Koripallo.com

Kobrat vs. KTP 22.10 18:30

Viestejä
1 041
Viestejä
120
Vs: Kobrat vs. KTP 22.10 18:30

Lumpkinsin kunto?

Millainen murtuma paranee neljässä päivässä? Lauantaina pelasi murtuneella jalalla ja nyt ennakon mukaan täydessä kunnossa.
 
Viestejä
351
Vs: Kobrat vs. KTP 22.10 18:30

hilleri sanoi:
Lumpkinsin kunto?

Millainen murtuma paranee neljässä päivässä? Lauantaina pelasi murtuneella jalalla ja nyt ennakon mukaan täydessä kunnossa.

Siis hiusmurtuma tuli jo Joensuussa harjoitusmatsissa. Ei harjoitellut KTP-matsin jälkeen, joka oli 4. lokakuuta.
 
Viestejä
210
Vs: Kobrat vs. KTP 22.10 18:30

BearBasket sanoi:
Samaa ihmettelen ::)
8 menetystä, heitot 4/18 ja 37 minuuttia kentällä..kertoo itse asiassa kuinka vaatimaton joukkue KTP:llä itse asiassa on..tuollaisilla tehoilla ei vaan voi olla reilua 37:ää minuuttia kentällä..
 
Viestejä
1 041
Vs: Kobrat vs. KTP 22.10 18:30

jepulis sanoi:
8 menetystä, heitot 4/18 ja 37 minuuttia kentällä..kertoo itse asiassa kuinka vaatimaton joukkue KTP:llä itse asiassa on..tuollaisilla tehoilla ei vaan voi olla reilua 37:ää minuuttia kentällä..

Tällä hetkellä totta. Rosteri on kova, mutta kapea. Vaikka Akpaso saatiinkiin mukaan, hän ei ole mikään sateentekijä. Homppaa odotellessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös