Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
2 859
Huff meni sitten Kullsseihin ja Andringa Uraan, tuo varsinkin aika yllättävää, näyttää että ura panostaa pelimerkkejä tuleville kausille. Milloinkas kuullaan sopimuksia katajaan liittyen, voishan tuota hiljalleen toimistokin heräillä taas ;) Niin.. finaalien jälkeen.. Peukutan siinä sarjassa kyllä kouvoja :) ja ktp nappaa ronssit.
 
Viestejä
18
Hiljaista on tosiaan Katajan osalta. Veikkaan, että siellä soitellaan linjat kuumina Audin heittokisan parhaita heittäjiä läpi. Kyllähän niitä kauden aikana kertyy useampia, jotka on ainakin yhden korin saaneet tehtyä.
 
Viestejä
19 541
Ei siellä vielä mitään todellista hätää ole. Kun meinaan minua ei ole vielä kysytty. Eikä kuulemma Vekeäkään....

Mutta kyllähän me vanhat sotaratsut tullaan apuun, jos niin tiukalle menee. Eikä me kovin kalliitakaan olla.

Toki Hektuuri olisi parempi vapaaheittäjä, mutta miten hänen hermojensa kanssa....? K_A lienee liian paljon väkivaltaisuuteen taipuva. Liekö ottanut Nenosesta mallia?
 
Viestejä
2 089
Hiljaista on tosiaan Katajan osalta. Veikkaan, että siellä soitellaan linjat kuumina Audin heittokisan parhaita heittäjiä läpi. Kyllähän niitä kauden aikana kertyy useampia, jotka on ainakin yhden korin saaneet tehtyä.



Pitäähän Katajan kaikkien aikojen toiminnan (???) johtajalle ja kuuluttajalle Tapiolle jotain hommia järjestää.

Mutta kuka järjestää keilojen kaadon jatkossa? Joe?

Uusi halli tulee. ja k 2021 josta alkaa kaikkien aikojen voittokulku. Voinee vaatia sen makkarabussin vaihdon lentokoneeseen mutta silti. Kunhan ei ultrakevyt, Gipps ei mahu sillon porukkaan.
 
Viestejä
1 596
Minä voin olla keilojen kaataja. Bonuksena voisi olla se, että Tapio laitetaan selälleen jalat levälleen ja aina kun osun kulkusiin gongi kumahtaa. Jos se nyt kuuluu Rikun kiljahduksen alta.

Kyllä katsojamäärät nousisi. Minähän olen mestarikeilaaja. Toki tietysti heitetään oikealla keilapallolla.
 
Viestejä
19 541
Nooh. Ehkä tuo sana " Mestarikeilaaja " on Veken tapauksessa hiukan ylimitoitettu.....

Sanottakoon vain, että on joskus palloillut tässä läänissä....

Minulla sen sijaan on ihan oikea mestaritutkinto.
 
Viestejä
2 859
Ensi kausi ei ole välivuosi. Voittokulku alkaa jo vuotta etuajassa ennen uutta hallia ;) Sillä mentaliteetilla eteenpäin.
 
Viestejä
2 089
Seppälällä ykkös pelintekijänä ei mestaruutta voitettu eikä voiteta, eli hyvää matkaa ja kiitos Ilarille!

JW tuo ruutia tullessaan, 5 ison rahan ulkolaista (Tapiota ei päästetä valitsemaan) muikkuvasusta kattomalla + Ojala ja pari muuta jotta treenit saadaan kasaan.

Siitä sitten kohti k 2021, uutta hallia ja europelit pois jos sinne näillä sijoituksella pääsiskään. Toiv. ei.
 
Viestejä
216
Kiitos ja tsemppiä Ilari! Milloinhan laiskahko paikallismediamme kehtaisi soitella Katajan suuntaan? Vai onko nämä niitä tilanteita missä seuran pitäisi itse olla aktiivinen? Hiljasta on..
 
Viestejä
2 859
Sieltä saattaa olla tulossa muutamakin isompikin jytky, joten en olis huolissaan .. Ootellan, kunhan mestaruus on ratkastu ja muutaman muunkin maan pääsarja ohitse.. ;)
 
Viestejä
18
Sinne meni Ilari. Tuolla Seagullsien keskustelussa tällaista jo huhuttiin.. En uskonut. Nyt uskon.

Mutta tosiaan hiljaista on vieläkin. Enteileekö tämä jo mainittua jytkyä? Vai pitäisikö olla huolissaan? Olen kyllä vähän huolissaan siitä, jääkö Huolila Katajaan.

Oma veikkaukseni on, että Sarcevic olisi jalkautumassa tänne itärajalle. Ehkä Kouvoistakin joku kaveri? Jännityksellä odotan!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös