Koripallo.com

Kataja Basket 2021-22

Viestejä
2 832
Heitän, Kataja 6 sakkiin, Uus halli valmiiks pleihareihin. :cool: Edit. Kumottu. Kataja kuitenkin pleijarehin. Sitten kaatuu kaikki. Oliko joku sääntö playoff suhteen /y&a sarjojen valintahommeleista..ku muistanko lukeneeni että alemman jatkosarjan joukkueet sais valita..
 
Viestejä
1 734
Eikös tuo Lari Liukko, jonka selostustyylissä JP Jalo, YLEn Tapio Laakkonen ja Simo-Vaatehuoneelta kohtaavat, ole jo ainakin koko tämän kauden selostanut? Katajan somessa nuo lennokkaat " avaimet Jammun kiesiin" ja muut lennokkaat mainoslauseet ovat ilmeisesti peräisin samasta ajatusten Tonavan virrasta. No on kai noita huonompiakin. Jossain.
 
Viestejä
2 832
Tänään pelataan.. Ja jytkytetään. Suokas karhuun, kun meillä on jammu ja mervola. Tietääkö tämä molemmille jatkoja? Millon julkaistaan uusi Valmennus? Tuleeko sitä... Jytkytellään, ja eiköhän kohta päästä taas katsomoonkin.. Ja juna puksuttaa..
 
Viestejä
4 028
Se täälläkin käyny Suokas meni sit Karhuun.

Kataja ohitetaan oikealta ja vasemmalta, kentällä ja kabineteissa.

Semmosta se ryömintäkaistalla ajo ilman navigaattoria on.

Mukavahan se on mestaruus voittaa, tosin useampi pelaaja taitaa Kauhajoella katsella finaalit penkin puolelta.
 
Viestejä
1 105
Eikös tuo Lari Liukko, jonka selostustyylissä JP Jalo, YLEn Tapio Laakkonen ja Simo-Vaatehuoneelta kohtaavat, ole jo ainakin koko tämän kauden selostanut? Katajan somessa nuo lennokkaat " avaimet Jammun kiesiin" ja muut lennokkaat mainoslauseet ovat ilmeisesti peräisin samasta ajatusten Tonavan virrasta. No on kai noita huonompiakin. Jossain.
Selosti myös viime kauden ja muistelen, että olisi ollut jo Elisa Viihteen aikana. Onko Liukko muuttunut jotenkin erityisen ärsyttäväksi tällä kaudella, kun ei nyt kuitenkaan aikaisemmin herättänyt näin paljoa keskustelua ja kiukkua?
 
Viestejä
2 089
Itse kun katselin kotipelejä streaminä niin niissä ei selostusta ollut vuosiin lainkaan.

Sitten tuli Eikka Elo jota oli joskus mukava kuunnella.

ja nyt sitten parina kautena tämä Simo Vaatehuoneelta (hyvä vrt, kiitos) vetää stand uppiaan (downiaan?) kaverina ”tuomari on pelin keskus” anna mahdollisuus viheltää tyyppi.
 
Viestejä
1 862
Simo Vaatehuoneelta on jokseenkin rasittava tapaus. Olen jo ennakkoon miettinyt viitsinkö tänään edes vaihtaa ”kanavalle” ja katsoa peliä. Pitäisi varmaan antaa Ruudulle palautetta, josko saataisiin muutosta aikaan. Tosin katson aika harvoin Katajan kotipelejä, niin ei tästä ongelmaa ole muodostunut.
 
Viestejä
4 028
Itse kun katselin kotipelejä streaminä niin niissä ei selostusta ollut vuosiin lainkaan.

Sitten tuli Eikka Elo jota oli joskus mukava kuunnella.

ja nyt sitten parina kautena tämä Simo Vaatehuoneelta (hyvä vrt, kiitos) vetää stand uppiaan (downiaan?) kaverina ”tuomari on pelin keskus” anna mahdollisuus viheltää tyyppi.

Joo ja hieman Palotieltä lainattuja fraaseja vielä kirsikaksi kakun päälle.
 
Viestejä
340
Ei se Lari sen kummemmaksi ole muuttunut, keskimäärin ok. Hlökohtaisesti ei mitenkään jaksa kuunnella KooPeen pitkiä selostuksia jostain Espanjan palloskriineistä ym., jotka eivät yleensä hirveesti napsahda jne…jää välillä muutamat tilanteet ohi.
Enempi kaipailee esim. Pohjanmaan (Kauhajoen ja Lapuan) paikallisselostajia, kunnon kotiinpäin vetoa ei voita mikään, samoin Nokialla oli joku ilmeisesti paikallinen, kaveri enimmäkseen haukahteli kotijoukkueen pelijuoni, olikohan joku syrjäytetty (kiusattu) ex-valmentaja…..
Asiasta seuraavaan: ei Suokas olisi Katajaa pelastanut,ei mitenkään korvaa Kantosta Karhussakaan. Jospa Jammu kuntoutuisi, sitten kun isot pelit alkaa….
 
Viestejä
1 496
Selosti myös viime kauden ja muistelen, että olisi ollut jo Elisa Viihteen aikana. Onko Liukko muuttunut jotenkin erityisen ärsyttäväksi tällä kaudella, kun ei nyt kuitenkaan aikaisemmin herättänyt näin paljoa keskustelua ja kiukkua?
Kun nyt nimettömänä olen itsekin tuota selostusta aika raakasti täällä arvostellut (ja vaikka olen edelleen siitä tyylillisesti jokseenkin samaa mieltä), niin vähän tunnen näitä lukiessani myös empatiaa tätä nyt nimeltä mainittua selostaja-Laria kohtaan. Kuten joku totesi, huonompiakin on varmasti ollut, jossakin. Ja jos miehen tyyli /persoona on tuo sama (yltiö lennokas) vielä muutoinkin, niin ikäväähän se on että vaikeasti muutettavaan pysyvään luonteenpiirteeseen näin voimakkaasti kohdistetaan kritiikkiä. Varsinkin jos kaveri on pyynnöstä ruvennut hommaan.
Mun puolesta olkoon tuo nyt sitten yksi persoonallinen otteluselostustapa, en sitä itse aio jatkossa enää kritisoida. Jos nyt kuitenkin vielä saa esittää suoran toiveen tai kehitysehdotuksen, niin yritä Lari kuitenkin ihan pikkuriikkisen pirätellä luurissa ollessasi, niin hyvä siitä vielä tuloo!:)
 
Viestejä
19 536
Mulle on ainakin aivan sama, miten missäkin ja kukakin selostaa. Osaan katsoa peliä ihan itsekin ja vähät välitän näistä " Palotiemaisista " sun muista huutajista.

Toki täällä kpcomissahan on aina kaikki parhaimmat, niin pelaajat, valmentajat kuin selostajatkin.

Ja jokainenhan voi pistää homman äänettömälle ja alkaa selostaa itse itselleen tai ottaa vaikka eukon kuuntelemaan, jos sellaisen on saanut hommattua.....Palautehan tulee varmasti aika nopeasti....:D
 
Viestejä
2 089
Hienoa miten suvaitsevaisia ja kohteliaita olemme.

Pois se että täällä kukaan ikinä olisi mitään luullut tietävänsä. Paitsi me jotka emme mistään mitään tiedä.

Seuraavaksi Merisää.
 
Viestejä
38
Kun nyt nimettömänä olen itsekin tuota selostusta aika raakasti täällä arvostellut (ja vaikka olen edelleen siitä tyylillisesti jokseenkin samaa mieltä), niin vähän tunnen näitä lukiessani myös empatiaa tätä nyt nimeltä mainittua selostaja-Laria kohtaan. Kuten joku totesi, huonompiakin on varmasti ollut, jossakin. Ja jos miehen tyyli /persoona on tuo sama (yltiö lennokas) vielä muutoinkin, niin ikäväähän se on että vaikeasti muutettavaan pysyvään luonteenpiirteeseen näin voimakkaasti kohdistetaan kritiikkiä. Varsinkin jos kaveri on pyynnöstä ruvennut hommaan.
Mun puolesta olkoon tuo nyt sitten yksi persoonallinen otteluselostustapa, en sitä itse aio jatkossa enää kritisoida. Jos nyt kuitenkin vielä saa esittää suoran toiveen tai kehitysehdotuksen, niin yritä Lari kuitenkin ihan pikkuriikkisen pirätellä luurissa ollessasi, niin hyvä siitä vielä tuloo!:)
pieni pistos tuntu kyl kans tekstin luettua ja pakko kans pahotella omaa käytöstä, ei välttämättä ollu tarkoitus arvostella henkilökohtasia ominaisuuksia mut sitähän se valitettavasti tais olla, sori.
 
Viestejä
4 028
Hienoa miten suvaitsevaisia ja kohteliaita olemme.

Pois se että täällä kukaan ikinä olisi mitään luullut tietävänsä. Paitsi me jotka emme mistään mitään tiedä.

Seuraavaksi Merisää.

Tämäpä se, keskustelupalstalla on keskustelu kielletty, paitsi itsestään.
 
Viestejä
170
Kyllä Katajan toimistolla on luettu rakentavaa keskustelua koskien mediavastaavan otteluselostuksia ja otettu koppia hyvästä ideasta.

Kotisivulla mainos: Huippu-kabinettiin 20 pääsylippua LaBa- otteluun, ihan Simo Vaatehuoneelta hintaan 99 €/ kpl. (Päiväys puuttuu, mutta kai se on lauantai 29.1.2022, kun on mainittu aluehallintoviraston päätös).

Ei pidä säikähtää etusivun taustakuvassa monttu auki lymyilevää Matias Ojalaa, joka on unohtunut sinne.

Eikä sitä että, LähiTapiola Areenan perustus olisi pettänyt, vaikka viimeisestä pressivideosta voisi niin virheellisesti päätellä.

Valitettavasti lounasbuffetin aikana ottelun ennakkotunnelmat kertoo HC Virtanen. Omat Wc tilat ovat toki tarjolla Huippu-kabinetissa. Mainoksessa ei kerrottu sisältyykö suora otteluselostus hintaan?

”Tunne, jota et muualta saa” Tule, näe ja koe tämä peleissämme!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös