Koripallo.com

Kataja - Karhu la 17.3 klo 17:00 Urheilutalo

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 539
Koripallo.comin raportti:
Asbury riisti voiton Lokkien käsistä, Karhubasketin 18−1-run kantoi voittoon – Koripallo.com

Tässäkin ketjussa pohdittuja asioita Katajan peluutuksesta ja tuomaroinnista käsiteltiin pelin jälkeen.

− Olen ylpeä pelaajistamme. Joudun ylikuormittamaan joitain pelaajiamme ja he tekevät parhaansa. Meille tulee otteluissa jaksoja, jolloin lopetamme pelaamasta kuten meidän pitäisi. Luulen, että se johtuu siitä, että pelaajat väsyvät. Joudun pyytämään kavereilta asioita, joita heidän ei pitäisi joutua tekemään, Katajan valmentaja Greg Gibson kertoi.

− Minua ällöttää ottelussa yksi tilanne. Pelaaja sanoi tuomarille ”se oli liikkuva screen” ja saa siitä teknisen virheen. Minulla on sen kanssa iso ongelma − iso ongelma tuomareiden herkkyyden kanssa. Tuo peli vietiin meiltä, Gibson avautui, kunnes kotiseuran lehdistötilaisuuden juontaja pysäytti valmentajansa vuodatuksen.
 
Viestejä
6 198
Paluu urheilutalolle oli mukava. Tunnelmaa oli entisten aikojen tapaan. Itse pelistä jäi jälleen Katajan osalta hyvin kaksijakoiset fiilikset. Kaikkiaan katkera viikko. Kaksi pisteen tappiota.. Kotietuun ei enää ole mahdollisuutta. Hyvinkin saattaa Karhu tulla vastaan puolivälierissä. Onneksi Seppälä ja Mäkäläinen palaavat pian. Vahvistuuhan Kataja sen myötä paljon. Murphy tuskin pelaa enää.
 
Viestejä
216
Kiva oli katsoa korista urkkatalolla! Hyvä peli Katajalta, mutta paska makuhan tuosta lopusta jäi. Kyllä tämä peli kuitenkin enemmän todisti joukkueen hyvää tasoa kuin murskasi koko loppukauden... Hienoa katsoa, kun Saunders saa nyt enemmän palloa ja ottaa ratkaisuja!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös