Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Nuukkerrii katoin taas yömyöhään. Olen katsonut sitä niin paljon ja oppinut, että uskoisin olevani jo lähellä Ronnien tasoa. No ainakin maailmanlistalla olisin parinkymmenen joukossa, jos viitsisin lähteä sinne turnauksiin mukaan....

Mutta kun siellä tuskin saa valillä olla metsähommissa eikä ne varmaan tykkää, jos pienessä mistissa pelaisi aina viikonloppuisin. Sitä paitsi olen aika huono häviäjä, jos sellaisen vahinko pääsisi käymään....
 
Viestejä
1 593
Snookeria olisi kyllä muukava pelata, mutta taitaa olla täällä korvessa vähän mahdollisuuksia. Eikös siinä snookerissa ole pienemmät reiätkin. Eikä tuohon meidän kaksioonkaan oikein mahdu.

Vähän olen harjoitellutkin. Koronaa olen pelannut ja eihän se paljon snookersta eroa. Taidan kuitenkin pysyä keilailussa. Siinä osuu aina
 
Viestejä
19 536
Jaa että osuu aina.

Onkos niissä rännien päissäkin keilat....?

No olen minäkin kyllä kerran keilailua kokkeillu. Ei ole minun laji. Oli kovin erilaista palloa kädessä pitää kuin kirvestä....Mutta pahhaa jälkeehän sillä pallollakin saisi nakkikioskilla kapakoitten sulkemisajan jälkeen, jos joku yrittäisi jonossa ohi mennä.

Mutta kirves on aina kirves. Ei edes tarvitse ihan lähiotteluunkaan mennä, kun huitoo.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita kaikille suuttuneille ja loukkaantuneille! Ja wimille!

Tänään on tiedossa imurointia, kaupassa käyntiä, metsähommia pari tuntia ja illalla rillausta. Ehkä siinä sivussa pari oluttakin...Oli siinä eukon tekemässä listassa jotain muutakin vielä. Lähti aamuvuoroon ja kaikki pitäisi ehtiä iltapäivään mennessä hoitaa....

Nousin jo puoli viideltä ylös. Vanhasta muistista, kuten töissä ollessa nämä aamuherätykset vielä tulee, vaikka tulee kohta kaksi vuotta eläkkeellä olosta.

Aurinko paistaa jo aika lämpimästi ja loppulumetkin sulaa kohisten. Sama kohinaa kuuluu itsestänikin. Kun meinaan kunto kohisten nousee koko ajan metsätöiden ansiosta. Pari kiloa painokin pudonnut. Kohta saa taas vyön reiän entiselleen.

Joten eipä tässä mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Tietenkin sellainen ihme oli tapahtunut, että meidän maakuntajohtaja oli murtanut molemmat kätensä, kun oli sotkeutunut kengännauhoihinsa kuulemma töihin kävellessä ja kaatunut pahasti.

No uskokoon kuka senkin selityksen haluaa....
 
Viestejä
19 536
Kyllä on kunto kohentunut. Painoin ihan kuin hullu kani metsähommia kolme tuntia eikä tunnu missään....Ihan tässä tuntee itsensä vielä nuoreksi karjuksi.
 
Viestejä
19 536
No niin. Nyt on kaikki rillattavat valmiina tositoimiin.

Lohkoperunoita laiton folionyyttiin sipulin, valkosipulin ja muiden mausteiden ja soijakastikkeen kera.

Ja samoin kasviksia. Siina oli porkkanaa, lanttua naurista, bataattia ja parsaa. Kaikilla mausteilla nekin. Enkä unohtanut soijjaakaan....

Sitten on vielä uuniin foliossa savustettuja rimssuja. Lihajalosteelta kävin. Hyvä tuoksu jo nyt. Valmiiksi esimaustettu ja savustettu.

Lihajalosteen nakkeja tietenkin ja hirviryynäreitä rillataan.

Hitto! Alkaapa tuo nälkä jo tullakin. Eukkokin varmaan kohta tulee töistä. Näinköhän vielä jälkikasvua ja jälkikasvun jälkikasvua ilmaantuu tuon tuoksun innoittamana.

Kolme oluttakin olen nauttinut. Tyhjät hylsyt piilotin....

Rillimestarilegenda jo eläessään-JOE
 
Viestejä
5 329
Joe hyvä ei ole mikään kiire . Niin viesteistä vai tykkäyksistä . Kaikki ei ole edes syntynyt kun sinä tornin nokassa vilkuttelit . Ei ne tee . Ja olen vieläkin ihmeissään kuin ne profiili kuvat poistettiin . Ne oli kivoja lisiä . Ja joen korotus . Se pitää ainakin palauttaa . Mesenaatti tai vastaava. Ilman Joe moni ei kävisi. Koripallo.comilla .
 
Viestejä
19 536
Minä olen rillaamassa. Sukulaisia on tulossa kylään. Ovat taas nuuhkineet, että täällä rillataan.

Toisella silmällä katon nuukkerrii ja toisella rillaan. Silmät kiinni ja käsikopelolla käyn välillä täällä.....

Missä peukutukset. Sulta on tainnut jäädä aika paljon väliin. Ei muuten, mutta kun saisi tuhat, niin näkisi, pääsenkö Vitalista ohi ykköseksi.

Miksi se Vitali muuten on ykkösenä?
 
Viestejä
5 329
Mistä ne näkee kuka on ykkönen .eikö toi Vitali antanut Asterix taikajuomaa . Se olisi jytky . jyri mikä oli Katajan pelaaja . Tuli Uuteenkaupunkiin . Valmentamaan . Hän on ykkönen . Toivon että voittaa .
 
Viestejä
1 593
Kyllä käy työstä tämä peukuttaminen. JOE ahkeroi noita viestejä joka paikkaan, ettei perässä kerekiä. Minäkään en tiedä mistä noita tilastoja näkee. Voitko JOE antaa polun missä ovat. Ja kuka on tuo Vitali. Ettei JOE nyt vain meitä juksaa ?

Kävin autolla kaupassa ja ostin valtavasti syömistä ja juomista osittain jo vappuakin varten. Ajoin ulko-oven eteen auton, jotta kantomatka olisi lyhyt. Emmerdahl oli niin jännä että unohdin auton, kunnes emäntä tuli sanomaan, että olisi mukava viedä auto pois ulko-oven edestä. Tätä se huono muisti tietää.
 
Viestejä
5 329
Haades varmaan kuulee. Ja jiiri . Ei se ole helppoa Täällä Saab anteeksi Mersu . Kylässä. Ne olisi pitänyt kaikki 99 96 900 ja kaikki säästää sama kuin Pappa Tunturi. Mutta minä olen kaikki Saab merkit ajanut . Eka auto oli 99 Saab . vuonna 87. Silloin laitettiin essolla tiikeriä tankiiin . Nyt siinä on lidi .
 
Viestejä
2 238
Voisiko Omistajan äänen Ylläpito tehdä sellaisia asetusmuutoksia tänne, että voisi omiakin viestejä peukuttaa. Luultavasti pääsisin silloin lopullisesti ja loppuiäkseni ykköseksi sillä saralla....

Kaliffi-JOE

Älä sinä Kaliffi-JOE tollasia ala ehottelee.. Täytyy myöntää että tiedän kyllä syyn. Sua on alkanu kuumottaa ku oot huomannu PunaValkoisen-pirulaisen nousun.. ;)

No mutta.. otetaas kippis sille että voorumi palkitsi mut alle vuodessa ylennyksellä. Nyt oon sit kaikille "Hyvin tunnettu ystävä" :)

Mukavaa perjantai illan jatkoa!
 
Viestejä
5 329
Kyllä punaviiniä on lattiala. No helppo Teidän kun on Nenonen . Nenonen korihait heti . Mutta Entä . Onko yhtään mestaruutta vielä ..
 
Viestejä
19 536
Minä en punavalkoisia pelkää. Ja jos niin kävisi, että alkaisi lähestyä, niin alan sitten vaan kirjoittaa enemmän. Toki tässä yli 16 vuoden aikana on tullut näpytettyäkin. Kirjaimiakaan ei enää näy, vaan ovat kuluneet pois.....

Mutta on mullakin muutamia pelkoja. Yksi on sellainen, että olen kirjoittamassa tänne kpcomiin ja lentokone putoaa päälle ja kirjoitus jää kesken. No jos niin käy, niin annan wimille luvan kirjoittaa sen loppuun. Mutta muista wimi, ettei sitten kirjoitusvirheitä ja suomenkieliasukin kuntoon!

Hyvin Hyvin Hyvin Hyvin tunnettu-JOE

Ps. Katso wimi Jäsenet. Itsekin olet tykkäyksissä aika korkealla....
 
Viestejä
2 238
Minä en rupea tyyliä muuttamaan . Näin Jatkan . Nyt pistän grillin päälle . hiiligilli sen oikean

No nyt wimi laitto kyl itsensä mun papereissa korkealle. Siis mitä grillaamiseen tulee. Hiiligrilli se ainoa oikea. Ei toki hätäsen miehen hommaa, mutta nopeastikin saa oikeanlaisilla hiilillä.
Itse suosin Marienburgin hiiliä. Ei löydy kilpailijaa näille. Grillinä Weber Performer. Ja just läks kanssa grilli tulille ja Karhu napsahti auki.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös