Koripallo.com

Kauhajoen Karhubasket 2019-2020

Viestejä
2 266
Jaahas.. Karhulta yksi pois. Vai tuleeko kenties Japaniasta vaihtomies tilalle... ehkei sentään.

 
Viestejä
1 160
Jaahas.. Karhulta yksi pois. Vai tuleeko kenties Japaniasta vaihtomies tilalle... ehkei sentään.

Lakeuksilla tiedetään menestysresepti ja valitettavasti Yates ei riitä mestaruuden tavoitteluun
 
Viestejä
1 645
Hienosti tuomarit avustivat voiton Seagullille... :mad::mad:

Hyvin jengi kasas itsensä ku toinen ikävä asia viikon sisällä...pari tuuri pomppykolkkia ratkaisi tänään ja sinivalk siivin muutama paha virhe tuomareilla.
No joulun jälkeen tulee vähän pituutta lisää rosteriin.
Pyrintö peleistä vuodenvaihteessa alkaa sitten kiskot oleen taas kohdillaan...vielä pitää kolme liiga peliä klaarata näin.
 
Viestejä
1 160
Hyvin jengi kasas itsensä ku toinen ikävä asia viikon sisällä...pari tuuri pomppykolkkia ratkaisi tänään ja sinivalk siivin muutama paha virhe tuomareilla.
No joulun jälkeen tulee vähän pituutta lisää rosteriin.
Pyrintö peleistä vuodenvaihteessa alkaa sitten kiskot oleen taas kohdillaan...vielä pitää kolme liiga peliä klaarata näin.
GM?
 
Viestejä
295
Mitäs siellä tapahtui. Mun mielestä ihan hyvin ne puhalsi.

Tuomarivireitä löytyy useita ja ratkaisevalla 4. jaksolla varsinkin: ajassa jäljellä 6:55 Kanervo heittää kolmosen, mutta sitä ennen oli virhe ja silti kori hyväksyttiin. Ajassa jäljellä 1:55 Stewart kamppaa C.Jonesin, selvä teknisen virheen paikka.
 
Viestejä
1 645
Mitäs siellä tapahtui. Mun mielestä ihan hyvin ne puhalsi.

Tuomarivireitä löytyy useita ja ratkaisevalla 4. jaksolla varsinkin: ajassa jäljellä 6:55 Kanervo heittää kolmosen, mutta sitä ennen oli virhe ja silti kori hyväksyttiin. Ajassa jäljellä 1:55 Stewart kamppaa C.Jonesin, selvä teknisen virheen paikka.

No tuossahan ne käännekohdat oli otteluun sekä givensin rikkominen korin alla mut kiistapallo ja gulsseille pallo.
Jos rumasti sanois niin epäselkee joukkoineen pelas sininen paita päällään ratkaisten ottelun.
Mutta näitä pelejä ei viä tarvi voittaa...keväällä vasta ja tiukka peli vaikka lähtökohta otteluun paha kun laadukas sentteri putos pois yx kax.
 
Viestejä
3 142
Mitäs siellä tapahtui. Mun mielestä ihan hyvin ne puhalsi.

Tuomarivireitä löytyy useita ja ratkaisevalla 4. jaksolla varsinkin: ajassa jäljellä 6:55 Kanervo heittää kolmosen, mutta sitä ennen oli virhe ja silti kori hyväksyttiin. Ajassa jäljellä 1:55 Stewart kamppaa C.Jonesin, selvä teknisen virheen paikka.
Täytyy katsoa tänään uudestaan. Toi Jonesin tilanne olisi voinut olla EU, mutta Ioanatids näki tilanteen täysin päinvastaisesta kulmasta kun mitä video joten tilanne näyttäytyy eri tavalla hänelle.
Kun lopussa peliä ratkottiin niin Seagulls pisti heitot sisään ja Karhu ei sekä kivitti vielä pari vaparia. Tähän mun mielestä peli ratkesi. Tuomarit veti mielestäni solidin pelin.
 
Viestejä
19 541
Nyt jo Kauhajoella painetaan ja kovaa sitä tuomarinappulaakin. Ei näköjään se paniikkinappula enää riitä....

Mutta oikeasti, niin kyllähän tuomarit on joka ottelussa suosineet Gulleja.
 
Viestejä
295
Nyt jo Kauhajoella painetaan ja kovaa sitä tuomarinappulaakin. Ei näköjään se paniikkinappula enää riitä....

Mutta oikeasti, niin kyllähän tuomarit on joka ottelussa suosineet Gulleja.

Kauhajoella ei oo viimeiseen kahteen vuoteen painettu kuin kulta nappia ja niin painetaan nytkin. Totesin vaan, että noi tuomarivirheet varsinkin viimeisellä neljänneksellä oli melko ratkaisevia pelin suhteen. Siinä olet oikeassa, että muissakin otteluissa Gulleja suositaan.
 
Viestejä
3 142
Mitäs siellä tapahtui. Mun mielestä ihan hyvin ne puhalsi.

Tuomarivireitä löytyy useita ja ratkaisevalla 4. jaksolla varsinkin: ajassa jäljellä 6:55 Kanervo heittää kolmosen, mutta sitä ennen oli virhe ja silti kori hyväksyttiin. Ajassa jäljellä 1:55 Stewart kamppaa C.Jonesin, selvä teknisen virheen paikka.
Toi Kanervon tilanne meni täysin oikein. Siinä vaiheeessa kun pilli soi oli pallo jo ilmassa ja kontaktin tapahtuessa oli Kanervolla jo heittoliike alkanut, kun puolustava joukkue tekee virheen niin jo alkanut heitto voidaan suorittaa loppuun. Mikäli kyseessä olisi ollut hyökkääjän virhe olisi korin hylkäämiselle saattanut olla perusteita, koska pallo kuolee siinä tapauksessa heti.

Eli jäljelle jää tuo Jonesin ja Stewartin tilanne mistä voidaan keskustella. Eli tässä puhutaan nyt siitä, että Karhu saattoi menettää kaksi vapaaheittoa, kun seuraavasta possessionista kuitenkin tuli kori.
 
Viestejä
1 506
Nyt jo Kauhajoella painetaan ja kovaa sitä tuomarinappulaakin. Ei näköjään se paniikkinappula enää riitä....
Mestarin täytyy kääntää kaikki kivet? Ehkä siksi se on mestari.
Ja ymmärrä se, että muutos on kumminkin Karhun suunnalta kattottuna aika iso, kun viime vuonna kaikki tuomarit suosivat Karhua. Sehän tässä ketuttaa...
 
Viestejä
19 541
Joo. Ja jos vielä saa ilmatteeks, niin matolääkkeetkin on otettava, vaikkei tarvisisikaan. Mutta monesti olen kyllä täällä kuullut, että tuomarit on lahjottu...Ja Gulleillahan niin varmaan onkin....
 
Viestejä
1 168
Joo. Ja jos vielä saa ilmatteeks, niin matolääkkeetkin on otettava, vaikkei tarvisisikaan. Mutta monesti olen kyllä täällä kuullut, että tuomarit on lahjottu...Ja Gulleillahan niin varmaan onkin....
Oisko se kuitenkin niin että ainoastaan Katajan talous on niin hyvässä kunnossa että rahaa voidaan kylvää ympäri lajiyhteisöä?
 
Viestejä
2 507
Mitäs siellä tapahtui. Mun mielestä ihan hyvin ne puhalsi.
No Kanervon kolkki oli siinä ja siinä että meni oikein.

Givens otti lopussa levypallon omasta ohiheitosta ja teki korin. Samassa ainakin kahdelle Gullsin pelaajalle olis voinu antaa virheen. Mutta mit vielä tuomio oli kiista pallo ja pallo Gullsseille. Häh?

Ja sitten selvä Eu jäi viheltämättä kun Jones olis päässy yksin läpi..

Lisäksi näitä meni ohi kenestä pallo oikeasti meni yli. Näistäkin hyötyi Seagulls...
 
Viestejä
2 507
Nyt jo Kauhajoella painetaan ja kovaa sitä tuomarinappulaakin. Ei näköjään se paniikkinappula enää riitä....
Eipä sitä oo tarvinnu painella mutta tuossa nyt sokeakin näki että tuomarityöskentely suosi lokkeja.
Tietty jos itärajalla vanhasta salorasta katto niin voi olla että ei nähnyt. Ja todennäköisesti et oo ees kattonu koko peliä joten turha kommentoida mitään..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös