Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
Valitettavasti koronarajoitteet vaikuttavat myös tähän ketjuun.
Etäisyydet kirjoittamisessa huomioidaan kyllä tarkasti mutta onhan viikossa muitakin päiviä kuin perjantai.

Jos kynän turvaetäisyys ei tunnu riittävältä niin voisiko kirjoittaa vaikka itse veistetyllä kirveen varrella?
Silloin tietenkin toivon, että jos kritiikki kohdistuu allekirjoittaneeseen, niin
kiitos... mieluummin hamarapuolella.

Saatiin sitten syrjäseutulisää. Ajattelin itsekkin syrjäytyä. Onko Joensuussa avaria tukiasuntoja? Jokinäkymä olisi kiva ja pieni palsta jotta saisi pitää takapihan kesannolla.
Valitettavasti ilmastontukea leikattiin kun minäkin lopetin piereskelyn lisätuen toivossa.

Muistakaa bensan hinta nousee. Se on muuten perseestä. No ei, vitsi vitsi.
Se jalostetaan maasta poratusta öljystä.
Sitä kun ei voi itte tuottaa. Vaikka kossu nousis viiteenkymppiin niin kukaan ei nouse barrikaadeille, ”sitä” kun voi itte tehdä.
Ai että kun kossuakin sais maasta. Ei olis enään humoristisia kuvia kun pilkkijä talvella kairaa vahingossa peltoa kun luulee järveksi.
Pultsarikkin näyttäisi bodareilta puolen vuoden kuluttua.

Kun joku kehuu ostavan kalliita vanhoja viskejä, niin ei kannata!
Vaimoni sanoo harva se viikonloppu mun haisevan vanhalle viinalle.
Niin se vain 4v whisky muuttuu yön aikana 12 vuotiaaksi.
Jalostusta hei!
 
Viestejä
19 536
Sajepäiviä on ollu. Rilliin tein huuvan ja piipun. Kolme kirvestä sain kunnostettua ja uudet varret väännettyä. Neljäskin melkein valmis.... Tikariakin olen hionut hitaasti, mutta varmasti.....Yks naapurikin kävi kateellisena katselemassa lopputuloksia. Varmasti vitutti, kun itse ei osaa omilla käsillä mittään tehhä....no Suomihan on täynnä näitä " kädettömiä "....
 
Viestejä
110
Kyllä siinä aikoinaan paatuneimmankin keskustelufoorumin kijoittajan silmät kostui kun lapsi pääsi joulunäytelmään esittämään puuta.
Sitä sitten toivoi lapselleen menestyksellistä tulevaisuutta ja ettei olisi latvasta laho.
 
Viestejä
110
”Aatteleeppa itte”. (R.I.P Jope Ruonansuu)
Maanantai: ei mittään
Tiistai: ei mittään
Keskiviikko, torstai: ei mittään
Perjantai: kirjoitus korisfoorumille
Lauantai: ei mittään
Sunnuntai: ei siitäkään mittään

Rakenna näistä arkikuulumisesi.
Helpompi on kommentoida muitten tekemisiä.
Viikonloppua, kirvesvartta.

PS. Jos palaan vielä tänään, niin en se ollut minä. Se oli Pirkka.
 
Viestejä
19 536
Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt.....

No oikeesti, niin ei siellä hirveesti yllätyksiä ole. Siis siellä metsässä, jossa minä käyn. Vähän vaan on metsä harventunut. Minä olen toiminut, kuten koronankin kanssa. Turvavälejä olen lisännyt reilusti.

Tänä viikonloppuna en rillannut. Oltiin vähän kyläilemässä. Oli niilläkin ruokaa. Mutta ei kylläkään rilliruokaa. Eikä loimulohtakaan.....

Kirveitäkään en ole kunnostellut, enkä puukkoja tehnyt. Metsässä kylläkin olen hiippaillut akkusahan ja kirveen kanssa ja kun on alkanut satamaan, niin olen tullut kottiin katsomaan nuukkerrii.....

Miten muuten sanotaan, jos mennään vaikka kyläilemään Tuukka Kotin luo, mutta ei olla ihan varmoja? Mennäänkö Kottiin vai kottiin? Näin niinkuin meijjän murteella.....

Eipä tässä muuta. Jatkakaa elämistänne!
 
Viestejä
19 536
Se on sitten joko tänä iltana tai viimeistään huomenna aamulla lähtö lomareissulle pohjoiseen päin. Ihan neljän tähden asuntoauto on vuokrattu viikoksi. Ja minä kun olen mukana, niin se on viiden tähden auto....Kyllähän se eukkokin mukkaan lähtee kuskiksi, joten liekö auto sitten kuuden tähden vai neljän?
 
Viestejä
110
Ostin suojamaskin. Maksoin kympin kun ajattelin, että sillä saa riittävän suojan.
Ja paskat! Sehän sitten petti.
Tunnistivat turvakamerasta.
 
Viestejä
110
Minun perusajatuksena on ”aina voi kysyä, sillä se ei maksa mitään”.
Nyt sillekkin on annettu hinta. 3000€
”Helkama-pyörä on polkupyörä, entinen ritsa on lälläripyörä...”

Hei haloo Helkama.
Kehopositiivinen henkilö pyytää sähköavusteista polkupyörää?
No kuka tästä hyötyy?
Akkujen kehittäjät/myyjät kun nämä kehopositiiviset pitäis saada mäen päälle.

Ok, meen jäähylle.
 
Viestejä
19 536
Perjantaita kaikille ystävilleni ja kylänmiehillekin! Vähän on oltu huonossa hapessa, mutta vaikka viikatemies kuinka huitoo, niin väistelen iskut ihan kiusallanikin......

Ja onhan tässä taas ihmetyksen aihettakin. Nimittäin kuka perkele keksi nuo akkupotkulaudat vai mitä ne on. Tänäänkin katsoin, kuinka alle kymmenvuotiaat painelee sillä menemään tukka putkella. Eipä ihme, että nykynuoriso on rapakunnossa. Läskimahat roikkuu jo noilla penskoilla. Eivät jaksa kävellä eivätkä fillarilla polkee. Onneksi vanhemmat tajuu sen ja hankkii mitä kiireimmin akkuloilla toimivia kulkupelejä.....Ei saatana tätä elämää!
 
Viestejä
1 593
Pitkä on ollut tauko viimeisestä kirjoituksesta. Tui pesäpallo vienyt koko kesän. Ympäri Suomea ajettu uusvanhalla autolla. 16 vuotta ajettiin edellisellä autolla. Itku kyllä pääsi kun lahjoitin auton.

Nuo sähköpotkulaudat on kyllä pirun keksintö. Kauhealla vauhdilla menevät. Hyväksun nuo 3-pyöräiset, joilla voi ajaa turvallisesti. Itse olen kuitenkin perinteisellä pyörällä ajanut. Sijoitus oma työpaikan kilometrikisassa on n. 80. 250 osallistujaa.

Martina Aitolehto (Somejulkkis) ajoi muuten Vermossa ( Helsinki) montelähdön eli ratsasti hevosella. En kerennyt katsomaan sijoitusta, kun kiinnin huomion jänteviin reisiin. Todennäköisesti jos olisi ollut pienemmät rinnat olisi pärjännyt.

Kerron vielä tosielämän tarinan, jolla vail ei verrtoa. Läksin töistä klo 16 ja menin pyörän luokse. Ei vaan löytynyt. Kiroilin hurjasti eli taas olin joutunut varkauden kohteeksi. No onneksi muistin, että kävin aiemmin Siltakadulla olevassa hammaslääkäripaikassa pyörällä. Aattelin että varmaan pyörä jäi sinne. No kävelin 300 metriä sinne ja pyörä oli todellakin siellä. Samalla huomasin, että Rouvani käveli kävekykatua pitkin marjapussi kädessä.

Ampaisin perrään ja takaapäin katsoessani huomasin, että ei taida ollakaan rouva ja asia varmistui kun tulin ihan lähelle. Samalla huomasin, että olin karkkikaupan vieressä ja muistin, että olin eilen unohtanut ostaa kaupasta karkkia ja suklaata- Päätin korjata asian ja osini runsaasti Kouvolan lakritisia, joka on aikavan ylimääräistä.

Kaikki päättyi siis onnellisesti
 
Viestejä
1 593
A miun mielestä tuo Kouvolan lakritisitarina on huikea osoitus siitä, miten elämänkohtalo vie eteenpäin.

Tänään tuli käytyä myös hautausmaalla ukin ja mummon haudalla . Ja myös serkun tulevalla hautapaikalla paarin viikon päästä. Serkku halusi niin, että haudalla soitetaan Bon Jovin kappale Its my Life. Eikä mitään muuta. Ei hautajaisissa mitään puheita eikä kukkaseppeleitä.
 
Viestejä
4 028
Perjantaita kaikille ystävilleni ja kylänmiehillekin! Vähän on oltu huonossa hapessa, mutta vaikka viikatemies kuinka huitoo, niin väistelen iskut ihan kiusallanikin......

Ja onhan tässä taas ihmetyksen aihettakin. Nimittäin kuka perkele keksi nuo akkupotkulaudat vai mitä ne on. Tänäänkin katsoin, kuinka alle kymmenvuotiaat painelee sillä menemään tukka putkella. Eipä ihme, että nykynuoriso on rapakunnossa. Läskimahat roikkuu jo noilla penskoilla. Eivät jaksa kävellä eivätkä fillarilla polkee. Onneksi vanhemmat tajuu sen ja hankkii mitä kiireimmin akkuloilla toimivia kulkupelejä.....Ei saatana tätä elämää!

Tsemppiä JOE! :)
 
Viestejä
19 536
Joo. Tsemppii tässä tarviikin. Viimeksi oli hemo 110. Tutkimuksia jatketaan. Mutta ei tässä vielä lannistuta. Rillataan vaan ja otetaan muutama olut. Rillimakkaroitten päälle muutama kolmen tuuman rautanaula, niin eiköhän se siitä hemot nouse....ei sinkittyjä, vaan vanhoja perusnauloja. On jemmassa oikaistuja....

Niin tuota rassiloilla tutkittiin molemmista päistä ja vielä ei ainakaan sieltä mitään löytyny. Seuraavaksi pitää niellä kamerakapseli..... Näkkee sitten, mitä se näkkee...?
 
Viestejä
110
Piti tänään ostaa kausikortti.
Mutta ei onnistunut kun ei ollut rahaa riittävästi.
Juoksin kyllä pankkiin mutta ovet oli jo kiinni.
Juostessani kaaduin ja rikoin silmälasini.
Voi tätä elämää. Vastoinkäymisiä on ollut ilman näitäkin.
Vähässä on elämän ilot ja jos kausikortti viedään niin miten minä puolisokeana kestän pitkän talven?

Aistin tässä ketjussa paljon rakkautta ja auttamisen halua.
Sinä hyvä sydänmellinen älä kuitenkaan postita minulle kausikorttia sillä postin kulkuun ei voi luottaa.
Tilisiirtokaan ei tuo lohtua sillä eukko vie kaiken.
Voisinko saada pankkitunnuksesi jotta voin lunastaa kausikortin.
Olen valmis muuttamaan Joensuuhun, jotta voimme yhdessä vierekkäin tai jopa kaulakkain(!) kannustaa parkettien uroita(!).
Lupaan ja vannon, että maksan ensi perjantaina takaisin.
 
Viestejä
110
Kaunis kiitos sinulle!
Vaimoni vielä pähkäilee meidän sinne muuttoa.

Teeveestä tulee liian vähän hömppää sillä a-studio ei ole vaimoa varten. Hän alkoi soveltaa hallituksen työnhaku velvoitetta alkoholin käyttööni.
Jos otan 0-4 annosta perjantaisin, niin sanktiota ei tule. Jos otan viisi annosta tai enemmän, niin karenssina on jäätävää kohtelua 1 vko.
Jos sama toistuu seuraavana perjantaina, niin mulle lankeaa sanktiona 3 vkoa jäätävää kohtelua.
Näin meidän kesken, kohti jääkautta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös