Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
216
Salminen on seurahistorian paras valmentaja kaikilla muilla mittareilla, paitsi valmennettujen kausien määrällä.:cool:

Kyllähän tämä titteli pitää Pekalle antaa, kun sen ekan mestaruuden tänne toi. Toisaalta Salmisella on Katajan ennätys jenkkivaihdoissa yhden kauden aikana ja europeli menestyksessä ei pärjää Toijalalle ja Gibsonille:)
 
Viestejä
6 191
Katajalla ensi viikolla vieraissa Kouvot ja Karhu sekä Kouvot kotona. Eiköhän tappioita lisää ole tulossa.
 
Viestejä
409
Eikö enään kyse olekkaan väsymyksestä, ja matkustamisesta?? Entäpä loukkaantumiset? No kohta Aapeli tulee takaisin, ja pelastaa susirajan kansalaiset.
 
Viestejä
528
Täysin hengetöntä pelaamista. Jupella ei vaan auktrotiteetti riitä jenkkejen + Aidoon kanssa. Juppehan itse sanoo että pelaajien täytyy pelata Kataja logolle, eikä itselleen.

Sama oli viime vuonna Simpsonin ja muitten jenkkejen kanssa. Kädet ja suu kävi koko ajan valmennuksen suuntaan. tämmöistä se ei ollut esim: Gregin tai Salmisen aikoina.

Poissaolojen taakse ei voi mennä, esitys oli Haluton, fiasko.
 
Viestejä
833
Olipas kyllä murheellinen raportti. Mitähän pistaasin pähkinöitä johdolle pitäisi antaa, että ne reagoi. Minulla on ikävä Gibsonia ja kohta Hyppy Dani Bejaranoa... Varmasti silläkin oli ainakin 10% kolmostarkkuus ☺️
 
Viestejä
19 536
Juppe on mukava tyyppi. Olen itsekin jutellut hänen kanssaan. Mutta mukava tyyppi ei ole sama kuin hyvä valmentaja.

Nyt olisi jo Jupenkin itse ajateltava tekemisiään ja aikaansaannoksiaan ja tehdä oikeat johtopäätökset. Nyt ei nimittäin voi mennä enää minkään taakse. Ei väsymyksen eikä Alasen, eikä kenenkään muun, niin mukavaa kuin se olisikin vierittää kaikki syy sinne. Okei. Alanen, Ojala ja Rätli poissa. Mutta mitä sitten?

Aidoosta ei olla saatu ei sitten mitään eikä Herralasta tai Vanttajastakaan. Eikä Alasenkaan tilastot ennen loukkaantumista kaksiset olleet. Toki toi sen kymmenen pinnaa ja hyvän joukon levypalloja.

Valitettavasti joko Steeni ei osaa mitään kuvioita piirtää tai opettaa tai ulkkarit vaan ei ole samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Onko Jupella enää mitään auktoriteetia pelaajia kohtaan. Epäilen ettei ole.....

Sinänsä pelihän ei ole vielä kokonaan menetetty, vaan vielä pystytään nousemaan jopa neljänkin joukkoon. Mutta valitettavasti se ei taida enää Jupen johdolla olla mahdollista.

Joskus aikoinaan Pappis- vainaa vaihdettiin johdon toimesta. Onko sitä uskallusta enää johtomiehillä vai mennäänkö loppukausi samalla tavalla. Eli odotellaan vaan ja odotellaan, mitä tapahtuu, mutta ei mihinkään tosi muutoksiin reagoida.

Ja kun me kaikki näin ollaan kirjoitettu, niin eiköhän se kuitenkin käy niin, että Steeni vie Katajan mestaruuteen.....?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös