Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
1 347
Tein tilin varta vasten tätä kommenttia varten; Tosiaan Joni Herralaa näin ilosaarirockissa ja kysyin sopimustilanteesta. Joni vastasi, että hänen sopimuksensa on jo valmis ja kataja julkistaa asian ensi viikolla. Muista sopimuksista ei lähtenyt kertomaan.

Onnittelut koko foorumin asiapitoisimmasta tilistä!
 
Viestejä
19 541
Kyllähän se on ihan loogista ja osittain toivottavaakin, että nyt vaihtuu rumpalit ja vanit nuorempiin, joilla pää kestää paremmin, vaikka ihan joka vuosi ei mestaruutta saatika muitakaan mitaleita pukkaa....

Hektuuri ja K_A on jo näyttäneet osaamisensa, mutta jämähtäneet tuohon " vain voitto ja mestaruus kelpaa " hokemaansa. Parin vuoden huili ja Hardenpartojen ja rumpujen huolto kansalaisopiston kursseilla tuokin sitten taas aivan uutta verta puikkoihin ja kalvoihin. Tiedä vaikka virsut ja kanteleetkin valmistavat ja esittävät kalevalaisia itkuvirsiä tappiopelien jälkeen hippa päässä....

Sitä paitsi alkaa olla jo hiukan hoopoa puhua rumpalipojista, kun Hektuurikin on jo ainakin kohta viisikymppinen ja K_A:kin kolmekymppinen. Voi tietenkin olla, että ainaiset huolehtimiset Katajasta on jo jättäneet pahat uurteet molempien siloposkille ja Hektuurin silopäällekin? Joskus tuntuu, että pään sisäänkin on päässyt pesimään pessimismi kuin täi tervaan.

Joten nyt uudella innolla hommiin tai sitten poikottiin. Mulle ainakin kumpikin käy. Toki voitte käydä välillä heittelemäsä vapaaheittokisoissa Bemareita, vaikka tuskinpa kummallakaan vielä on muuta korttia kuin hevosen kilpa-ajokortti ja potkurin työntökortti?

Aina optimisti-JOE
 
Viestejä
6 198
Minulla ei oo mitään sitä vastaan, että uusia rumpaleita tulisi, se olisi vähintäänkin suotavaa mutta kun niitä vain ei ole. Hyvin voisin taukoa yhden kauden rummuista pitää, mutta voi sitä kyselyn määrää jos me kaksi jäädään pois. Jos Kataja ei olisi minulle elämäntapa, niin en rummuttaisi todellakaan jokaisessa pelissä. Joukkueelle teen puhtaasti rummutusta, en miellyttääkseni ketään muuta. Mutta tämä tästä. Ihan sama mulle mitä mieltä JOENSUU tai kukaan muukaan on minusta ja Kataja ainasta. Joskus olin kiinnostunut, enää en ole ollut pitkiin aikoihin. JOENSUU se osaa tuon vttuilun taidon, mutta ai niin sehän on sitä sarkasmia..
 
Viestejä
6 198
Pahoittelut Veikko, tarkoitukseni ei ole vähätellä muita uskollisia kannattajia. Lähinnä vain tuo että faniryhmän juttu kulminoituu meihin kahteen aika pitkälti harmittaa ja suututtaakin. Ja faniryhmällä tosiaan tarkoitan tätä meidän ns faniyhdistystä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
19 541
Voi hyvä Hektuuri, kun sinäkin olet niin herkkä.

Ensinnäkin sinä ja K_A saatte omasta mielestänne arvostella ja vittuilla Katajan joukkueelle ja johdolle tai meille muille miten vain, mutta jos hiukkakin Teitä arvostelee, niin tikkari on heti nenässä.

Itse uskon, ettei Kataja tai mikään muukaan joukkue pelaa sen paremmin tai huonommin, jos on pari rumpalia paukuttamassa tai ei. Tai näkyykö Teitä kahta peleissä tai ei.

Mitä muuta se tuollainen itsensä jalustalle nostaminen on kuin narsismia....?

Ja en minä Teille mitään pahaa toivo enkä vittuile. Senkin kyllä osaisin, mutta kai Teillekin voi jotain sanoa? Ettehän Te mitään koskemattomia voi olla, kun niin aina esillä olette. Se vaan on niin, että monet kuuluisuudet, kuten Te, joutuvat monesti arvostelun kohteeksi ja se vaan on tuon tunnettavuuden lieveilmiö ja se on vain kestettävä.

Ja onko Teillä sellainen käsitys itsestänne, että olette aina oikeassa? Ja miksi aina sellainen pessimismi? Ja miksi aina Katajan pitäisi voittaa? Eihän mikään muukaan joukkue niin tee.

Älkääkä käsittäkö väärin. Kyllä Teitä monikin arvostaa. Minäkin. Mutta älkää alkako kuvitella olevanne korvaamattomia ja älkää luulko, että peleistä poikottinne, joilla ikäänkuin uhkailette Katajalle, olisi jotain kestämätöntä. Kyllä se karavaani sittenkin kulkee.

Ja kyllähän etenkin vahvistuksia on tullut itse kukin arvosteltua ja haukuttua. Mutta että jo ennen kauden alkua pitää olla niin negatiivinen, ihmetyttää.

Ja ei se kotimaisten eikä ulkolaistenkaan rekrytoiminen niin helppoa liene, kun budjetin rajoissa pitää mennä. Esimerkkejähän pelaajien onnistuneista valinnoista ja talouden romahtamisista on ihan riittämiin. Ei kai kukaan sellaista tännekin halua?

Ja eihän Katajan tilanne nytkään helvetin huonosti ole. Onnistuneet jenkulat, kuten aina ja kaikille ennenkin, voivat saada ihmeitäkin aikaan. Ja jollei, niin mitä sitten? Katsotaan vaan seuraavaan kauteen.

Vittuilija tai sargasmi-JOE. Ihan miten vaan kukin haluaa.
 
Viestejä
380
Minulla ei oo mitään sitä vastaan, että uusia rumpaleita tulisi, se olisi vähintäänkin suotavaa mutta kun niitä vain ei ole. Hyvin voisin taukoa yhden kauden rummuista pitää, mutta voi sitä kyselyn määrää jos me kaksi jäädään pois. Jos Kataja ei olisi minulle elämäntapa, niin en rummuttaisi todellakaan jokaisessa pelissä. Joukkueelle teen puhtaasti rummutusta, en miellyttääkseni ketään muuta. Mutta tämä tästä. Ihan sama mulle mitä mieltä JOENSUU tai kukaan muukaan on minusta ja Kataja ainasta. Joskus olin kiinnostunut, enää en ole ollut pitkiin aikoihin. JOENSUU se osaa tuon vttuilun taidon, mutta ai niin sehän on sitä sarkasmia..

Viime kaudella oli rumpuryhmässä kaksi uutta rumpalin alkua, mutta ne savustettiin pois. Omalla kannanotollasi vahvistit päätöksen. Aikamoista sarkasmia sinultakin väittää että toivot rumpuryhmään uusia jäseniä, ottaen huomioon käytöksesi tapahtuneen jälkeen.

Parhaimmillaan rumpuryhmä on tuonut hyvin tunnelmaa otteluihin ja on ollut hyvä kannustus kotijoukkueelle. Välillä on tarjoiltu hupia koriskansalle sukkapoikien videoillakin. Täytyy muistaa kuitenkin että on kannattajia ollut ennen sinun syntymääkin, ja on tulevaisuudessakin. Joten kannattaa miettiä kuinka korkealle jalustalle itsensä yrittää asettaa, tai minkälaista viittaa päälleen sovittaa.

Täytyy todeta että jotain positiivistakin viimeaikojen viesteissä kuitenkin on. Kataja Basketin viestiketju on kuitenkin pysynyt aktiivisena, vaikka pelaaja sopimuksista ei liiemmin ole ollut uutisoitavaa. Viestit on kuitenkin jollain lailla edes etäisesti liittyneet Katajaan ja fanitukseen. Nyt kun aamupalapöydässä avaa Katajan viesti ketjun, on miltei varmuudella uusia viestejä saapunut ainakin pari kappaletta, sitten voikin jännittää että jokos jytke pelaajasopimuksien tiimoilta on alkanut. Jos viestien osalta olisi että maanantaina ei mittään, tiistaina ei mittään, keskiviikko torstai ei mittään .... pian Katajan viestiketju näivettyisi kuin rumpuryhmä. Kohta ei olisi enää katsojia katsomoissakaan, joukkueessakin pelaisi Kekki, Virtanen, ja muuan veli ikihopea jne. toki sarjakin olisi eri.

Jos Mehtimäen urheilupuistoon joskus puuhataan patsasta Hectuurille, vaadin että myös Joen suullekin oma patsas laitetaan, ja siinä voisi olla hiukan korkeampi jalusta. Näiden patsaiden eteen, tulevan palloiluhallin puolelle tulisi korkeimmalle jalustalle vielä kolmas patsas, joka olisi tuntemattoman fanin/kannattajan patsas. Otteluissa käy paljon pitkäaikaisia katsojia, jotka eivät tänne palstalle ole välttämättä yhtään viestiä kirjoittanut, kertaakaan ruisaitioon päässyt, tai muullakaan tavalla tulleet huomioiduksi. Näitä tuntemattomia kannattajia on varmasti satoja/tuhansia ja niitä Kataja jatkossakin eniten tarvitsee. Toivotaan että ne löytävät jatkossa katsomoihin sankoin joukoin ja viihtyvät siellä.

Kunnioittaen nykyisiä, tulevia, ja jo edes menneitä kannattajia.
 
Viestejä
19 541
Hektuuri voisi laittaa tänne lisätietoa siitä, miksi uudet nuoret rumpalit " savustettiin " pois? Eivätkö nuoret pysyneet laatimissanne rumpusooloissa ja tahdissa? Vai eikö pojilla ollut tekopartoja ja aurinkolaseja?

Vai onko asia sitten niin, että siihen ei oikeasti halutakaan enempää kannattajia viereenne häiritsemään " näkyvyyttänne "...?
 
Viestejä
6 198
Minä en kommentoi tähän enää mitään. Sen voin sanoa etten minä ole savustanut ketään ulos mistään, TBAY voisi vähän omaakin käytöstään miettiä ja sanomisiaan. Ihan asialinjalla ei ole silläkään puolen oltu. Tämä nyt tästä. Ajatelkaa mitä haluatte.
 
Viestejä
380
Minä en kommentoi tähän enää mitään. Sen voin sanoa etten minä ole savustanut ketään ulos mistään, TBAY voisi vähän omaakin käytöstään miettiä ja sanomisiaan. Ihan asialinjalla ei ole silläkään puolen oltu. Tämä nyt tästä. Ajatelkaa mitä haluatte.

Minähän kerroin että alkuperäisen lapsellisuuden aloitti ”kahvinkeittäjäsi” sinussa ei vain ollut miestä myöntää tapahtunutta ylilyöntiä, vaan aloit puolustamaan väärintekijää.

Asia voi olla minunkin puolelta loppuunkäsitelty, fakta on se että päärumpalilla lienee syytä katsoa peiliin, ja etsiä syitä sieltä rumpuryhmän alennustilaan.
 
Viestejä
2 864
eiköhän ensi viikolla olla pikkusen viisaampi joukkueen tilanteesta,ainakin toivottavasti ;) liigan otteluohjelmakin odotuttaa vielä itseään, vaikka juhannusviikolla piti jo ilmestyä.. toki, sekin odottelee vielä katajan europelien (päivämäärien) varmistumista... kait.. ootellaan, ja rokkaillaan vielä tämä sunnuntai ;) rokkiväenkin joukossa on muuten monta peluriakin nähty.. ;) yks tais olla neponenki.. ain iin, mutta sehän jatkaakin salossa :)
 
Viestejä
6 198
Saapi luvan tiedotella ensi viikolla pelaaja uutisia tai huumori loppuu.
 
Viestejä
2 089
Minähän kerroin että alkuperäisen lapsellisuuden aloitti ”kahvinkeittäjäsi” sinussa ei vain ollut miestä myöntää tapahtunutta ylilyöntiä, vaan aloit puolustamaan väärintekijää.

Asia voi olla minunkin puolelta loppuunkäsitelty, fakta on se että päärumpalilla lienee syytä katsoa peiliin, ja etsiä syitä sieltä rumpuryhmän alennustilaan.


Joe sanoittaa täällä joskus vanhoja (?) kappaleita uusiksi.

Minä vain siteeraan vanhaa hittiä: Pieni Mies.
 
Viestejä
19 541
Olen tässä puita pilkkoessa miettinyt erästä asiaa ja kovin perusteellisestikin.

Nimittäin voisinko minä alkaa rummuttamaan. Ainakin tuurata europeleissä....

Tosin mulla ei ole minkäänlaisia rumpuja. Mutta kuten wimikin totesi, niin tyhjästä tynnyristähän voisin helposti värkätä sellaisen pan-rummun vai mikä se on. Kapuloita kyllä löytyy pinoista tuhansia.

200 litran tynnyristä tehtynä sen joutuisi tuomaan peleihin peräkärrissä, mutta uskoakseni saisin erikoisluvan peruuttaa ihan Areenan alaoven eteen ja pyöritellä tynnyri sitä kautta sisälle.

Sikälikin homma olisi helppoa, että tahtini olisi tarkka ja varmaotteinen. Kaikkihan onkin sen jo kuullut kymmeniä kertoja, että minulla on absoluuttinen rytmikorva muiden hyvien avujeni lisäksi. Olinhan radiosähköttäjien huippuja Suomessa intissä olleessani. Muutama Morse-merkki on kyllä unohtunut jo, mutta rytmitaju ei ole mihinkään hävinnyt.

Täytyy vielä funtsia hieman. Ja voisinkin näin alkajaisiksi Teiltä muilta kysellä, että minkälaista rummutusta haluaisitte? Olisiko tuo valssin tahti hyvä? Yy kaa koo? Ihan yksinkertaista paukutusta eli tum tum tum, en kyllä ottaisi ohjelmaani. Se on varma se.

ti taa taa taa/ taa taa taa/ ti
 
Viestejä
1 734
Alla olevalla videolla heti esimakua tästä huikeasta JOEn rumpushowsta Areenan edustalta.


Ja oma arvioni Katajan tämänhetkisestä tilanteesta:
CD0E974F-7280-42E9-99AE-E56875203300.gif
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös