Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
110
Seuraajani huomasitte huoraamiseni hetki sitten toisessa ketjussa.
En pyydä anteeksi mutta olen velvollinen selittämään teille
mitä tarkoitan ”tarpeen takana olevalle tarpeelle”?
Kun vonkaatte vaimoltanne pillua ja saatte vastaukseksi ”väsyttää”.
Viikon kuluttua kerron teille mistä on kysymys.
Kyseessä on vaimonne tarve selittää miksi ei tipu. Kun saatte saman vastauksen kolmannella vonkauksella, niin herää epäilys onko väsymys todellinen syy, ettei riemurasiaan ole pääsyä?
Silloin teidän työ vasta alkaa. Mikä on todellinen syy pihtaamiseen?
Onko vaimollanne toinen tai ”rasia” on hetkellisesti toiminta kyvytön?
Onko rakkaus loppunut?!
Se mihin ette koskaan saa vastausta on, että teidän pili on vaan liian pieni.
Tästä on kysymys. Mahdollisesti tunnistatte kohtaamistenne ihmisten tarpeet mutta heidän todellinen tarve
jää huomaamatta.
Tarpeen takana oleva tarve.

Nyt sitten rohkeasti mittatikku käteen ja toteamaan tilanne.
Tyydytte tarvittaessa kohtaloonne ja jatkatte terapauttisena tänne kirjoittelua. Kuten minäkin...

Mutta jos vielä yritätte venyttää piliänne, ette ymmärtäneet mistä oli kysymys.

PS. Nimikkopäiväni huomenna. Odotettavissa tuplalähetys?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 452
Ei hirveästi ole tarvetta tätä ketjua moderoida tai puuttua mitenkään siihen mistä täällä jutellaan. Mutta nyt ehkä menee alapään jutut jonkun verran överiksi.
 
Viestejä
19 536
Ylläpito on ihan oikeassa. Ei tänne tarvita tuollaisia alapään juttuja, mitä perjantai välillä kirjoittaa. En tiedä hänen tarkoitusperiään moisiin. Eipä ainakaan mulle mitenkään ikävä niitä tule.
 
Viestejä
1 593
Ootteko muuten huomannut miten Kerttu Kotakorpi on muuttunut edukseen? Hiukan laihtunut ja tyyli parantunut. Siis melkoinen kaunotar
 
Viestejä
2 832
Nonniin, se oisi lauantai taas, oiskos vekellä heittää lottonumerot? Koska eurojaskassa ei mittään eilen tullu, vaikka koko eilispäivän mietin, mökillä hangessa kahlaten ja jäällä hiihtäen, oikeita numeroita, mutta silti, huti mäni.
 
Viestejä
1 593
Tiesin, että tulee niin vaikea lottokierros ettei 7 oikein tule, joten jätin nyt väliin. Ensi viikolla sitten varmat numerlot
 
Viestejä
2 832
Se on perjantai. Räntää tulee ja tuulee, myrskyää oikein. Mitenkäs on JOElla ja kumppaneilla viikonpäivät männy?

Tännään oli siivouspäivä, olihan tuo jo aikahi. Imuri huuti monta tuntia (onneks ei eukko, kun ei sitä vielä oo), oli sen verran pölypalleroita kertynä. Vein matotkin ulos päivällä, noppeesti kävin sissään hakemassa kyllä kun alko myräkkä. Pölytkin pyyhin, ja paskahuussitkin pesin. Ja pyykkiä muutaman koneellisen. Lattiakaivoinkin jynssäsin, ja lattiat vetelin rätillä. Nyt kiiltää joka paikka. Ja kiitoksena suon itelleni muutaman sihahtavan tässä.

Autoki pitäs siivota jossai kohtaa, mutta ei vielä kehtoo siihe ruveta, antaahan rospuutto kelien männä ensi ohi. Pyörähi pitäs huoltoo jossain välissä, mutta missä? Pittää pohtia. Jytkytellään. Ja veke muistaa lottonumerot huomiselle sitten, nimittäin 15,7milliä ois tarkotus ottaa sieltä.
 
Viestejä
19 536
Hyvin on viikko menny. Ja raskasta työtä on pitäny tehhä. Metsähommia olen koko viikon painanu. Vaan hyvvää vaan tekkee. Kroppa on kyllä kippee kun ruoskitulla orjalla, mutta sehän on vaan merkki siitä, että kunto nousee kohisten. Koronan ensipiikkikään ei ole töihin eikä muuhunkaan mittään tuluppii tehny....Tännään en rillannu. Kävin kyllä Jalosteelta nakkeja ja Hotdoggi kuoria. Niin oli isoja, etten jaksanu kuin yhden.
 
Viestejä
1 593
Tässä sitten lottonumerot. Kiittäkää sitten minua kun rikastutaan. Tosin vähön harmittaa, kun joudun jakamaan voiton, mutta olen niin ystävällinen ihminen, että menköön

12,24,29,30,31, 32,38, lisänumero 2
 
Viestejä
1 593
Käytiin emännän kanssa ostamassa uusi parisänky. Itse muistelin, että entinen oli 10 vuottavanha, mutta emännän mukaan oli jo 20 vuotta ollut. Eihän vanhassa ollut mitään vikaa. No pari jousta oli poikki mennyt ja pieni kuoppa minun kohdalla. Olisi tuolla vielä 10 vuotta pärjännyt.

Positiivista oli, että vielä mahdutaan samaan sänkyyn.
 
Viestejä
1 593
Unohtui kertoa, että ostin samalla uuden leveän tyynyn. Emäntä ompeli siihen heti tyynynpäällisen. On nuo naiset kyllä päteviä.
 
Viestejä
2 832
Perjantaita. Nyt on niin kiirusta pitänä tän viikon, ja vielä nyttii on tuli persiin alla, joten palaillaan huomenissa. Pistäkeehän kuulumiset, ja onko joella rilli kuumana takapihalla? vai etupihalla? Ja mites veke, perjantai on, ja huomenna lauantai. Perhana ku ei oo nuokaan kuppilat vielä auki, ois voina setin jetissä käyä kurkkua kostuttamassa muutamalla, mutta pittää tyytyä kotisohvaan
 
Viestejä
1 593
Jotain positiivistä eli kohtuu hyvin pärjäsin keilailussa. Naisille en hävinnyt. Mutta olihan se surkeaa. Vanha mies ja kaikki vaivat. Hyvä oli tämä selitys. Todellisuudessa taidot ei vain riitä.

Viikon iloisin uutinen oli tietysti se, että pääsee ensi viikolla lounaalla ihan oikeasti syömään ruokapaikkaan. Hienoa on ollut syödä tilausruokaakin työpaikalla, mutta onhan se mukava kaupungilla kävelläkin. Ja varmasti käyn terassilla oluet ottamassa ensi viikolla.

Wimi on varmaan jo käynyt uimassa meressä. Itse vasta pyörää otin ulos varastosta. Ihmeen siisti oli. Emäntä alkutalvesta jo käytti huollossa. Ei luottanut minuun. Olisin kyllä ilmat laittanut. No helpottaa minua. Naapurin mies pimeästi huolsi.
 
Viestejä
2 832
Nonniin, se ois sauna, ja lottopäivä tännään. Ja viikonlopun kunniaks, pojilta pittää pitsa käyä, ja muutama huurteinen sihhauttoo. Miten lie lottonumerot, ja miten veken keilaus? Oliko keilahallilla olutta tarjolla?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös