Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
Pitkään olen miettinyt mitä vaimolle joululahjaksi?
Mikä olis sellainen lahja joka molempia hyödyntäis?
Tänään IL toi vastauksen.
Mitä jos ulkoistais sänkyhommat?
Olivat testanneet ”seksilelut naisille pukinkonttiin”•
Tilasin kaikki (8) testissä olleet.
Miksi kaikki? No jos vaikka haluais vierais käyrä... sorry ajattelin jotain muuta mut tarkoitin ”käydä”.
Myös ”hoitajamitoitus” on huomioitu eli koskaan ei ole vajaa”miehitys”.
Ja lupaan hoitaa lataukset ja paristot.

Ps. Jaa, että mitä mä tästä hyödyn? No uskovaisena ihmisenä kohta neljäkymmentä vuotta olen toivonut yhtä lepopäivää.

Pss. Muina päivinä teeveetä katsellessa käytän sitä yhtä tuotetta. Eli annan vain seitsemän.
 
  • Tykkää
Reaktiot: 42
Viestejä
19 536
Mie en ainakkaan uskaltais näinä vaikeina aikoina tilata mitään koekäytettyjä eli testeissä olleita vehkeitä.....Ties mitä pöpöjä niissä on jo valmiiksi....Ja voipihan ne haistakkiin aika lailla....
 
Viestejä
19 536
Uuden tutkimuksen mukaan eniten hinattavat automerkit ovat Bemarit, Mersut ja Audit....Meikä ajaa Tojotalla ja se on vähiten hinattava. Yleensä Tojotoja hinataan vain silloin, kun nuo hinattavimmat ajavat syyttä suotta päälle.....

No tämähän on niin nähty tuolla tienvarsillakin. Nuo ökyautot siellä seisoo muitten jaloissa.

Hinausfirmat on kyllä tyytyväisiä.....
 
Viestejä
2 831
Mulla on volkkari, eikä ees uusinta mallia. Toimii kun junan vessa. Ja jos ei toimi, on fillari, jossa on nastat. sillä pääsee ainaki
 
Viestejä
19 536
Joku Pekka on ylittänyt uutiskynnyksen tulemalla isäksi....Rinne sukunimeltään.

On niitä Pekkoja isäksi tullut monta muutakin, ilman että tarvitsee joka tuutista toitottaa. Mutta tietenkin hienoa, että tuokaan Pekka ei ollut mikään tuhkamuna....

Ja suomen valtaapitävät sen kuin vaan jakavat rahaa ympäri maailmaa ja tuumivat, mitähän koronan kanssa tehdään ja nauttiiko Haavisto luottamusta....No meneehän ne talvipäivät niinkin.
 
Viestejä
19 536
Eipä täällä ihmeempiä ole tapahtunut.

Koronanyrkki vaan on Suomessa taas isketty lujasti pöytään ja annettu kovat SUOSITUKSET Joulun vietosta....Kenenkäänhän ei siis tarvitse mitään suosituksia noudattaa.

Mitä taas minuun tulee, niin jauhelihakaalilaatikko on uunissa, lohi suolassa ja olut avattu. Ihan sitä maailmanmestaruuden voittanutta Valo-vehnäolutta lipittelen....Kallistahan se on, joten en raahtinut ostaa kun kaks putelii. Lisäks vihreetä Kukkoo....

Pitkästä aikaa aion loimuttaa lohen. Oli sen verran vara, kun höpelöt KeValla olivat tunkeneet tilille väkipakolla jo ensi vuoden Tammikuun eläkkeen....Siellä on vissiin taas joku ollu kännissä " etätöissä " Pubissa ja painanut juovuspäissään vahingossa väärää lähetä-nappulaa....? Sen verran tuhlasin jo, etten ainakaan takaisin pysty enää palauttamaan. Enkä kyllä palauttaisikaan. Mitä tässä toisten töppäyksiä korjaamaan, kun on omissakkiin tekemistä.
 
Viestejä
110
Maskeista.
Viimeiset havaintoni kaupoissa. Useimmat alle kaksvitoset, ”haalarimiehet” ja maahanmuuttajamiehet eivät käytä maskia.
Ensimmäiset kokevat olevansa kuolemattomia. Toisaalta se on tuossa iässä kateutta aiheuttava ilmiö. Toisia taas suojaa haalari? Kolmannet ovat arvoitus. Puhutaan, ettei viesti saavuta vieraskielisiä mutta kun naispuoliset maskia jo käyttävät. Mikä voisi haalarimiehiä ja maahanmuuttajamiehiä sitten yhdistää? No kai se on miehekkyys, jota ei voi vaan peittää.
Miehekkyys = kuolemattomuus?

Eläkeputkesta ja eläkkeestä.
Kyllä se siitä ajan kanssa eli aika hoitaa.
Lapsillemme voimme vain toivoa, että viihtyisivät töissä koko työuransa eli 50 vuotta.
Heidän lapsensa tulevat aikanaan kysymään mitä tarkoittaa eläke.

Jälkilöyly.
Sillä tarkoitetaan saunomisen päättävää viimeistä löylyä. Aina sitä ei oteta.
Sitä ennen ovat mahdollinen esilöyly(t), päälöyly, peseytyminen ja lopuksi jälkilöyly(t). Onko oikea väli peseytyä päälöylyn jälkeen, jos mennään hikoilemaan vielä jälkilöylyyn?

Mitä tarkoittaa saunapuhdas?
Eli liasta puhdas ja et haise? Olet siis freesi.
Kokemuksesta vahvasti kyseenalaistan em. määritelmät.
Viime lauantai aamuna vaimoni kivahti ”hyi v..tu mille sä haiset!”
Ensimmäinen ajatukseni oli, että muistinko peseytyä ja toinen oli... kävinkö saunassa...
 
Viestejä
110
Miksi voimme rakastua katseeseen.
Sanotaan, että silmät ovat sielun peili.
Maskin käytön vuoksi olen kiinnittänyt erityistä huomiota naisten silmiin ja rakastunut niihin päivittäin.
 
Viestejä
1 593
Pääuutinen: En voittanut kinkkua keilaiussa, kun putosin viimeisenä finaalista. Varma finaalipaikka oli jo tulossa, mutta surkea lopetus.

Toinen: Rouva kertoi tänään, että minulla on sukat, joissa kerrotaan kumpi pitää laittaa kumpaankin jalkaan. Saksalaiset on neroja. En ole kyllä huomannut mitään eroja.

Perjantai on mahtavasti tuonut esiin elämämme tärkeät asiat. Tuo aloitus on kyllä legendaarinen..Viimeiset havaintoni..... No ei mies kuitenkaan kuollut. Hienoa, että selvisit.

Mulla vielä pari vuotta eläkkeelle. Alkaa jo vähän pelottaa. Kaikki sanovat ,että tulotaso romahtaa. Olen yrittänyt sopeutua sillä tavalla,että nostin ennakonpidätystä. Perkeleen verottaja kun maksaa aina rahat
takaisin syksyllä.

Kyllä sinun Perjantai pitää alkaa meidä muistihäiriöisten joikkoon liityä. Joe on seuran perustaja.

Säännöllisesti olemme kokouksia pitäneet , mutta kukaan ei muista mitä niissä on tapahtunut. Minäkin, kun olen kotiin tullut, niin emäntä aina sanoo aamulla, että on taas tullut muistihäiriöisten kokouksessa oltu, kun haisee etkä muista missä ollut.
 
Viestejä
2 831
Eipä täällä ihmeempiä ole tapahtunut.

Koronanyrkki vaan on Suomessa taas isketty lujasti pöytään ja annettu kovat SUOSITUKSET Joulun vietosta....Kenenkäänhän ei siis tarvitse mitään suosituksia noudattaa.

Mitä taas minuun tulee, niin jauhelihakaalilaatikko on uunissa, lohi suolassa ja olut avattu. Ihan sitä maailmanmestaruuden voittanutta Valo-vehnäolutta lipittelen....Kallistahan se on, joten en raahtinut ostaa kun kaks putelii. Lisäks vihreetä Kukkoo....

Pitkästä aikaa aion loimuttaa lohen. Oli sen verran vara, kun höpelöt KeValla olivat tunkeneet tilille väkipakolla jo ensi vuoden Tammikuun eläkkeen....Siellä on vissiin taas joku ollu kännissä " etätöissä " Pubissa ja painanut juovuspäissään vahingossa väärää lähetä-nappulaa....? Sen verran tuhlasin jo, etten ainakaan takaisin pysty enää palauttamaan. Enkä kyllä palauttaisikaan. Mitä tässä toisten töppäyksiä korjaamaan, kun on omissakkiin tekemistä.


Lieköhän siellä KeValla sitä giniä lipetelleet, kun niillähän vara kuitenki siellä on siihen..
 
Viestejä
19 536
En jaksa olla imettelemättä tätä ihmisten matkustelua. Espanjaan mennään ja tullaan lapsiperheellä ja siellä asuvat lentävät tänne Jouluksi vastoin kaikkia suosituksia. Sitten vielä iljetään valittaa, kun ei läpi yön kukaan jaksanut lentoasemalla testata tätä välinpitämätöntä porukkaa. Jossain se raja on testaajillakin. Mutta tämä eliittiporukka se vaan matkustelee ja tuo taas uuden koronaryppään meille. Kiitos vaan !

Mikä ihme siinä on, että joillakin tuo tyhmyys sen kun vaan yltyy, mitä vaarallisemmaksi korona käy?
 
Viestejä
1 593
Meikäläisellä meni neitsyys nimittäin kinkkuneitsyys. Voitin keilahallin arvonnassa 10 kilon joulukinkun (Karelian lihajaloste) . Ikinä en ole paistanut vaan olen lahjoittanut lukuista keilakisoista voittamani kinkut. Nyt kaikki oli jo ostaneet, joten pakko oli itse paistaa kinkku.

Huolellinen ohjeiden lukeminen ja tarkka aikataulutus. Niinpä kinkku illalla uuniin ja aamulla oli valmis. 82 astetta oli sisälämpötila eli oli kyllä kypsä kun vielä siihen päälle sinappilämmitykset. Aivan mahtavaa tuli. Nyt on vain kinkkua aika paljon eli 5 pv sitä nyt syödään.

Hyvää joulua kaikille koriscomilaisille.
 
Viestejä
2 831
Onhan kinkun lisäksi myös muita jouluherkkuja, kuten karjalanpiirakkaa munavoilla, ja rosollia? Ja lohta on ehottomasti oltava myös. Ja laatikoita kaikenlaisia. Ja jotain juotavaa, kun aika suolapitoista on tuo jouluruoka, ettei vaan ala huikomaan..
 
Viestejä
1 593
Tuo on kyllä ihan totta Parooni kertoi. Itse kun olen henkisesti kalalle allerginen, niin ei kuulu joulupöytään. Alustava räkätauti tulosssa, joten otin GinToniccia. Korona brandy on jo juotu. Täytyy hankkia sitä lisää
 
Viestejä
1 593
Äsken ajoin Joen ohi,. Hirmuinen mekkala kuului. Joe varmaan riiitelee poikansa kanssa lohen kypsyysasteesta .
 
Viestejä
2 831
Älä ihmeessä, ei kai ne lohen kypsyysasteesta riitele? Lohta vaan savustuspönttöön ja näppituntumalla sitten kokeillaan, millon on valmista. On muuten kinkkua syöty oikein urakalla, ja sitä lohtakin, ja piirakoita. Jouluisia torttujakin maistelin, oli luumu, ja omena täytteellä olevia. Hyviä olivat nekin. Ja sitten sitä giniä pikkusen, ja lonkeroa, sekin paikallista, tietysti. Ja pikkusen piti eilen joulusaunan lauteilla maistella myös perinteiseen tyyliin muutama viskipaukku, ja vanhanajan tyyliin tekasin sauna jälkeen kossupatterin, ihan ite, kun baaritkin on kiinni. Hyi helkkari, pahaa oli, kun on tuohon giniin tottunu. Ja aamulla kun kahvit vetäsin huiviin, ja niin johan avautu maailma (ja meni putket tukkoon, onneks oli imukuppi komerossa). ;)

Tänään ajattelin paistaltaa kananmunia, vajaa kennollinen on, päiväys menee tänään umpeen. Niitä jos laittais vaikka piirakan päälle ja maistelis lopun kinkun kanssa. Ja kyllähän ne ihan ilman lisukkeitakin menee, vaikka potkupallopeliä katellessa, samalla jos maistelisi sitten pukin tuomaa omenasiideriä. On kuulemma kallista, englantilaista, korillinen oli ilmestynyt oven taa. ;)

Mutta pitäähän se käyä myös ulkoilemassa, niin ajattelin tuossa metässä vähän hiihellä, laulurinteelle ei viiti männä kun siellä on porukkaa niin paljon. Ja tietysti sitten on mentävä uuven hallin ohi ja katottava, onhan paniikkinappula vielä vuorattuna kiven sisään. Hienosti on halli pystyssä jo, seinätkin on paikallaan, ja katto. Voi poijat tehä sisätiloissa jo töitä, että eivät jäävy täysin ;)

Miten muuten, ei kai se räkätauti kuitenkaan iskeny (eikä muukaan tauti?).. Kun kuulemma näin joulun aikoihin on kaikenlaisia tauteja liikenteessä, ihan kotioloissakin.. Tässä meikäläisenkin naapurissa, yläkerrassa (kerrostalossa kun asun), niin eilen iltasella kuuntelin kun oli joulupukki tullu käymään nuoren muorin luona, oli jakamassa lahjoja varmasti, kun kuului vaan "Oi pukki.." . Varmasti kiltti oli ollu, kun lahjojakin sai... :cool:
 
Viestejä
19 536
Ei meijjän ohi voi ajjaa. Tai sitten mennöö mehtään....

Eikä meillä riijjellä poikien kanssa muusta kuin oluesta. Meinaavat peijjoonit käyvvessään juuvva aina miun oluita. Lohta loimottaessa siihen ei ole muilla mittään asiaa arvostelemaan. Vaikka kuinka tavallista yritän, niin aina priimaa pukkaa tulemaan....

No mulla on sitä kokemusta. Monessakin asiassa.
 
Viestejä
19 536
Nonniin. Alkaa olla lopussa tää koronapirun vuosi. Ei jää ikävä. Pahoin kuitenkin pelkään, että samanlaista se on ensi vuosikin ja meille tavan tuppuraisille ei sitä rokotetta riitä....

Mutta sitten iloisempiin asioihin. Sain eilen lopulta nielaistua kamerakapselin ohutsuolen kuvaamista varten. 11 tuntii piti sitä helkkarin testerivyötä ja testeriä roikottaa mukana. Mittään töitä ei pystyny tekemään ja rokulipäivä tuli...

Varmaan ensi viikolla tullee tuomio, mikä on elinajanodote....?

Näillä eväillä: Edeltäjäänsä Parempaa Uutta Vuotta!
 
Viestejä
2 831
Kyllä, tuleva vuos, se on oltava parempi kun kuluva, joka osin.. Koronaa turpaan niin jotta heikottaa, ja tännään turpaan giniä ja lonkeroa, ja pitsaa, pojilta käyn hakemassa. Lohta tuli ja kinkkua jouluna syötyä jo sen verran, ettei niitä ennää. Ja jälkiruokaahan sitä jottain mieli tekis myös, mitähän sitä....?

Ja huomenna on perjantai, mitäs sillon tapahtuu? Onko jollain huomenna rokulipäivä... Mutta ei mulla, ei varmasti.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös