Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Tänään kävin Biltemassa tuhlaamassa lahjakortin. Kaikenlaista tuli hankittua. Pääasiassa komponenttiliimaa, pyöröraspeja ja sen sellaista pientä rihkamaa. No oli yksi kahdenkympin vannesahanteräkin. Eikä satku ihan riittänytkään, vaan jouduin omista pistämään pari euroo....
 
Viestejä
19 536
Eilen en tehny oikein mittään. Puukkoja vaan rakentelin.....

Nyt pakkanen puttoo ihan silmissä ja lähden kävelylenkille. Nyt heti, että ehtii loppupäivän taas laiskotella urheilun ja puukkojen parissa.
 
Viestejä
1 593
Pitkästä aikaa söin tänään makkaraa. Pannulla vain paistoin. Kabanossia. Hyvää oli kuitenkin. Huolestuttavaa oli kun tänään mittasin ,että 2 kg oli tullut ylipanoa. Hirveästi on suklaata ja karkkia kotona. Meikäläisen luonne on sellainen, että jos jotain hyvää näkee se syödään. Ja kaikki joulun ajan karkit on nyt puoleen hintaan.
 
Viestejä
19 536
Mulla on taas pudonnut muutama kilo. Juurikin kävin reilun tunnin kävelylenkillä. Ihan yksin ei tarvinnut käydä, kun mulla oli sauvatkin mukana.....Ostin tässä pari viikkoa sitten kuuden euron nastapohjat kenkiin. Sellaiset kumiset. Hyvin on pelittäneet. Yhtään kertaa en ole selevin päin vielä luikastunut ja kaatunut.
 
Viestejä
19 536
No nyt on taas maailman kirjat sekaisin. Helsinkiläisessä koulussa on nimittäin kaikkien uskovaisten äidin ja Suomen Äiti Teresan eli Päivi Räsäsen, mieli perusteellisesti pahoittunut, kun Joulujuhla oli mennyt roffeetta Muhammadin ylistykseksi eikä Jeesusta ollut muistettu laisinkaan....

Onhan tuo ihan kauheeta, kun Jeesus sentään kärsi kaikkien meidän syntisten puolesta ristikuoleman ja Muhammad ei liene koskaan tuntenut samanlaista tuskaa, kun keihäs työnnetään alavatsaan ja juotetaan karvasta kalkkivettä. Puhumattakaan, että nauloja halkataan käsien ja jalkojen läpi.....

No pakkoko oli mennä puhumaan palturia ja kiihottamaan tyhmää kansaa? Sitä saa, mitä tilaa.
 
Viestejä
19 536
Eilen tein sen verran hyvää ruokaa ja paljon, että riittää tällekin päivälle. On loimulohta, täytettyjä paprikoita ja kaikenmailman kasviksia. Puukkopäivä tästä taas tuli. Kävin jo nuorimman pojan autotallissa vähän teriä rälläköimässä. Metsäänkään en viitsi mennä. Pakkasta 4 astetta ja kaikki hyvin. Ehkä urheilua voi välillä katsella.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita! Ja voihan paskis!

Ikään kuin tässä ei muitakin ongelmia olisi, niin Omistajan Äänen Ylläpito senkuin vain yhä enemmän rankaisee minua. Vai miten muuten on mahdollista, että minulla nuo tykkäykset vaan lisääntyy ja koko ajan putoan alemmaksi siinä kategooriassa? Ennen oli jotain rajapyykkejä, jossa pointsit lisääntyi, mutta Ylläpito on näköjään muuttanut sääntöjä niin, etten vaan pääsisi ykköseksi. Ja kun minä niin haluaisin....

No ihan Omistajan Äänen ja Ylläpidon kiusalla loimotan taas tänään lohen ja teen muitakin kivoja ruokajuttuja. Niin ja Vekenkin kiusalla, kun Veke luulee olevansa minua parempi kokki.....Tuskin Veke ossaa kunnon läskisoosiakaan tehdä. Tirripaistia ei ainakaan.....

Siinäpähän Omistajan Äänet, Ylläpidot ja Veket sun muut han-mannet maiskuttelevat vain suu tyhjänä, kun minä nautin.

Ps. Soosi varmaan osaa tehdä läskisoosia?
 
Viestejä
1 593
Läskisoossia kyllä olen tehnyt, mutta tirripaistia en. Lienee epäterveellistä. Itse olen nyttemmin siirtynyt terveellisiin ruokiin. Kalaan en kyllä koske, kun siellä voi olla vaikka mitä matoja
 
Viestejä
19 536
Ei ne madot siellä kalan sisällä pitkään pysy, kun lämmittää tulella. Eilenkin loimotin lohta toista tuntia ja sieltähän ne matoset jo vartin päästä matelivat koloistaan. Turvaan eivät kyllä päässeet, vaan tuleen. Siis ojasta allikkoon menivät....Ja paahdetut madothan on hyviä. Syödäänhän etanoitakin....ja vaikka mitä meren nilviäisiä. Krapujakin jotkut.
 

42

Viestejä
3 353
Eikös vanha kansa jo tiennyt, että hyvä vasikka elää juomallakin? :D Ja nyt puhun vielä Joen Suutakin vanhemmasta kansasta.
 
Viestejä
19 536
Mitähän sille Vekelle kuuluu? Aika hiljaista poikaa on viime aikoina ollut. Ettei vaan ole taas jotain sattunut. Kaatunut vaikka pyörällä, kun niin liukastakin on ollut? Ja makkaa Tikkamäellä lonkat, kyynärpäät ja ranteet murtuneina.....Nii ja pää paketissa sekä ristisitteet poikki polvista....?

Eli turhaa lienee odottaa tänne viestejä ainakaan kuukauteen tai jopa aurinkokauteen.
 
Viestejä
19 536
Lohet loimottuu. Repikää kateelliset siitä, jos yllätte....

Perhana! Olikohan tämäkin sellainen turha viesti, johon Galluppi viittasi tuolla toisaalla? Serverit kuormittuu ihan turhaan näistä....

No kaikkihan on kuitenkin lopulta turhaa. Gallupillakin......
 
Viestejä
1 593
Tässä Kouvolasta palaamassa. Olipa autio keskusta. Viime kerrasta on kaupat vain vähentyneet. Kokonainen ostoskeskus yhtä kauppaa vailla tyhjä. Kaikki on muuttanut varmaan isoon ostokeskukseen Veturiin 5 kilometrin päähän. Toivottavasti ei Joensuussa tätä kehitystä nähdä.No baareja kyllä riittäää.
Juna oli mennessä ja tullessakin täynnä Mp-messuilla olleita motoristeja. Mukavaaa porukkaa.

No kyllä tässä on ihan normikunnossa ollut eli ei mitään kaatumisia ole ollut. Maanantaina lääkärin vuositarkastus, jota pelolla odottelen. En ole vieäl labratuloksia uskaltanut katsoa. Sydänfilmikin otettiin. Oli niin kaunis sairaanhoitaja , että taisi sydän pari sivulyöntiä ottaa. Kuulemma rakastuminen näkyy sydänfilmissä.
 
Viestejä
19 536
No mitenkäs Veken lääkärintarkastus? Saitko puhtaat paperit vai oliko puolenkymmentä A nelosta täynnä erilaisia sairauksia ja suosituksia sairaseläkkeelle jäämiseen?
 
Viestejä
1 593
No kohtuu hyvin selvisin. Pussillisen verran lääkkeitä kyllä piti ostaa. Nestettä kehotti paljon juomaan. Iloitsin tuosta määräyksestä, kun ei muistanut täsmentää mitä nesteitä. Onhan se olutkin neste.
 
Viestejä
19 536
Mut Jekkuu ei enää....eikä konjamiineja....Sitä paitsi eihän ne sovi niiden verenpainelääkkeidenkään kanssa. Olutta voi aina ottaa, kun se ei ole mitään alkkomahoolia. Ja kirjoittihan se lekuri muiden roppien lisäksi tietenkin nesteenpoistolääkettä? Kyllä olut pois tulloo.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös