Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
Terveisiä täältä Timbuktusta. On lämmintä ja naisilla on vähän vaatteita. Ihmettelette tietysti, että miten lähdin, vaikka ilmoittamassa rivissäni ei ollut 7 oikein. Tein kuitenkin vararivin, johon voitto iski. Palaan sitten parin kuukauden päästä.
 
Viestejä
2 832
Menitkö ihan lentämällä Timbuktuun? Kun junalla ei oikein pääse, kun loppuu raiteet kesken. Jaa, että on naisilla vähän vaatteita, no sehän on aina ilo silmälle se. Ite ajattelin lähteä tällä kertaa kuntosalilla käymään tänään, siellä saa kuntoa pidettyä yllä. Ja onhan siellä myös tottakai paikallisia kaunottaria myös. Sen verran on pakkasta tänään, että sisäliikunta on paikallaan.
 
Viestejä
29
Viimeksi ei ikävä kyllä Veikon rivi osunut, mutta annetaan tällä viikolla uusi mahdollisuus. Jos päävoitto nasahtaa, niin ajattelin ostaa uuden Lada Nivan ja karvalakin. Mukavaa viikonloppua!
 
Viestejä
110
Hello!
May I introduse myself. My name is Friday and I live in Texas (USA).
My Finnish cousin Perjantai told me about ”Koripallofoorumi”.
It has been lovely to follow it. I asked him to pass on my introduction to you

We had the boss Mr. Trumbet who promised to make us great again. Unfortunately he married some guy in Russian and left us.

I heard, that you have Mr. Trumbet’s brother of the soul (or is it a band?) Mr. Frozen-Field who has promised keep Finland as safe as it is now and he don’t allow Mr. Sawman move back to Finland.

So my plan is move to Finland. I have heard that the little town Joensuu is like a heaven. I’m very rich man and Perjantai told me that you have very safety bank ”Osuuspankki” and Mr. Pistol Pete guards it.

Cheers!

PS. Could you warning Mr. Pistol Pete. I heard a rumors that Mr. Coast would be riding towards to Joensuu!
 
Viestejä
1 593
Luin tuota Perjantain hienoa vieraskielistä kirjoitusta. Mahtavaa. Täällä Tiimbuktusta valtaosa osaa eglannin kieltä. Hävettää kun kaikki tuodaan pöytään valmiina.. Joe ei täällä pärjäisi, kun ei tarvtise itse tehdä mitään. Rillissä on valmiit puut. Lohi on kylläkin aina muuta eli lähinnä isoa ahventa ja pieniä haita.
Onneksi osasivat heti ,että olen kala-allergikko. Gin Tonic tulee heti pöytään.

Täällä on kyllä todella lämmintä. Sääli autoani, jossa kaikki on jäätynyt eli ovien lukot ja bensakorkki. Ehkäpä nuo sulavat kun palaan maaliskuun lopussa.
 
Viestejä
2 832
Hienoa. Perjantai on viäntänyt kieltä. Mutta viäntyykö Perjantailta muu kun kieli?

Onko tullut esim. ihailtua Izoz- Bozaz nimisiä kukkuloita viime aikoina? ne viäntyy kyllä ihan hyvin, ja pehmeitäkin ovat, mitä on tullut tutustuttua, vuonozia on myös ollut tullut eteen.. Tuli rappukäytävässä vastaan taas yksi naapuri, jolla hyvin Izoz Bozaz.. Ja sitten, tuossa naapuri-kerrostalossa molemmilla puolilla asuu melko pitkiä ammattiurheilijoita, pompottavat palloa ammatikseen.. Naapurin nuorehko nainen, jolla Izoz Bozaz on, tokasi tuossa pihalla roskavajan kupeessa kun törmättiin ja naapuritalon pompottaja vei viereseen vajaan roskia samaan aikaan, että "Jetzuz, Metrinz Lerzinz".. Hyvä ettei käsivarsille pyörtynyt, taas yksi esimerkki siitä, etten minä ole täydellinen.

Saisiko veikolta taas lottorivin tälle iltaa, pakko se on taas kokeilla.. Jos itekkin vaikka lämpöön pääsis, tai jos ees kurjuus loppuis.. Ja mitäs Joelle kuuluu, onko ollu lohta pöntössä? Ite pyörähin mökillä tuossa, jumaliste että oli hankea palleihin asti, sai ihan kahlata.. Hikikin tuli.

Puksutellaan. Perjantaikin, muistahan tänään kuumat löylyt saunan lauteilla.
 
Viestejä
19 536
Kävin eilen koronarokotuksessa. Eukko tilasi ajan netin kautta ja sai kuin saikin sen. No minä menin sinne terkkariin ja aikani kun siellä odottelin. niin tuli yksi rokkotäti kyselemään. Sanoi etten näy heidän hienoissa tiedostoissaan. No sitten se lähti selvittämään ja tuli takaisin ja kertoi, että aikani onkin ensi perjantaina.....Eukko oli hieman väärin katsonut päivämäärän. Varmaan säikähdyksissään, kun aika oli saatavilla. Tavallisestihan on ollut koko järjestelmä kaatuneena kuin talvisodan venäläissotilaat.

Positiivista kuitenkin ettei jäänyt mitään sivu-ja jälkioireita eikä käsivarteenkaan koske....ja sain hyvällä omallatunnolla sixpäkin juoda.

Ja eiköhän sieltä viikolla tule peruutusviesti, kun rokotteet on loppu....
 
Viestejä
1 593
2,4,8.16 26,35,38. Laitoin yhden väärin, mutta en kerro minkä. Minäkin sain rokotuksen perjantaina ja jatkoajan toukokuulle.
 
Viestejä
19 536
Mitäs minä sanoin. Koronarokotetta en saa. Olen riskiryhmässä, koska minulla on astma. Mutta minun astmani ei kuulemma ole tarpeeksi paha astma. Vuoden sisään olisi pitänyt saada lääkäriltä kortisoonikuuri....Kyllä mulla nytkin on pitkäkestoinen lääkitys ja nopea avaava lääkitys, mutta ei sitä kortisoonikuuria. Ja hyvä niin, sillä kortisoonihan on pahaemmanlaatuista myrkkyä. Olen minä sitäkin aikoinaan syönyt.

Mutta eihän siinä mittään. Joku typykkä soitti mulle ja kertoi tämän ilouutisen. Ei kylläkään uskaltanut esitellä itseään eikä sitäkään, mikä hänen työpaikkansa on. No eihän se hänen syynsä varmastikaan ole. Ihan pahoitteli, kun joutuu soittamaan ja perumaan aikavaraukseni. No sehän minua paljon lohduttikin...

Ja mitä touhuaa meidän hameniekkahallitus. Kohta jo vuoden ovat " pohtineet " ja kokoontuneet tekemään kaikkensa koronan hillitsemiseksi. Ja onhan niitä kaikenlaisia suosituksia annettu ja viimeisin taitaa olla joku sulkusuositus. Mutta mikään ei muutu. Jokainen saa tehdä ihan mitä haluaa ja kulkea ilman maskia ja rällätä kapakoissa sun muissa yleisissä tilaisuuksissa.

Mutta urheasti on hallitus jakanut Suomen valtion rahoja ympäri eurooppaa. Onneksi niiden maiden paikalliset rikolliset ja mafiat vievät rahat taskuihinsa....

Kyllä rehellisesti sanottuna v---ttaa!
 
Viestejä
2 832
tänään on perjantai. siivouspäivä, ja kauppapäivä. Millä mielellä ja mietteillä Perjantai on tänään? Palataan asiaan iltasella.
 
Viestejä
1 593
Lomapäivä. Katolta putoaa lunta ja tuntuu kuin sodassa olisi.

Tänään viimeinen mahdollisuus päästä maanantain keilafinaaliin. Ei hyvältä näytä. Sijalla 40 ja 15 parasta finaaliin. Polvi kipeänä vähän vaikea heitellä. Taitaa olla pakko ruveta ajattelemaan uutta polvea. Ei tästä tule mitään. Masentaa että on vanha raihnainen.

Älä Joe huolehdi. Kyllä sinä sen piikin saat ja saattaa olla parempaa laatua kuin minun saama.
 
Viestejä
110
Mielenkiintoinen neste tuo ajatusten kirkastaja. Tänäänkin parin hörpyn
jälkeen alkaa kummasti ajatukset selkenemään ja uusia ideoita syntymään. Pullossa vaan pitäisi olla varoitusteksti.
Ainakin kaksi sellaista.
  1. Vaikka omat ideat vain kehittyvät, niin jossain vaiheessa toiset eivät enään ymmärrä niitä.
  2. Vaikka ajatukset tuntuvat kirkastuvan hörppy hörpyltä niin voi olla, että valot sammuvat ennen kuin ehdit jakamaan viimeisen kuningasajatuksesi. Esim. keskustelufoorumilla...
Toisaalta kuka noita varoitustekstejä ehtii lukemaan.

Juttelin vaimon kanssa sulkutilasta ja hän meinas, että meikäläinen olis aloittanut sen jo parikymmentä vuotta sitten.
Wikipedian mukaan sulkutila on mm. äärimmäisen vähäisen liikkumisen tila, jossa henkilö on poissaoleva ja puhumaton.
Joten kolmas ehdotus ajatusten kirkastajan varoitustekstiksi.
”Voi aiheuttaa sulkutilan.”

Niin tai näin, jatkan ajatusteni kirkastamista ja tavoitteena sulkutila hallituksen suosituksen mukaisesti.

T. Ajatusten Tonava
 
Viestejä
110
Elämäni on käynyt tylsäksi ja en löydä enään iloa ja tarkoitusta sille.
Heikkona hetkenäni luin poikkeuksellisesti edelliset kirjoituksenne.
Luulin ja toivoin olevani erinlainen kuin te.
 
Viestejä
2 832
Juo paikallista giniä, niin kyllä kirkastuu ajatuksenjuoksu taas. Tai siis paikallista, joka on täällä tuotettu. On helkkarin hyvää, ja siihen päällä muutamat paikallisen leipomon munkit kunnon hillotäytteellä, niin avot.

On muuten liukasta ulkona, livettää ihan huolella, ei meinaa pystyssä pysyä (mikään). Tänään siivosin, kävin kaupassa, tiputin parvekkeelta lumia alas (2.kerroksesta). Varmistin vielä, ettei ole ketään alla, varsinkaan niitä kauniita naapureita, joita tässä asuu. Ei onneksi ollut. Painavaa oli lumi, ihan selkään kävi saakeli.

Mutta nyt ajattelin lähteä käymään kioskilla, jos laittaisi eurojaskan sisään (veikkauksen siis). Tavoitteena on päävoitto, mutta kyllä pienenempikin summa riittäisi. Vaikka 100 000, se olisi ihan kiva jo. Ja pitäähän se sitä giniä hieman maistella Perjantain kunniaksi. Huomenna juon olutta, kun saunapäivä.

Veke saa huomenna laittaa lottorivin taas, ja voi laittaa vararivinkin.
 
Viestejä
19 536
Se on taas perjantai ja vappaapäivä. Tosin niinhän ne on eläkeläisellä kaikki muutkin päivät.....No ei oikeastaan, kun piti käydä monessa paikassa asioilla ja vielä imuroida ja ruokaa laittaa.

Onneksi voi näin vapaapäivänä siinä ohessa ottaa olutta. Se kun viimeisten tutkimusten mukaan on terveellistä ja jopa voimaannuttavaa....

Snuukkerriikin oon syrjäsilimällä vilikuillut. Ja kohta pittää kattoo, kun Mäki syö Bolosun. Venäjän joukkueenjohto on sisäpiiristä saamani tiedon mukaan ennakoidusti varustautunut ja tarjoavat Mäelle kisan jälkeen ( viimeisen ) aterian.....Ja antavat vielä jälkiruuaksi " Sputnik-piikin " reilun pelin hengessä. Väläpe ilimeisesti piikittää, jos saa lyllerönsä liikkeelle pienellä varoitusajalla....

Joten jytkytystä luvassa joka suunnalta.

Nii ja kyllä on Se Juuhauki ja Kaarssoni liian laihoja. Ihan tullee mieleen vanahat vilimit natsien keskitysleireiltä. Pärämäkoskesta sentään saapi jostain kiinni ja puristettuu....

Sorotnoo!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös