Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

Viestejä
4 028
Tuoltahan tuo minun nimi on löytynyt jo kohta 17 vuotta kpcomin profiilissa. Kasvot ei kyllä ole enää ihan nuoruuden kunnossa eli niitä en menisi ainakaan itse suuremmin kehumaan. Mutta isehän en niille enää juurikaan mitään voi....

Joka tapauksessa olen aina kirjoituksieni takana ja sinut niiden kanssa. Niitä ei sinänsä heilauta tai muuta mitkään Enon Jetsit tai muutkaan.

En sitä epäile ollenkaan. Suomessahan on suurin saavutus se, että on sanojensa takana. Ainakin puheissaan.

Tällä en viittaa nimimerkki Joen Suuhun ollenkaan. ;)
 
Viestejä
833
Olisihan se kiva rupatella korupallosta muuallakin kun foorumeilla. Faniporukkaa vaan ei siinä merkityksessä ole. Jippo on joenusulaisista hieno esimerkki, siellä käy ainakin 30 laulamassa peleissä.

Mutta, joo. Välillä on parempi olla vastaamatta, esim. tälle Jetsi enolle, joka syttyy siitä kun Hector ja Joensuu hänestä provosoituu.

Huomisesta pelistä on vähän kaksijakoinen fiilis. Miksi ottaa taisteluvoittoja jos seuraavassa pelissä sielu on jäänyt areenalle? Joku pieni runi ois hyvä tähän paikkaan..
 
Viestejä
6 191
Kataja herättää joka tapauksessa keskustelua ja tunteita monessa ja sehän on pelkästään positiivista. Eiköhän me kaikki Katajan kannattajat toivo joukkueelle aina pelkästään hyvää. Toiset on kriittisempiä ja intohimoisempia kuin toiset, eikä siinä mitään, samaa joukkuetta kuitenkin kannatetaan. Peace. Huomenna rummut pärisee tuttuun tyyliin ja Gaudessa on kuumat etkot ennen ottelua. Sukkis pojatkin on lauteilla, tulkaahan juttelemaan ja joku juoma ottamaan, niin mekin tehdään. PELIPÄIVÄ! Kuten Lamayn Wilson totesi aikoinaan. ;)
 
Viestejä
379
Kataja tänäänkin itäisen ja pohjoisen Suomen - puoli suomea - paras korisjengi. Joen Suulle ja Hectorilla Taas riemu katossa, kun tuli tappio tulevalle mestarille. Kun mikään ei riitä, vaikeroi muinoin jo James Bond. Mihin Kataja tarvitsee enää vihollisia, kun kannattajat ovat Joensuun ja Hectorin tasoa?
Jets Jets sanoi eno kun veneestä tipahti.
 
Viestejä
379
Minun mielestä ne kaikki 700, jotka saapuvat katsomaan ottelua ovat faneja.

Nimen omaan jokainen katsoja on yhtä arvokas fani!
Välillä valitettavasti taitaa Hectoorilla kasvaa oma ego niin suureksi, ettei muita faneja olekaan. Turha on sällin myös kitistä rumpuryhmän koosta, kun omalla perseilyllään sieltä porukkaa karkottaa.
 
Viestejä
4 028
Nimen omaan jokainen katsoja on yhtä arvokas fani!
Välillä valitettavasti taitaa Hectoorilla kasvaa oma ego niin suureksi, ettei muita faneja olekaan. Turha on sällin myös kitistä rumpuryhmän koosta, kun omalla perseilyllään sieltä porukkaa karkottaa.

Miten hektuurin oma suuri ego näkyy?

Itseäni on huolettanut ainoastaan se, että saako Ismo joskus sanoa Sukkis-pätkissä omiakin mielipiteitä? Kunnon väittely ois joskus kova sana, tässä maanmainiossa tube-ohjelmassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
6 191
Nimen omaan jokainen katsoja on yhtä arvokas fani!
Välillä valitettavasti taitaa Hectoorilla kasvaa oma ego niin suureksi, ettei muita faneja olekaan. Turha on sällin myös kitistä rumpuryhmän koosta, kun omalla perseilyllään sieltä porukkaa karkottaa.
Paraskin puhuja. Itse voisit miettiä omaa käytöstäsi joka ei näe päivänvaloja.
 
Viestejä
6 191
Sukkis jäänee tauolle tämän kauden jälkeen, ohjelma jatkuu tai sitten ei.
 
Viestejä
6 191
Mitään lopullista päätöstä ei olla tehty, katsotaan fiiliksen mukaan. En usko, että ohjelma loppuu lopullisesti, mutta pidempi tauko saattaa tulla. Katsotaan mitä tapahtuu. 5 vuotta tänä keväänä tulee täyteen ohjelmaa.
 
Viestejä
1 593
Hector ja KatajaAina on suurimpia ja intohimoisempia Katajafaneja mitä minä olen koskaan nähnyt . Ja nyt puhun eri tasolla mitä itse olen Miesten tekemä Sukkanakoriin on ainutlaatuista Suomessa, Mikään muu seura tai faniryhmä ei ole pystynyt vastaavaan. Ja Hector on kantanut muutenkin vastuuta fanitoiminnasta.

Pyydän molemmilta anteeksi, koska oma tyhmä viestini on aiheuttanut lokavyöryn varsinkin Hectoria kohtaaan. Viestini tarkoitus oli se , että Kataja tarvitsee tästä ahdongosta selviytyäkseen kaikkien Katajaa tukevien tukea ja kaikilla tarkoitan jokaista, joka meidän katsomossa istuu. Se ei voi olla vain Rumpalipoikien vastuulla , jotka ovat pelistä toiseen luoneet tunnelmaa meidän peleihimme. Yhtään periksiantamatta.

Olen kuitenkin Hectorin kanssa samaa mieltä, että myös joukkueen ja valmennusjohdon täytyy osoittaa kotiyleisölle oman vastuunsa. Ei voi olla vastuuta vain toisinpäin. Ja tällä hetkellä Katajabasket taitaa olla se miinuspuolella oleva.

Lauantaina on koko joukkueella ja valmennusjohdolla mahdollsuus ansaita se luottamus Katajan kannattajilta.

Emme hylkää omaa joukkuettamme . Toivottavasi ei myöskään joukkue tee sitä.
 
Viestejä
6 191
Onko olemassa muitakin vaihtoehtoja?

Toivon tietysti jatkoa. :)
Kiitos. :) En halua, että ohjelma loppuu, eiköhän me jatketa, mutta voi tulla kenties pidempi tauko. Fiilis pohjalta mennään ja voihan olla, että normaalisti jatketaan. Tämä kausi varmasti vielä täysillä ihan muutenkin ja kaikki peliin.
 
Viestejä
36
Koko päivän olin metsätöissä ja ajattelin, kun tulen tänne takaisin, niin onhan ainakin Enon Jetsi vastannut kysymyksiini. Mutta mitä vielä. Suu on pysynyt kiinni. Eipä taida Jetsillä ollakaan mitään oikeita argumentteja minun ja Hektuurin päänmenoksi? Eikös me nyt syyllisiä ollakaan ja vihulaisten puolella?

Mutta sitä vaan tullaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin typerän jäkisnimimerkin takaa, mutta eipä taida olla miestä/naista itse esiintyä täällä ihan oikealla nimellä, kuten Hektuuri ja minä.....

No tulehan Jetsi sieltä kolostasi esiin kuin mies ja perustele kommenttisi ja vastaa kysymyksiini. Ei tuo vaikeata liene noin fiksulle kaverille?

Kuulolla ollaan.

Räikkö-Räähkä ja Käpykaartilainen JOE
Koko viikon parhaani yritin töissä, en tosin metsässä, joten ei ole ehtinyt tänne roikkumaan ja haukkumaan parhaansa yrittäjiä pelaajia ja valmentajia. Sillä saralla riittää kyntäjiä ilman minuakin. Enkä ole niin julkisuuden kipeä, että nimimerkkipalstoille nimen ja kuvan kanssa tuppautuisin.
 
Viestejä
19 536
No en minäkään oikeissa töissä enää käy. Kunhan harrastan...eläkeukko. Eikä ole kuvakaan täällä esillä. Nimi kylläkin profiilissa näkyy. Mutta eihän nimi miestä pahenna, jollei mies nimeään.

Mutta oikein hyvää kevättä toivotan! Vaikka et olekaan pystynyt väitteitäsi todistamaan millään muotoa. Elä niin kuin haluat. Niin minäkin teen. Ja minulle on aivan sama, mitä minusta ajattelet. Ei hetkauta meikäläistä mihinkään suuntaan. Jatkan varmaan kirjoituksiani tänne, parhaansa yrittäjistä, kuin myös parhaansa yksinyrittäjistä, niin pitkään, kunnes lappu on ukkovarpaassa. Kuten olen tehnyt jo kohta 17 vuotta....

Ja jatka sinäkin tai siis aloita otteluista ja pelaajista ja heidän otteistaan kirjoittamista. Olisihan kiva kuulla aina pelien jälkeen sinunkin mielipiteesi?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös