Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Paljonko sillä vitaliksellä on enemmän tykkäyksiä kuin Sulla. Mihin ne porkkanat meni . Ja Me ei aleta ylläpito nuolemaan .Jotkut sitä tekee.
 
Viestejä
19 536
Joo. Ei me aleta ketään nuolemahan. No vitalilla taitaa olla melkein tuhat vähemmän ja muilla vieläkin enemmän. Mutta minä vaan olen niiden takana.

Ylläpito tietenkin rankaisee minua, kuten varmasti kuuluukin.....Olenhan sen verran tyhmä ja tuhma, kun vielä vien monen kirjoittajan kallista aikaakin ja pahoitan heidän mielensä.

Mutta ei täällä aleta yhyren tai kaharen pistesijan takia poraamahan. Eikä kenenkään han-manneloitten tai muirenkaan häntäkärppäästen takia yöunia menettämähän. Kyllä jämpti on niin!
 
Viestejä
19 536
Kylläpä oli happirikas ilima metässä. Kahdessa tunnissa sain tarpeekseni, kun olin ihan märkä. Mutta varmaan sain aikaankin ainakin yhden kärrillisen rankoja. Oli koivuu, leppää ja haapaa. Yksi männynkarahkakin.

Huomenna käyn karsimassa ja aisaamassa. Ja ajan sitten ne pois sieltä.

Tässä viestissä muuten ei ollut mitään muka hauskaa....Sitä paitsi en minä koskaan yritä kirjoittaa mitään muka hauskaa, kuten jotkut kriitikot väittävät. Minulla kyllä on ihan oikeasti aina hauskaa, kun kirjoitan tänne. Varsinkin, kun tiedän, että jotkut ottavat itseensä niistä.

Ja kun vielä joku kommentoi niitä ja mollaa, niin sitten vasta minulla hauskaa onkin.
 
Viestejä
19 536
Perskuta! Sen siitä saa, kun liikaa riehuu. Eilen meinasi puu kaatua päälle ja väistäesäni putosin huonossa maastossa jontkan pohjalle vasen kylki edellä. Taisi kylkiluu tai useampikin murtua. Onneksi ei niskat sentään.

Helkkarin kova on särky. Soitin äsken yhteispäivystykseen ja kertoivat ettei mittään hättää. Pittää vaan ottaa roppii ja jos pahenee, niin sitten vasta lekuriin.

Mitäs sitä turhaan häirittemään Tikkamäkeä näin pikku jutuilla. Ja kun siellä on aina niin kiirekin, kun pitää kaikkia rattijuoppoja, narkkareita sun muita hulikaaneja hoivata.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 536
Se on taas perjantai ja rilli-iltapäivä. Rimsuluita, hirviryynäreitä, nakkeja ja kasviksia. Siinäpä sitä taas eläkeläisellä iltapäivä kuluukin mukavien harrastusten parissa. Ja toipilas kun olen, niin jotain erikoisroppia pitänee ottaa? Vaikka kuumaa rommilikköörii....
 
Viestejä
19 536
Just katoin Iltasanomien netistä juttua Dolly Partonista. 73-vuotias ja mikä mimmi vielä. Toki pakkellii on naamarissa, mutta mikä kroppa.... Entäs nää Madonnat sun muut.

Miksi ei suomalaiset akat pidä itseänsä kondiksessa, kun aletaan vanhentua? Niin kuin me suomalaiset miehet.....
 
Viestejä
1 105
Just katoin Iltasanomien netistä juttua Dolly Partonista. 73-vuotias ja mikä mimmi vielä. Toki pakkellii on naamarissa, mutta mikä kroppa.... Entäs nää Madonnat sun muut.

Miksi ei suomalaiset akat pidä itseänsä kondiksessa, kun aletaan vanhentua? Niin kuin me suomalaiset miehet.....

Vaarallista puhetta. Suorastaan vihapuhetta!
Varo, ettei rouva ole olan takana kurkkimassa.:eek:
 
Viestejä
19 536
Ei se näitä lue. Sitä paitsi on töissä iltavuorossa, öpaut 12 vuotta vielä..... siis työelämässä.

Just sain rillattuu ja keskimmäinen poitsu vaan kävi kaverina syömässä. Söi perhana melkein kaikki rimssuluut.... Kaikki tein folionyyteissä. Kaks tuntii. Perunat, kasvikset ja ne luut.

Hyviä oli, mutta mitä muutakaan voi mestaririllaajalta odottaa....
 
Viestejä
1 593
Pikkujouluilta. Viime vuonna kaupungin huonostihoidetun tien takia nokalleen ja silmälasit rikki. Tänä vuonna tulen bussilla pois. Enkä tanssi.

Hyvää ja rauhallista iltaa kaikille.
 
Viestejä
19 536
Saapi nähdä, minkä paikan Veke teloo nyt? Toivottavasti ei katkea jalka tai käsi. Tosin eihän ne Veken töihin mitenkään vaikuta. Se on niin lukenut mies, että tekee pääasiassa töitä päällään.
 
Viestejä
1 593
Kylläpä meni hyvin pikkujoulu. Ei mitään vammoja. Taksilla tärätin kotiin, kun bussit ei enää kulkeneet. Leksa Huffin kanssa oli pitkät juttelut. On se hieno mies. Mukava oli jutella nuoruuden ihanteen kanssa. Leksalla on sydän vieläkin Joensuussa.
 
Viestejä
19 536
Minun ihanteeni nuorena oli enemmänkin naisiin.....

Missä se Leksan sydän on? Kävisin katsomassa sitä minäkin joku päivä. Jossain vitriinissä?

Sitten asiakirjoittelun puolelle. Mahtaa Vekellä olla kova krapula? Vai otitko heti aamusta loivennusta, kuten Susirajalla tapana on?
 
Viestejä
1 593
On se tuo Joe psykologi ja ennustaja. Pakko oli keilahallilla käydä tasottelemassa. Eipä tuolla muuten hurjia tuloksia heitetty paitsi yksi. Paljon oli venäläisiä paikalla. Illalla sitten tietysti pikkujouluja. Mulle ne nyt riitti.
 
Viestejä
19 536
Piti eilen illalla ihan käydä Tikkamäellä päivystyksessä hakemassa lisää roppeja kylkiluumurtumiin. Tuli muuten uusi ennätys, mitä odotusaikaan tulee. Vain puoli tuntia!

Nyt on kolmiolääkettä sen verran monta, että nuppi on sekaisin ja savuinen kuin seppien paja. Ei siis mitään uutta normaaliin.....
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 536
Paha juttu tuo postilakon loppuminen. Nyt nimittäin alkaa niitä hemmetin laskuja tulla joka päivä pinoittain. Olisihan niihin meneville rahoille muuta ja parempaakin käyttöä. Kuten hyvään rilliruokaan ja juomiin.

Nyt ei saa kovasti juomistakaan ottaa, kun sain niitä kovempia lääkkeitä. No ehkä pari olutta silloin ja toiset pari tällöin?
 
Viestejä
19 536
Voi tätä elämän mennoo! Tämmössii lööppejä.

Valtteri ja Emilia Bottas ( keitä he muuten ovat? ) eroavat. Ensin molemmat ilmoittavat tästä kaikkia meitä kiinnostavasta asiasta ja sitten heti perään mainitsevat kumpikin erikseen, että toivottavasti kunnioitatte meidän yksityisyyttä ja jätätte meidät rauhaan.....

No minä ainakin olen jättänyt nämä minulle täysin tuntemattomat henkilöt aina rauhaan. Ja niin aion tehdä tulevaisuudessakin. Olivat sitten erossa tai karussa.

Kaikkee sitä.
 
Viestejä
1 593
Olikohan muuten avioehtoa Bottaksilla. Veikkaan ettei ollut. Oli tuo Emilia nuorena meloinen herkkupala eli Valtsu varmaan meni vanhanaikaiseen. Kohta Emilialla on huippuhevosia, kun nykyiset ei taida riittää.

Muuten kehotan käyttämään firmaani Veke.fi jos on tarvetta huonekaluille. Ihmettelen kyllä miksi mainokset tulevat minulle täälläkin, kun itse niitä teen. Outoa.
 
Viestejä
5 329
Sorry vaikka en tiedä mitä se tarkoittaa . Nainen sai omakotitalon myytyä . Niin hänen oman . Uusi asunto löydettiin aika kivasti. Tarjouskilpailun voitettiin .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös