Koripallo.com

Kataja Basket 2022-23

Viestejä
2 831
Tiukka matsi, vähän hävittiin, mutta lupauksia herättää.. eli ei europelejä tälle kautta lisää, ellei joku vetäänny. No tällä kaudella estaruus, niin ens kaudella varma eurolohko paikka, vaikka muutenkin sinne mennään taas sitten. Dirre b jenkki on sinne hankittu, menee varalla. Keelingille vähän lisää aikaa, potentiaalia on, mmut jos ei paranna, vaihtoon ja OG Jackson takas. Tai Simpson ;) Jytkytetään! Patsas on jo syntymässä kovaa vauhtia :cool:
 
Viestejä
4 028
Ekan erän jälkeen täytyy sanoa, että muuten ihan mielenkiintoinen nippu, mutta kuka tuon Keelingin on valkannut?

Oli hauska tilanne, ku joku Katajan jenkeistä sai pallon selkä korille päin parin metrin päähän korista, niin Keeling juoksi itsensä ja puolustajansa samaan kasaan, jota seurasi pallonmenetys. Ehkä minipojissa jo käydään läpi, ettei noin kannata tehdä.
 
Viestejä
1 734
Ekan erän jälkeen täytyy sanoa, että muuten ihan mielenkiintoinen nippu, mutta kuka tuon Keelingin on valkannut?
Hieman jo tilastoja ja highlight videosta pään asentoa katselemalla epäilin.
Varmaan sopiva pelaajatyypiltään ja hyvässä yliopistossa on ollut, mutta ei esimerkiksi viime kaudella ole yltänyt Georgian liigan eurobasketin tähdistöviisikoihin eikä seura ole ihan kärjessä ollut. Katsellaan.
Eriäviäkin mielipiteitä kuultiin.
Keeling todella tasokas jenkki. Pystyy skoraamaan liigassa varmasti 20+ ppg melko helposti, jos vaan saa riittävän vapaat kädet ottaa ratkaisuja. Exaucia puolestaan niitä mielenkiintoisimpia nuoria kotimaisia, joista ei ole juurikaan puhuttu.

Joensuulaisena olisin innoissani näistä hankinnoista.
No, ehkä saa jatkossa vapaammat kädet.
 
Viestejä
833
En tiedä miten seura voi onnistua Landersin jälkeen hankkimaan heikomman vahvistuksen. Ilmeisesti voi.

Kohta se mun enneuni käy toteen ja mulle ruvetaan soittelemaan. Olen lyhyt ja heitän varmasti ohi, mutta suu kyllä käy sitä tahtiin, että voitan liigan tekupörssin hetkessä. Ai niin, en ole kuin kerran heittänyt korista, mutta loistanut NBA 2K peleissä aina.


Mitä vielä. Värvääkö ne ensi kaudelle LeBronJNS patsaan rosteriin?

Egezeke eli esa-eke oli lupaava.
 
Viestejä
2 831
En tiedä miten seura voi onnistua Landersin jälkeen hankkimaan heikomman vahvistuksen. Ilmeisesti voi.

Kohta se mun enneuni käy toteen ja mulle ruvetaan soittelemaan. Olen lyhyt ja heitän varmasti ohi, mutta suu kyllä käy sitä tahtiin, että voitan liigan tekupörssin hetkessä. Ai niin, en ole kuin kerran heittänyt korista, mutta loistanut NBA 2K peleissä aina.


Mitä vielä. Värvääkö ne ensi kaudelle LeBronJNS patsaan rosteriin?

Egezeke eli esa-eke oli lupaava.
Patsas tulee ensi kaudella korin alle, sitten on kunnon muuri siellä.

Sitä ennen, tiiä vaikka, tulis jytky, ja itse LeBron tulisi... ;) Ei muuta kun jytkyttämään, kohti ensi viikkoa!
 
Viestejä
20
Taas piti ihmetellä tota Katajan kulu- ja palkkabudjetin epäsuhtaa. Muilla seuroilla menee keskimäärin se 100k-200k muuhun kuin palkkoihin. Katajalla puolestaan n. 350k. Se on aika järkyttävän iso ero. Ja mulle on turha selittää, että Katajassa asiat tehään 3x laadukkaammin kuin vaikka Kotkassa.

Tiedän että Katajassa on ne kuuluisat raskaat rakenteet ja kaikki maksaa, mutta joku raja sentään. Viime kauden aallonpohjassa seuran päätukijat puhu ison kuvan ravistelusta, mutta budjetti näyttää kovin samanlaiselta kuin ennenkin. Kulubudjetiltaan sarjan suurimpia, mutta palkoissa hävitään yleensä kolmelle ”isolle” eli Kauhajoelle, Vilppaalle ja Seagullssille.

Täksi kaudeksi oli myös lupaus satsata kunnon vahvistuksiin ala Kauhajoki, mutta mites kävikään. Hollis-Jefferson ja Egekeze laatu kavereita Suomessa. Smith taas ihan perustasoa ja Reece divaritasoa. Eikä Keelingistä varmaan tuu Kouvojen Tayloria, vaikka kuinka kuntoutuis.
 
Viestejä
577
Taas piti ihmetellä tota Katajan kulu- ja palkkabudjetin epäsuhtaa. Muilla seuroilla menee keskimäärin se 100k-200k muuhun kuin palkkoihin. Katajalla puolestaan n. 350k. Se on aika järkyttävän iso ero. Ja mulle on turha selittää, että Katajassa asiat tehään 3x laadukkaammin kuin vaikka Kotkassa.

Tiedän että Katajassa on ne kuuluisat raskaat rakenteet ja kaikki maksaa, mutta joku raja sentään. Viime kauden aallonpohjassa seuran päätukijat puhu ison kuvan ravistelusta, mutta budjetti näyttää kovin samanlaiselta kuin ennenkin. Kulubudjetiltaan sarjan suurimpia, mutta palkoissa hävitään yleensä kolmelle ”isolle” eli Kauhajoelle, Vilppaalle ja Seagullssille.

Täksi kaudeksi oli myös lupaus satsata kunnon vahvistuksiin ala Kauhajoki, mutta mites kävikään. Hollis-Jefferson ja Egekeze laatu kavereita Suomessa. Smith taas ihan perustasoa ja Reece divaritasoa. Eikä Keelingistä varmaan tuu Kouvojen Tayloria, vaikka kuinka kuntoutuis.
Budjetointivaiheessa on varmaan otettu huomioon se mahdollisuus että ulkomaan pelejä ja matkoja voisi olla runsaastikin.
 
Viestejä
2 831
Budjetointivaiheessa on varmaan otettu huomioon se mahdollisuus että ulkomaan pelejä ja matkoja voisi olla runsaastikin.
Europeleille on aina olemassa oma budjettinsa, mitä ei liigabudjetissa oteta huomioon.
Sen sijaan otetaan huomioon, että täältä kaukaa idästä, vaikka nakkibussissa kumit vinkuukin, ja nakki käristyy, hanoista tulee juomaa jne, niin täältä silti on aika paljon enempi matkustamista muualle suomeen, vrt.mitä muilla tänne ;) (suhteessa).

Joten, ei muuta kun jytkyttämään, ja kaikkihan tietää, että ne kellä on liitua, piirtää ;) Puks!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös