonksetta. Vähän samanlainen ääni on kuin mikä polvistani kuuluu. Mikähän sitäkin vaivaa? Autoa siis. Täytyy vissiin viedä lääkäriin.
 
Viestejä
529
Nyt on piru merrassa ja merta järvessä. Onneksi järvi on vielä jäässä, joten ei se pahulainen sieltä mihinkään karkaa.

Sai se peijjooni taas aikaan sellaisen lumisateen, että ihan pikkuisen harmittaa. Ainakin niitä. joilla vielä on omakotitalo....

Ja märkää sekä raskasta on lumi. Sen verran tein, että puhdistin autopaikat. Ihan tuli hiki.

Joten tiedän, mistä kirjoitan.

Niin ja autostakin alkoi kuulua takaa jotain lonksetta. Vähän samanlainen ääni on kuin mikä polvistani kuuluu. Mikähän sitäkin vaivaa? Autoa siis. Täytyy vissiin viedä lääkäriin.
Koiranluut, nehän noitten nissanien ongelma, no piruuttani laitoin, Joehan on tojo-miehiä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös