Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
19 541
Kyllä tässä vielä ihan kunnossa ollaan niin ruumiillisesti kuin henkisestikin. Itse asiassa olen parhaimmassa vedossa vuosikausiin.....

Metsässä olen touhunnut ja illat runoja yöpöydän laatikkoon kirjoitellut. Sikäli mikäli olen ehtinyt murhaohjelmilta niihin keskittymään.

Kirveenvarsia olen myös veistellyt ja yhden kokkakepinkin toissailtana. Pitänee antaa se Ticleenin Antille, kun on niin huonoon kuntoon mennyt, että lehtikuvissakin vain makoilee.....Viime syksynä vein Antille hienon pahkan.

Ja jytkyjäkin olen vesi kielellä ja tosi mielellä odotellut.

Mitä taas tuohon Iivarinpajan mystiseen lattia-aukkoon tulee, niin valoin sen umpeen jo vuonna -87 muistaakseni....eikä koko rakennus ole ollut suvulla noin kymmeneen vuoteen. Joten en ole sinne edes unissanikaan pudonnut. Niin sanottu " rasvamonttuhan " se oli ilman mystiikkaa.

Mistäs ihmeestä TBAY tuollaiset asiat tietää tai muistaa? Mahtaako olla ihan itse käynyt monttuun kupsahtamassa?

No joka tapauksessa viimeinen jytky tulee keväällä mestaruuden muodossa! Pienempiä pamahtelee aina siinä välissä. Saa leikata ja liimata talteen.....
 
Viestejä
3 094
Kyllä tässä vielä ihan kunnossa ollaan niin ruumiillisesti kuin henkisestikin. Itse asiassa olen parhaimmassa vedossa vuosikausiin.....

Metsässä olen touhunnut ja illat runoja yöpöydän laatikkoon kirjoitellut. Sikäli mikäli olen ehtinyt murhaohjelmilta niihin keskittymään.

Kirveenvarsia olen myös veistellyt ja yhden kokkakepinkin toissailtana. Pitänee antaa se Ticleenin Antille, kun on niin huonoon kuntoon mennyt, että lehtikuvissakin vain makoilee.....Viime syksynä vein Antille hienon pahkan.

Ja jytkyjäkin olen vesi kielellä ja tosi mielellä odotellut.

Mitä taas tuohon Iivarinpajan mystiseen lattia-aukkoon tulee, niin valoin sen umpeen jo vuonna -87 muistaakseni....eikä koko rakennus ole ollut suvulla noin kymmeneen vuoteen. Joten en ole sinne edes unissanikaan pudonnut. Niin sanottu " rasvamonttuhan " se oli ilman mystiikkaa.

Mistäs ihmeestä TBAY tuollaiset asiat tietää tai muistaa? Mahtaako olla ihan itse käynyt monttuun kupsahtamassa?

No joka tapauksessa viimeinen jytky tulee keväällä mestaruuden muodossa! Pienempiä pamahtelee aina siinä välissä. Saa leikata ja liimata talteen.....
ja sit joku vielä miettii miten tää Katajan topicci täyttyy muita vikkelämmin;)
 
Viestejä
2 864
Kyllä muuten dominoidaan tuleva kausi kentälläkin,kaikki kaatuu vuorotellen ja voitosta voittoon mennään, ja eurosarjassakin mennään final4. Karhut nukkuu talviunta koko vuoden, Salossa ajellaan pappatunturilla moottoritiellä lumituiskussa keskellä kylmintä talvea ja katellaan sarjataulukon peräpäätä, ja helsingissä lokit on niin kohmeessa kullit lerpallaan ja takki auki koko kauden, jotta ei hätiä mitiä. No ehkä nokialle hävitään kerran, kun pelataan vaan omilla kotimaisilla ja lepuutetaan otteluruuhkassa kaikkia jenkuloita. Muista ei mitään vastusta ;)

Ja Jytkyt sen kun vaan jatkuu, tippuu nimittäin loputkin hampaat suusta ja taju lähtee kun uus tj. julkastaan! ..euroja, euroja,lallallaa... ;)
 
Viestejä
19 541
Jeah! Ja woah!

Täyttyy täyttyy, topikki täyttyy. Pitääkin ilmoitella tässä ja nyt Omistajan äänen ylläpidolle, että hommaapi lissää vappaita sivuloita tänne.

Kevääksikin kannattaa varata muutama sata sivua, että kaikki Katajan kehumiset mahtuu niihin kunnolla....mikkään ei oo niin ikävää, kun alkaa omia juttujaan referoimaan.....

MOBin kyyneleitä ja kevättä odotellessa.

Jytky-JOE
 
Viestejä
380
Mistäs ihmeestä TBAY tuollaiset asiat tietää tai muistaa? Mahtaako olla ihan itse käynyt monttuun kupsahtamassa? .
Muistelin lähinnä sitä mystistä pienempää aukkoa lattiassa pylväsporakoneen vieressä/alla. Osittain saatan muistaa tai olla muistamatta miksi se aukko siihen oli tehty. Aukko oli varmaankin jotain koripallon ja kaljakorin väliltä kooltaan.

Tässäkin viestissä mainittiin koripallo jo kertaalleen, ja jatkoiksi kysynkin moneltako Katajan kannattajilta löytyy oma koripallo tai jokin Katajan fanituote?

Minulla on pari kappaletta koripalloja, ja pari Katajan pelipaitaa lapsille. Koripalloa olen heittänyt ihan itsekin, joskus jopa koriinkin. Muutaman kerran olen jopa donkannutkin unissani, eikä mikään paikka onneksi rikkoontunut.

Muutenkin kun ikää tulee lisää, kannattaa fyysisiä urotekoja vähentää, ja korvata ne vanhojen muisteluilla. Näin toimien tulee paljon vähempi urheiluvammoja.
 
Viestejä
19 541
Ai se koripallon ( minittu MOBin kiusalla ) kokoinen reikä? No se piti piikata siihen sen takia, kun oli niin pitkä venäläisen olevinaanpillarin kääntösylinteri, johon piti porata laippaan uudet ja isommat reijät, ettei se sylinteri sopinut muuten siihen väliin.....
pylväskonettakaan ei voinut jostain syystä nostaa ylemmäs.

Mielenkiinnolla odotan TBAYn avautuvan hieman enemmän, että mistä tällaiset asiat on mieleen jääneet? Eli kuka hemmetissä oikein olet? Anna vähän vinkkejä, että osaan päätellä, kun et kuitenkaan nimeäsi täällä julista. Ehkä privana?

Ja jottei omistajan äänen ylläpito tai varsinkaan MOBBITUKKA mieltänsä jälleen pahoittaisi, niin näitä muisteluita voi tietenkin siirtyä pohtimaan tuonne Joen omaan osastoon....

Kpcomin kantava jäsen, Uno-JOE
 
Viestejä
216
Tässäkin viestissä mainittiin koripallo jo kertaalleen, ja jatkoiksi kysynkin moneltako Katajan kannattajilta löytyy oma koripallo tai jokin Katajan fanituote

Pallo löytyy ja pari fanituotettakin. Pelipaidastakin olen ollut kiinnostunut, mutta niitä on ollut heikosti saatavilla. Aika monta maajoukkuepelaajaa on kerennyt Rannikon jälkeen Länsi-Siperiassa käydä ilman, että heidän paitojaan on ollut myynnissä:rolleyes:
 
Viestejä
2 864
Fanituotetta kyllä löytyy, nukunkin kauden aikana katajan pipo päässä ja kaulahuivi kaulassa. Löytyy myös koripalloja parikin, ja donkki takaperin täydestä vaudista sujahtaa suoraan koriin. Muutenkin olen aika taitava laji kanssa, tähän tapaan...


Niin jotta jos sattuu loukkaantumissuma kesken kauden, niin tottakai olen käytettävissä, jos saan paikan nakkibussista keittimen vierestä!.. pituuttakin riittää 190cm edestä, joten ei siitäkään kiinni jää! Markkinoilla muuten tuli monta pitkää ukkoa vastaan, tutun näköisiä, jotta jotta, lieköhän sieltä tulossa vielä.. jotain.

On muuten tuo Walters aikamoinen Kaappi, kunnon jyrä, että ei ihan hevillä ukosta ohi mennä! Nyt on kausi, ettei tarvii ketään vaihtaa jos vaan ei loukkaantumisia tule!

Välivuosikin on ollu hiljaa, joka tietää sitä että välivuotta ei tule! Nyt kyllä jytkyttää!
 
Viestejä
6 198
Ei oo meidän sentteri vielä kaupungissa? Ois kaikki kiva nähdä tositoimissa lauantaina Lahtea vastaan.
 
Viestejä
19 541
Mi en piäse matsiin, joten jos Hektuuri satut sattumalta näkemään tuttuja siellä, kuten K_A:naa, niin kerro terkkuja!
 
Viestejä
2 089
Tästä on hyvä jatkaa. Sirpaleet tuovat onnea.

Kauden eka loukkaantuminen New Yorkin lentokentällä, kaiketi JFK.

On selvästi tulossa.. värikäs kausi‍♂️⛑✈️
 
Viestejä
6 198
Loukkaantumiset alkaa ennen kun mies pääsee edes koneeseen, koomista..
 
Viestejä
833
Ei herran jumpski..

Murrin futiksessa 4 luuta jalkapohjasta ja pelasin 20min sen jälkeen kunnes puoliaika koitti. Kuukauden sinnittelin ennen kun kävin kipsin. Tuettuna ilman ristisiteitä pelasin yhden kesän.

Mitä sokeripaloja tänne on ostettu? Lasinsiru? Hahahahaha
 
Viestejä
380
Kun uusi sentteri saapui puoliajalla urheilutalolle, tippui Lahti välittömästi 3. jakson alussa kyydistä. On se kova jytky, riitti kun istui vaihtopenkille, niin heti Kataja vei Lahtea ainakin 11-0. Uusi laituri #31 on monipuolinen pelimies, ja positiivinen yllätys, uusi pelinrakentaja ei vielä löytänyt vapaita korintekopaikkoja joukkuekavereille, mutta katsellaan. Pelinrakentajan rooli uudessa joukkueessa ottaa luonnollisesti enemmän aikaa kuin muilla paikoilla pelaavilla pelaajilla.
 
Viestejä
2 864
Kohtuullisen hyvältä näytti, mutta onhan tuossa tekemistä vielä. Leppänen lyö tulevalla kaudella ittensä läpi, voin vodkapullosta lyödä vetoa. Ja vahvistuksetkin näyttää olevan vahvistuksia, Jäksön kun ois ollu jo viime kaudella niin ei ois ollu mitää hätää.

Ja uus sentteri on tosiaan JYTKY, ja näyttääkin siltä. Lahen pojilla lorahti housuun heti kun tuli puoliajalla paikalle. Hki- Vantaalle kun kone laskeutu, niin lokeilla meni jotain isompaakin housuun, ja kauhajoella jyrähti ukkonen..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös