Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
2 831
Kuka helevetin akka on joku Erika Vikman...? Ei mulla nyt muuta......

Se on kaunis Nainen. Kauniita ne on suurin osa muistakin, mutta kyllähän tuota kattelee ;) Kauniita on myös naapurin neitoset, ja mukaviakin vielä. Ruokaakin osaavat tehä, mutta eivät yhtä hyvin kun minä. Kahviakin keittävät, hyvääkin, kun pyysivät maistamaan. Kahvia siis.

Lauantaita jytkytetään ja puksutetaan, syksyiset kelitkin on jo tulleet, ja pimenevät illat. Sehän on oikeestaan romanttista, JOE ja kumppanitkin varmaan pitäs kynttilät vakan alle palamaan, ja vaimo tulee kainaloon. Viinipullo, ginipullo ja viskipullo auki, ja loppu on historiaa ;) Toki myös loimutettua lohta, ja pojilta pitsaa olla pitää.

Ei muuta kun paukutellaan, puksuti!
 
Viestejä
240
Vakavoiduin viikolla osallistumalla foorumin koripallo keskusteluun ja huomioimaan viesti vs. vastaus vuorovaikutuksiin.
Huonostihan siinä kävi vaikka vaimo on aina sanonut ”mikään ei voi enempää ärsyttää kuin tyhmät ihmiset”. Kun tätä ei lue kuin lebroni, niin vastuu jää hänelle arvioida allekirjoittaneet ymmärrystä arvioida kategorisesti tyhmät ihmiset.
Piti juuri sijoittamani tekstiviesti palveluun mutta onneksi en ehtinyt kun johdannaisriskinä realisoitui kahdeksan miljardin tappio.
Miksiköhän vaateliikkeet ei ole reagoineet markkinoinnissaan energiahintojen nousuun? Tyyliin pudota pariastetta huonelämpötilaa ja tarkene meidän untuvatakilla ja juntit tietenkin pilkkihaalareissa.
Vaimollekin tuli käyttöä kymppitonnin turkistakille kun minulla iski pihyys lämmityksessä. Varmuuden vuoksi suljimme verhot kettutyttöjen hyökkäyksen varalta. Kun valoja ei raski laittaa, niin pimeässä tässä hapuillaan. Toistaiseksi kaikki hyvin kun en ole törmännyt vaimooni…mutta olut on vain käsivarren mitan päässä. Pärjäilkää!
 
Viestejä
19 536
Pakko sanoa, että minua ainakin ärsyttää suunnattomasti sellainen, että ei hallita juurikaan näitä yhdyssanoja. Esim. AN on muuten kohtalaisen vaatimaton ja näpsäkkä kirjoittaja, mutta yhdyssanojen hallinta on jäänyt johonkin takapajulaan häneltä. Pari esimerkkiä: Koripallokeskustelu on yhdyssana, kuten myös tekstiviestipalvelu....Ei tässä nyt muuta.
 
Viestejä
240
Pakko sanoa, että minua ainakin ärsyttää suunnattomasti sellainen, että ei hallita juurikaan näitä yhdyssanoja. Esim. AN on muuten kohtalaisen vaatimaton ja näpsäkkä kirjoittaja, mutta yhdyssanojen hallinta on jäänyt johonkin takapajulaan häneltä. Pari esimerkkiä: Koripallokeskustelu on yhdyssana, kuten myös tekstiviestipalvelu....Ei tässä nyt muuta.
Ehdottamasti samaa mieltä ja paljon harmittaakin etten kaljoissani pysty riittävästi skarppaamaan.
Valitettavasti olen pettynyt, että tämän ketjun kunnia arvioitettu puuttuu näin vähäiseen etikettivirheeseen.
Kiitos kuitenkin kehuista! Aikanaan minä tulin tähän ketjuun ajankulukseni mutta samalla olen valitettavasti huomioinut, että ketjun ”sielu” katosi sitten laavujen ja kirvesvarsien. Puukkojen ja jälkikasvujen.
 
Viestejä
2 831
Ei muuta kun JYTKYTTÄVÄÄ lauantaita :cool: syysmarkkinoille mars, ja sitten naisten em lentiskarsintaa livenä uutuutta hohtavalla areenalle, jossa pehmustetut penkit ;) Ja sitten toki sauna tulille, ginitölkki auki ja puks!
 
Viestejä
5 329
Luin että jopa miljoona ihmistä tulee tänne jos Putin hyökkää . No sopu tilaa antaa. Alkoi kakden viikon kesäloma . Uimista saunomista grillausta eri tilillä kun Jutila . Mutta sama fiilis . Vähän on univelkaa . Nurmikko pitäisi leikata talo maalata. Portaat kunnostaa . Lukon ottelussa se tulevan yllätäjän Korihaiden ottelussa pitää käydä . Ei vaan sada vettä vaikka lupasi . Siihen metteen voi aina luottaa . Koska Siri maja tulee tänne . Etkö Joe nähnyt häntä Ugissa kun kävit. Hän on hukassa ?
 
Viestejä
2 831
Jytkyttävää lauantaita! Jomalle pronssia, sauna tulille, pitsaa, munkkeja ja giniä. Lotto sisään niin jotta jytkähtää, ja voitot tilille! Puks!
 
Viestejä
240
Historia on osoittanut, että jokainen instituutio kaatuu ajallaan. Asteekit, Kreikka, Rooma, Neuvostoliitto, Joensuu. Arvovaltainen joukko ja historian kirjoituksissa heidät kaikki tullaan muistamaan!
 
Viestejä
2 831
Ja ei muuta kun Jytkytystä kehiin, ja lauantaita :cool: Mitä Joe, veke, attn? Hieno päivä tulossa, ensin säbää, sitten lätkää, karnevaalit, ja tietty giniä ja rillimakkaraa! Ja kauniita naisia on ilo katella ;)
 
Viestejä
19 536
Mitäs tässä. Jauheluhapihvejä meinaan paistaa. Tein jo " taikinan " valmiiksi. Aamupäivällä kävin kaupungilla, siiten tein vähän kaikenlaista, siis tosi vähän.....Äsken tein jauhelihataikinan valmiiksi ja nyt odottelen yhtä kirveskansan jäsentä kirveskaupoille. Sitten taas lähden käymään kaupungilla ja sitten tulen takaisin ja alan paistelemaan pihvejä. Voi olla, että ostan matkalla kaupasta sämpylöitä ja teen siis niistä ja pihveistä hamppareita.

Vaikka onhan tuota ruokaa jääkaappi täynnä ennestäänkin, kun eilen illalla tein uunilohen, uunikasvikset ja perunalaatikon. Nakkisopankin murjasin toissapäivänä ja sitäkin on vielä jäljellä....

Kenties rillailen vielä illemmalla jotain. Pekonia ja nakkeja.....Siihen kyytipojaksi pari munkkiolutta ja eiköhän se sitten olekin päivä täysi ja jälleen yksi päivä lähempänä kuolemaa.....
 
Viestejä
2 831
Ite siivoilin kämpän, jumaliste mikä sotku oli, pölyä ja kaikkea, vaan nyt kiiltää joka paikka, ja on vahattuhii..

pitäs lähteä kahtommaan sählypeliä, ja sitten kiekko poikain peliä, joka starttovvaa vasta klo 20.. sitä ennnen ehtii muutaman sihijuoman aukasta, ja mukava on myöhäsillan pelissä nauttia lissee.. varsinnii, kun lauantaita pukkaa ;)

pittää kai se rillimakkarahi ostoo, tai 2.. ketsupilla, mutta ei sinappia. Jytkytettäänn poijjat, ja tyttöset!
 
Viestejä
1 593
Minä taas katselen TikTokkia. En ymmärrä miksi mulle tulee aina isorintaisten naisten videoita. Ja tietysti tänään humalaiasia venäläisiä menossa sotaan.

Itse haluaisin koira- ja kissavideoita
 
Viestejä
240
Yksi instituutio ei kaadu. Aina tulee Perjantai! Luvassa siis pientä näpsäilyä.
Sähkösopimus päättyy. Kiinteä 24kk sopimus vai pörssisähkö?
Pihyyttä vois vaihtaa vuorokausirytmiä eli elää arkea öisin ja nukkua päivisin pilkkihaalareissa.
Olisi kuitenkin olematon ero arkeeni eli sohvalla maaten ja teeveetä katsoen nykyisinkin päivät menee.
No täytyy vielä miettiä.
Tein muuten loppuvuoden lämmityssopimuksen Timi Heinonen kanssa. Ootte varmaan huomanneet Pippeleiden peleissä kuinka Timin käsivarret punoittaa jo ensimmäisen peliminuutin jälkeen.
Vielä on valitettavasti ratkaisematta miten Timin käsivarsiin latautunut energia saataisiin ladattua minun sähkökiukaaseen. Vois käydä saunassa muulloinkin kuin perjantaina. Ettei jäis näpsäilyt yhteen päivään. ;)(terveiset Lebronille);)
Go Timi!
 
Viestejä
2 831
Yksi instituutio ei kaadu. Aina tulee Perjantai! Luvassa siis pientä näpsäilyä.
Sähkösopimus päättyy. Kiinteä 24kk sopimus vai pörssisähkö?
Pihyyttä vois vaihtaa vuorokausirytmiä eli elää arkea öisin ja nukkua päivisin pilkkihaalareissa.
Olisi kuitenkin olematon ero arkeeni eli sohvalla maaten ja teeveetä katsoen nykyisinkin päivät menee.
No täytyy vielä miettiä.
Tein muuten loppuvuoden lämmityssopimuksen Timi Heinonen kanssa. Ootte varmaan huomanneet Pippeleiden peleissä kuinka Timin käsivarret punoittaa jo ensimmäisen peliminuutin jälkeen.
Vielä on valitettavasti ratkaisematta miten Timin käsivarsiin latautunut energia saataisiin ladattua minun sähkökiukaaseen. Vois käydä saunassa muulloinkin kuin perjantaina. Ettei jäis näpsäilyt yhteen päivään. ;)(terveiset Lebronille);)
Go Timi!

Pitää vaan alkaa kunnolla Jytkyttää, niin ei oo mitään ongelmia ikinä missään ;) Ja ota toki 10v kiinteä sähkösopimus, näillä hinnoilla suosittelen, koska kuitenkin oot miljonääri ;) Näpräilyä vaan..

Ollut melekone viikko itellä, täten nyt totean jotta huomiseen, ja samalla suhahtoo sihahti tölkki auki! Puks! ;)
 
Viestejä
240
Pitää vaan alkaa kunnolla Jytkyttää, niin ei oo mitään ongelmia ikinä missään ;) Ja ota toki 10v kiinteä sähkösopimus, näillä hinnoilla suosittelen, koska kuitenkin oot miljonääri ;) Näpräilyä vaan..

Ollut melekone viikko itellä, täten nyt totean jotta huomiseen, ja samalla suhahtoo sihahti tölkki auki! Puks! ;)
Lepikka, Joensuu käytti termiä ”näpsäkkä” ei ”näpertely”. Näpsäkkä on kuin puolikiitos mutta viestinnässä se on ”suutari pysyköön lestissään”.
 
Viestejä
240
Kävin pikakelauksella Joensuu ketjua läpi ja nöyräksi veti.
Siteeraus 2016: ”Mutta elämäntaiteilijahan minäkin. Tosin nykyisin pohdin enemmänkin vanhuksena olemista tässä ajassa ja näillä raukoilla rajoilla, miettien ja pähkien sisimmässäni entistä matkaani, jossa uuden suunnan ja temppujen oppiminen ei ollut tärkeää tai mahdollistakaan, kun ei ollut silloin saatavilla mitään elementtejä, ei edes luonnossa, joista olisin voinut itselleni lisävoimia ammentaa.......”
Jokainen meistä tulee kohtaamaan tilanteen, jossa haluamme pitää toista kädestä.
 
Viestejä
626
Jos jokainen 5 597 jäsentä tekisi tänne oman ketjun, jossa puhuu lähinnä muusta kuin koripallosta, niin miltäköhän tämä foorumi näyttäisi? Ihan vaan näin, you know, koripallo -keskustelupalstan käyttäjänä kyselen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös