Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
16:45
Li ehdotti vappusatasta. Minä ja vaimoni hyväosaisina annamme sen tarvitseville.
Joensuussa on yhden miehen puukkotehdas ja laavukin vaatisi kunnostusta.
Voimia sinne.
 
Viestejä
110
16:55
Otin yhteyden Joensuun kirjeenvaihtajaamme kysyäkseni puukkotehtaan tilannetta.
Valitettavasti oli huono kontakti.
Annoin priima kirjeen ja vaihdossa sain takaisin kellastuneen ja liimakuivan kirjeen.
 
Viestejä
110
17:06
Puukkotehtaalla on vältytty lomautuksilta ja myös loimutukset jatkuvat keskeytyksittä.

Kuhajutuista, kuha on hyvä puukko niin voiko loimuttaa puukon?
 
Viestejä
110
17:17
Odotan Li’n kommenttia.
”Li-nimen alkuperä liittynee hänen vanhempiensa mukaan makumieltymyksiin ja luovuuteen.”
Olisikohan pitänyt nuolaista lapsiani ennen nimen päätöstä?
Karhun vatukkakani.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
110
17:26
Olen saanut viestiä live lähetyksen pätkimisestä.
Pyydän sitä anteeksi. Johtunee aivoverenkierron häiriöistä.

Jatkamme lähetystä kun olemme saaneet ongelmat korjattua.
 
Viestejä
110
17:50
1588344656386.jpeg
 
Viestejä
110
18:01
Valitettavasti joudun keskeyttämään live esityksen henkilökohtaisten syiden vuoksi.
Kannustan meitä kaikkia hyväosaisia luovuttamaan ”Li-satasen” tunnetulle Joensuulaiselle moniosaajalle.
Hyvää vappua!
 
Viestejä
110
Valitettavasti Joensuun suunnasta olen havainnut suurta pyrkimystä häiritä live esiintymistäni.
Sen vuoksi voi olla, että tämä on viimeinen viestini:
Koronan jälkeen motit, puukot ja loimutukset ovat mennyttä maailmaa.
Perjantai on uusi nykyisenne.
Kumartakaa häntä.

O........"...............
 
Viestejä
19 536
Torstai oli toivoa täynnä. Perjantai on taakse jäänyttä elämää. Tänään puukkopaja suljettu komponenttien toimitusvaikeuksien takia. Mutta ulkokeinun maalausta tiedossa, jos sopivaa eli entisen väristä vielä osaavat maalikaupat sekoitella. Terassin hölväämiseen ostan myös ruskeaa puuöljyä.

Lohta on, mutta ehkäpä uunissa valmistetaan. Pihvejäkin löytyy. Tuskin siis nälkäkuolema vielä koittaa tänään. Huomisesta ei vielä tiedä?

Ehkäpä käyn pojanpojan kanssa klapeja hakemassa metsiköstä, joita talven aikana sinne pilkoin kasoihin. Kivasti on kevätahava jo niitä kuivattanut.

Eilen illalla veistelin taas kirveenvarsia. Pari retkikirvestä pitäisi tehdä. Kyllä on mukava, kun on mieleisiä harrastuksia ihmisellä. Mutta ei sen vuoksi tarvitse kumartaa. Pikkuinen ja hyväntahtoinen nyökkäys riittää....

Tästä tulee vielä hyvä päivä!
 
Viestejä
19 536
Mukava päivä oli. Maalasin keinun ja terassiakin hölvasin. Ei valmiiksi, kun piti siirrellä kamoja niin.

Metsässä en käynyt enkä puukkojakaan tehnyt. Possupiffit kyllä rillasin. Hyviä olivat. Hieno päivä ja iltakin vielä.

Eikä vieläkään tarvitse kumartaa, koska oluttakaan ei mennyt kuin sixpäkki….Laatikollisen jos olisin ottanut, niin varmaan kaikki olisivat riisuneet kenkänsä, pesseet jalkansa ja kumarrelleet takapuolet pystyssä Meille päin ja hokeneet ihastuksissaan, että " On siinä todella moniosaaja ja kova jätkä vielä kuusvitosena….
 
Viestejä
19 536
Anteeksi! Unohtui kertomatta, että lohi tehtiin uunissa ja yksi pellillinen siipiäkin. Ei silti kumarruksia. Tämähän on meillä päin aivan normaalia....

Hyvä ruoka on sentään ihmisen pääelinkeino. Siitä ei koskaan tingitä....
 
Viestejä
5 329
Minä olen tämän osion valvoja. . Minä olen saanut valtuudet . Niin aletaan taas puhumaan vaikka kunnolla . . Ja Haades tule mukaan . Jiiri . Minä myönnä en ole käynyt Täällä . Kun on pitänyt olla töissä . . ihmiset käyvät töissä . Ja pitkää päivää teen . En ehdi . tänne . Ja nainenkin haluaa huomiota.
 
Viestejä
19 536
Joo. Kyllä se on asia niin kuin wimi sanoo. Olen valtuuttanut hänet tämän osion viralliseksi valvojaksi tästä hetkestä alkaen. Tästä päätöksestä ei voi kukaan valittaa mihinkään eikä milloinkaan.

Olemme wimin kanssa sopineet, mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei. Pitkällisen pohdinnan tuloksena olemme päätyneet siihen, että emme ole löytäneet yhtään mitään, mistä ei saisi kirjoittaa.....

Toki nimimerkille Perjantai wimi ilmeisesti antaa lievän huomautuksen, koska tuolla nimimerkillä on selvästi jonkinlainen lohi-ja puukko-ongelma, jotka pyörivät hänen kirjoituksissaan mottien ja paskaongelmien ohella samaa ympyrää.....

Kolmesta lievästä huomautuksesta seuraa vakava huomautus. Ellei sekään tehoa, niin tulee varoitus. Varoituksen jälkeen vakava varoitus ja sen jälkeen tulevat toimenpiteet ovat vielä wimin mietintämyssyssä muhimassa. Mutta uuden valvojan tuntien, hän voi olla todella julma ja kovaotteinen, jos tilanne sitä vaatii.

Suosittelenkin kaikkien täällä käyvien tästä eteenpäin miettivän tarkasti, mitä kirjoittaa. Vaikkakin kaikesta saa kirjoittaa, niin silti.....
 
Viestejä
19 536
Ei voi irtisanoa itse itseään kpcomin sääntöjen mukaan. Ainoa, joka siihen pystyisi, olisin minä jollain poikkeusluvalla ja siihenhän minä en lähde.....

Valtuutan siis edelleen sinut wimi olemaan valvoja. Ainakin perjantaisin....Sen verran voinet tehdä oto- ja onvohommana?

Huomautan myös, ettei valvominen täällä tarkoita sananmukaisesti valvomista. Siis hereilläoloa. Kyllä sitä voi välillä hiukan nukkuakin.....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös