Koripallo.com

Korihait 2013-2014

Viestejä
32
Vs: Korihait 2013-2014

Jäitä hattuun Botslojo. Kuiskaaja on asioista perillä oleva taho, kuten aiemmasta viestistäni "neljännestä jenkistä" ja Muurisesta/Möttölästä tänne ensimmäisenä viestitin. Jalosestakin voisin jotakin laittaa, mutta en nyt laita.

Tarkoitukseni on nyt hieman sekoittaa tätä Uudenkaupungin vuosia seisonutta merivettä, joten hämmennys jatkuu.

Kaikki kunnia hienolle keräykselle. Itsekin olen siihen toki osallistunut.

Kuittini koski toistuvasti tökkivää tilastointia, jota ei vaan saada kuntoon.
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Mihin taas meni mun toinen kirjoitus . ????

Poistaako niitä joku valopää .
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Ei yhtään harmita äskeinen tappio . Nuo kaksi valopäätä

Clark ja Iisalo meidät kaatoi .

Mutta on Iisalo paikkansa ansainu syksyn kisoihin . ;D
Vaikka ei osaa laskee viiteen .

Eikä se vieras joukkueen vaihtopenkkikään ollu kummonen .
Jos meidän haukutaan .


Vielläkin sanon Pekka Salminen kauden coolein valmentaja .
 
Viestejä
1 542
Vs: Korihait 2013-2014

wimi sanoi:
Ei yhtään harmita äskeinen tappio . Nuo kaksi valopäätä

Clark ja Iisalo meidät kaatoi .

Mutta on Iisalo paikkansa ansainu syksyn kisoihin . ;D
Vaikka ei osaa laskee viiteen .

Eikä se vieras joukkueen vaihtopenkkikään ollu kummonen .
Jos meidän haukutaan .


Vielläkin sanon Pekka Salminen kauden coolein valmentaja .
Iisalo. Kaksi virhettä samassa ajassa 29.42, rikottu pelaaja Mikko Jalonen. Mitä teki, että sai kerralla kaksi. Kerro Wimi meille, oliko Tuomas tuhma? Vai sekoiliko live...
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Turnover sanoi:
Iisalo. Kaksi virhettä samassa ajassa 29.42, rikottu pelaaja Mikko Jalonen. Mitä teki, että sai kerralla kaksi. Kerro Wimi meille, oliko Tuomas tuhma? Vai sekoiliko live...


Noista ajoista tierä mutta neljä oli taulussa . Kun Tuomas sai viidennen

hän ei voinu käsittää että viides . Vähän kävi kuumana .

Kui se koripallon pelaaminen voi olla helpoo . Kun katsoo
Iisalon ajoja . Senkun kipittää korille .

Mun mielestä Iisalo on koripallon esikuva .

Pelaa suht siististi .
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Turnover sanoi:
Pohitullissa mätti tänään muukin kuin tilastointi, vahtimestarikin taisi nukkua rokuliin:
Twitter
“@1solation2: Perinteet kunniaan! Vajaa 90 min peliin ja Pohitulli kiinni, eikä ketään näy missään. #korisliiga #TeippausUlkona http://twitter.com/1solation2/status/431805434539024384/photo/1

Miksei voinu soittaa ? Miksette bussissa teipannu ? Ja sitä paitsi
teidän bussi oli väärässä paikassa .
 
Viestejä
1 542
Vs: Korihait 2013-2014

Äkkiä tulee. neljästä viisi Ku yhestä tulee kaks. Tilastomiehen näppi tutis

Ja vaksi nukku. Pohitulli.

;) ;) 8]

Wimi älä suutu, oot hyvä!
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Turnover sanoi:
Äkkiä tulee. neljästä viisi Ku yhestä tulee kaks. Tilastomiehen näppi tutis

Ja vaksi nukku. Pohitulli.

;) ;) 8]

Wimi älä suutu, oot hyvä!

Kai me osataan laskee . Nopee kaveri se on .

Sit toiseen juttuun se paska tuomari Muurinen onko se ollu pressan
adjutantina ?
 
Viestejä
168
Vs: Korihait 2013-2014

Turnover sanoi:
Pohitullissa mätti tänään muukin kuin tilastointi, vahtimestarikin taisi nukkua rokuliin:
Twitter
“@1solation2: Perinteet kunniaan! Vajaa 90 min peliin ja Pohitulli kiinni, eikä ketään näy missään. #korisliiga #TeippausUlkona http://twitter.com/1solation2/status/431805434539024384/photo/1

Hyvä Iisalon vittuilla, kun ovat itse väärällä ovella ;D

Mitä tilastointiin tulee, niin se pitäisi mahd. äkkiä saada oikeasti kuntoon. Itsekin epäilen, että siellä on pöytäkirjaan laitettu kaksi virhettä kerralla.

Mutta mitä on tapahtunut tuomari Muuriselle? Pidin miestä joskus liigan parhaana tuomarina, mutta viimevuosina taso laskenut kuin lehmän häntä.
 
Viestejä
28
Vs: Korihait 2013-2014

Botslojo sanoi:
Hyvä Iisalon vittuilla, kun ovat itse väärällä ovella ;D

Mitä tilastointiin tulee, niin se pitäisi mahd. äkkiä saada oikeasti kuntoon. Itsekin epäilen, että siellä on pöytäkirjaan laitettu kaksi virhettä kerralla.

Mutta mitä on tapahtunut tuomari Muuriselle? Pidin miestä joskus liigan parhaana tuomarina, mutta viimevuosina taso laskenut kuin lehmän häntä.

Iisalohan sai tuossa erän lopussa kaksi virhettä sivurajaa kun annettiin, pallo tuli kentälle ja hän rikkoi heti, ettei Korihait saa heittoa, ja joukkuevirheet eivät olleet täynnä.
 
Viestejä
111
Vs: Korihait 2013-2014

Kyllä Iisalon kannattaisi opetella laskemaan viiteen. Ihan pieni vinkki aikuiselle miehelle. Valitettavasti tuomarien taso on laskenut viime vuosina mielestäni rankasti alaspäin!!
 
Viestejä
5 339
Vs: Korihait 2013-2014

Kerro Jokafani ny kun tulee se neljäs jenkki . No sul oli
se lista jo . Ny ei haeta korvajii.

Voiko samaa listaa käyttää .Tai tuleeko joku "vanha" tuttu tänne .

Mitä sinä veikkaat . Nyt voi sanoo .

Minä kuulin että ex-korihai tulee.

Mitä se ahven tekee nokialla


Eikö ne pyydä 6 tonnii . Kaksi kuukautta kertaa kaksi .


Mitä loppu rahalla tehdään . ;)huumorii.
 
Viestejä
1 237
Vs: Korihait 2013-2014

Tom Westerholm ‏@WesterholmTom 4 min
Ensimmäinen Hai-Five pelaajasopimus solmittu. Jos kaikki menee hyvin niin kaveri tiistaiksi treeneihin #Korihait #Korisliiga #jenkkikösieltä

Tuleeko sieltä nyt neljäs jenkki vai lähteekö joku?
 
Viestejä
6
Vs: Korihait 2013-2014

Oliko jollain hajua tästä Korihaiden valmentajapaletista?

Minä en ainakaan tiedä kuka valmentaa. Vuorinen päävalmentaja, mutta miksi apuvalmentaja istuu kaikki pressit ja kommentoi muutenkin?

Miten tämä homma toimii peleissä?
 
Viestejä
104
Vs: Korihait 2013-2014

Layup sanoi:
Tom Westerholm ‏@WesterholmTom 4 min
Ensimmäinen Hai-Five pelaajasopimus solmittu. Jos kaikki menee hyvin niin kaveri tiistaiksi treeneihin #Korihait #Korisliiga #jenkkikösieltä

Tuleeko sieltä nyt neljäs jenkki vai lähteekö joku?


Parimetrinen jenkki.
 
Viestejä
28
Vs: Korihait 2013-2014

lasse sanoi:
Oliko jollain hajua tästä Korihaiden valmentajapaletista?

Minä en ainakaan tiedä kuka valmentaa. Vuorinen päävalmentaja, mutta miksi apuvalmentaja istuu kaikki pressit ja kommentoi muutenkin?

Miten tämä homma toimii peleissä?

http://www.korihait.fi/uutiset/korihait-vapautti-ari-mikkolan-tehtavistaan/ tuollahan se on lukenut jo aika kauan. Helminen päävastuu valmentamisesta, muttei omista HKVT:ta, joten Vuorinen ykkösvalkkuna.
 
Viestejä
32
Vs: Korihait 2013-2014

SYNNISTUNNUSTUS JA VIIMEINEN VOITELU

Nyt on hetki aikaa kirjoitaaa, joten laitan muutaman rivin viimeaikaisten kirjoitusteni motiiveista. Botslojo, Wimi ja kumppanit ovat sen ansainneet.

Tiedän useampienkin Korihait-ihmisten ihmetelleen, mikä husaari tämä yllättäen palstalle puhjennut Kuiskaaja oikein on? On hajulla asioista, mutta onko viidettä kolonnaa vai omaa rykmenttiä?
Tiivistetysti: Viininpunaisella sydämellä varustettu kovan ytimen sivustaseuraaja, johon kiistatta koskee Haiden tappiokierre enemmän kuin keskivertofaniin.

Ensiksikin pyydän anteeksi, jos olen jotakin henkilöä teksteilläni loukannut. Sarkasmi on surkea tapani käsitellä edustusjoukkueen tämänhetkistä vaikeaa tilannetta. Eihän se hienotunteista ole ollut, mutta on auttanut itseäni.
Olen ravistelullani halunnut uusikaupunkilaisten heräävän tosiasiaan, että sataman komein kuunari on tulessa. Hienosti siihen on havahduttukin, kuten Hai-Five-projektin huimasta suosiosta voi päätellä. Minulla ei ole siihen mitään ansiota muuta kuin lahjoituksen muodossa.
Wimille olen palstalla veljellisesti herjaa heittänyt, koska hän on mielenkiintoinen ja miksei ristiriitainenkin nettipersoona. Monenlaisia tarinoita liikkuuaa: Onko hänen lukihäiriönsä aitoa vai onko hän henkilö Korihait-organisaation ytimestä esiintyen täällä viihteellisesti alter egonsa välityksellä. Yhtä kaikki, tuolla tiedolla ei ole merkitystä. Wimi on Wimi juuri tuollaisenaan, salaisuuden verhossa. Siksi tiedän, että hän on herjani miehekkäästi myös kestänyt.

Aito ja ainoa huoleni on Korihaiden tulevaisuus. Täällä on puhuttu puolustuksen puutteessa, jenkeistä, vaihtopenkin kapeudesta ja vääristä valmentajista. Ne kaikki pitävät paikkansa, mutta ovat seurannaisvaikutusta asioista päättävien tahojen henkisestä velttoilusta.
Perussyy on seuratoiminnan jämähtäminen paikoilleen jo vuosia sitten. Uusikaupunki on pieni kaupunki, jossa on pienen kaupungin edut mutta myös ongelmat. On oltu liian hyviä kavereita keskenään, tehty löysiä päätöksiä ja paettu toisten taakse vastuuta. Kaikesta tapahtuneesta olisi kohtuutonta syyttää ketään yksittäistä ihmistä, ainoastaan aikaa. Se on ajanut ohitse. Veri ei ole vaihtunut, samat taustavoimat ovat joutuneet punnertamaan talvesta toiseen. Vaikka olisi haluttu vetäytyä syrjään, ei ole pystytty, koska saappaille ei ole löytynyt uusia vapaaehtoisia jalkaanlaittajia.

Tähän on nyt tultava vihdoin muutos. Sen saavat aikaan ainoastaan vakkasuomalaiset ihmiset. Pelastus ei tule toisaalta, vaan se on tehtävä itse. Halua ja tahtoa seutukunnalta kyllä löytyy. Korihait on yhä sydämenasia. Sen on paljastanut kansalaiskeräys. Korihaiden on siis hieman ontuvaa organisaationa syyttää toistuvista epäonnistumisista pelkästään rahan puutetta. Sitä olisi kyllä löytynyt, jos sitä oltaisiin osattu kerätä.

Edellä mainittuun kirjoitukseeni viitateten Mikko Jalonen on tehnyt ryhdikkään päätöksen, josta toivottavasti emme koskaan saa kuulla julkisuudessa. Minä en sitä tule täällä kertomaan, koska se olisi täydellisen väärin vastuunkantajana arvostamaani Jalosta kohtaan. Kapteeninan hän on puuttunut seuran ongelmiin toistuvasti, tuloksetta. Kaikki ne henkilöt tämän jo tietävät, joiden kuuluukin tietää.

Lähiviikot ratkaisevat Korihaiden tulevaisuuden.

Minä olen sanottavani sanonut ja vetäydyn nyt palstalta. Toistolla tämä asia ei enää muuksi muutu. On meidän kaikkien Korihaita kannattavien ihmisten tekojen vuoro.


Kiitän teitä kaikkia kestämisestäni,
Miuskaaja-Kukkola
 
Viestejä
592
Vs: Korihait 2013-2014

Tämä Haifive-tempaus on kyllä parasta mitä Uudessakaupungissa on tapahtunut vuosiin.

Sen verran lähellä sisäpiiriä tuo Kuiskaaja lienee, että aika oikeiksi voisi uskoa herran/rvan kommentteja tuosta seuran johtamisesta.

Hienoa kuitenkin nähdä että fanit ovat valmiit toimimaan, vaikka seurajohto on kyvytön. Samoin kävi joskus Lahdessa.

Jotenkin tuntuu siltä että Lappeenrannassa tuo fanikulttuuri on kokonaan kuollut - sen seurauksena saattaa koko laji hävitä sieltä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös