Koripallo.com

Junttimaisinta mitä tiedät

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
3 280
Viestejä
3 675
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Entäs tämä:
"HooÄl Coleman" , hyvin lausuttu.. ajassa 2:28

Namika TV 06.mov
 
Viestejä
1 763
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

rööriroope sanoi:
Nyt oikeesti.

No onhan tuo huomattavasti parempi kuin se laserpyssyhomma, joka heillä joskus on.

Ja etkö sinä juuri halua kannustusta katsomoihin ilman torvia?
Väärin kannustettu?
Olisiko heidän pitänyt:
A) olla hiljaa?
B) käyttää vielä Lokoko nimeä?
 
Viestejä
3 280
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Vato Loco sanoi:
No onhan tuo huomattavasti parempi kuin se laserpyssyhomma, joka heillä joskus on.

Ja etkö sinä juuri halua kannustusta katsomoihin ilman torvia?
Väärin kannustettu?
Olisiko heidän pitänyt:
A) olla hiljaa?
B) käyttää vielä Lokoko nimeä?
Hiljaa oleminen olisi ollut tässä tapauksessa ehkä jopa parempi vaihtoehto.

Se, että fanittaa (en käytä tässä sanaa "kannattaa", koska siihen on noilla hassuhatuilla vielä pitkä matka) muoviseuraansa apinoimalla urheilukulttuurin periferiassa eli Yhdysvalloissa käytettyjä huutoja, näyttää ja kuulostaa samalta kuin Pool-fani kiroaa naamavärit päässä televisiolle englanniksi. Kuinka moni näistä sankareista oli mukana toiminnassa edelliskaudella? Entä kun mahdollinen putoaminen divariin koittaa? Summa summarum junttia klipistä teki sen, että siinä fanitettiin suomalaisseuraa englannin kielellä.

Mutta pistetään topikki taas raitelleen:
t-paita.jpg
 
Viestejä
2 459
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

maajoukkueen pelissä Namika Lahden fanipaita päällä.

72.jpg
 
Viestejä
16 284
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Pesre sanoi:
maajoukkueen pelissä Namika Lahden fanipaita päällä.

Mie kyllä huomannut mitään... Mutta ehkä Katariina Kaituetta katsoessa muut ikään kuin sulautuu taustaan... ::) ;)
 
Viestejä
19 536
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Kiitos, kiitos! Aina kun omat eväät on syöty, vaikka sinun tapauksessasi niitä eväitä ei ole pahemmin koskaan ollutkaan, kannattaa vetää JOEN SUU-kortti esille.

Jatka vaan samalla vittuilulinjallasi. Kyllä täällä kestetään.
 
Viestejä
1 718
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Foorumi, jolla ei ole peukutusmahdollisuutta...

:alas:
 
Viestejä
3 280
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Canal+ Leijona Mainos
Mittarit ja sulakkeet pamahtelee kun tätä todistaa. Tekisi mieli heittää kaikella käteen osuvalla.
 
Viestejä
1 763
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

nba_tattoos_30_20100123_1729934751.jpg
 
Viestejä
16 284
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

kingjamesi sanoi:

No, kun sitä ei oltu kirjoitettu loppuun alkuperäisen suunnitelman mukaan... "Chosen 1 to fail"... ;)
 
Viestejä
5 329
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

En muista merkkipäivii . En osta kukkii .


Ja jankaan aina . . ;D
 
Viestejä
541
Vs: Junttimaisinta mitä tiedät

Tuossa kun Rööriroope jo dumasi Nilanilaiset kannattajat, niin kerron itse omat tuntemukseni suomalaisesta kannatuskulttuurista.

Olen reissannut Euroopassa jonkun verran. Olen käynyt katsomassa ulkomailla erilaisia urheilutapahtumia: korista, fudista, lätkää (sori Roope).. kaikenlaista.. Jopa mäkihyppyä!

Olin itse, ennen kun olin ulkomailla käynyt otteluja seuraamassa, ehkä jossain määrin samaa mieltä kuin Rööriroope ja varmaan suuri osa foorumisteista. "Ei täällä mitään kannattaa osata, väärin kannatettu, miks ne istuu hiljaa, miks ne ei istu hiljaa, vitun juntit!"

Mutta, sitten kun menee esimerkiksi jonnekin Saksaan ja katsoo sitä porukkaa, niin hetkinen... Se, mikä täällä oli minun mielestä helvetin junttia ja naurettavaa, onkin siellä tosi coolia ja sitä ainoaa oikeaa kulttuuria. Tunnistaako kukaan kohdanneen samaa fiilistä? HIFK:n matseja kun on ollut pari kertaa katsomassa, niin meinannut pää räjähtää niihin kännisiin ääliöihin, jotka huutelee "Stadin kingit -chantteja" aulassa, mutta Saksassa kun jengi huutelee oikein vieraalla kielellä chantteja, yhtälailla tuiskeessa, niin se onkin hienoa?!

Tässä(kin) asenteessa on minun mielestäni aika iso syy sille, miksi Suomi ei koskaan pärjää missään. Ollaan niin helvetin anteeksipyyteleviä. Kumarretaan aivan saatanasti kaikkea ulkomaalaista, vaikka se olisi todellisuudessa kuinka järjetöntä. Oliko Rööriroopen mielestä se sitä oikeaa "lutuuria" kun joukko fetoja ammuskeli vastapuolen kannattajia koripallo-ottelun jälkeen viime keväänä?

Miksi tarvitsee aina kelata sitä, kuinka junttia tämä ja tämä nyt on ja mitä ihmiset meistä nyt mahtavat ajatella?! Todellisuudessa sillä ei ole mitään väliä kuin korkeintaan omassa mielessänne. Pääasia, että jengi kannustaa hyvän mauon rajoissa ja ainakin yrittää luoda meteliä. Huutaa ne Saksassakin koriotteluissa "defenceä", mutta ainiin, se olikin Saksassa. Siellähän se on tosi coolia.

Jos tämä minun kannanotto nyt dumataan, niin haluan konkreettisia esimerkkejä siitä, miten täällä saisi kannattaa. Ei saa siis huutaa mitään englanniksi, koska sehän olisi "ison maailman" apinoimista. Ei saa huutaa mitään suomeksi, koska sehän vasta junttia olisikin. Kännissä ei saa olla, suomalaiset ei pysty tekemään mitään selvinpäin, torvia ei saa olla, sen junttimaisempaa ei olekaan... Kertokaa siis näillä teidän spekseillänne, miten täällä saa Teidän mielestänne kannustaa??

Ryhdistäytykää nyt oikesti! Hyvää yötä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös