Koripallo.com

Korihait 2019-2020

Viestejä
365
Tämä on toinenkerta kun ollaan roikuttu vastustajassa, kuin koira luussa kiini. Mutta kumpaisenakin kertana on vastustaja lyönyt lämäntiskiin viimeisellä kympillä ja jättänyt nielemään pölyä. No kyllä tämä jollakin lailla antaa toivoakin, nyt kun saataisiin se loppu puolikin toimimaan.
 
Viestejä
3 498
Korihait pelasi mielestäni kohtuullisen hyvin. Valmentajakin yrittää piilottaa Berryn puolustamisen heikkouden, ajoittain Hait pelasi perinteistä kakkosdivarin lökölökö -paikkaa Berry siinä keskellä. Hyökkäyksessä Berry ihan kohtuullinen ja Ukin hyökkäyspelaaminen oli muutenkin aika kivan näköistä. Kyllä sieltä vielä voittojakin tulee.
 
Viestejä
365
Pikku hiljaa alkaa hiipiä kalenteriin lahdenpeli. Tämä nyt olisi voitettava keinolla millä hyvänsä. Tässä kun on hieman miettinyt nyky tilannetta, niin vaihtoehdot alkaa kirkastua tyhmällekin.

Kun runkosarja on ohi on korihaitten täydellisen pakko jättää yksi joukkue selän taakse. Pelataan kuinka kuraa tai paskaa peliä yksi joukkue on jäätävä selän taakse ja sen on oltava joko Lahti tai Ura tai ktp.

Juu onhan tässä sanottu että kun ollaan tiputtu divariin niin aina on noustu. Tämä ei tarkoita, että aina asiat menevät niin. Kiitos trumpin kauppasotien jonka takia autotehtalla on nyt sitten lomautukset tiedossa. Kiitos ymmärtämättömien brittien meilä on europan talous solmussa jota vielä lisä venäjän ja turkin toimet. Olemme menossa taas vaihteeksi tantumaan päin, pikku hiljaa. Rahat ovat vieläkin tiukemmassa kuin ennen.

Minulla ei ole hajuakaan kuinkapaljon seuralla on velkaa, mutta yksi asia on täysin selvä. Jos putoamme divariin, ponsorit kuten kaupunki leikkaa rajusti maksujaan. Eikä se ole ainut esimerkki, jotenka velat pysyvät suurinpiirtein samassa. Mutta tulot putoo.

Kuitenkin pelaajat pitää roudata samalla tavalla pitkinpoikin suomen maata, pelataan sitten divaria tai liigaa. Itse pelkään, liiga paikan menetyksen seurauksia tälle pienelle seuralle.

Eli nyt kun vielä aikaa on, voi jotakin tehdä. ehdottaisin vahvasti säästötoimen piteenä luke meikle:lle lentolipun ostamista. Ja jonkin sortin varainkeruun aloittamista, ovat ihmiset ennenkin tulleet auttamaan seuraa. Jos ei olisi näin tukala tilanne antaisin berry.lle vielä lisä aikaa mutta kun sitä nyt kertakaikkiaan ei ole. Antaisin kyllä tässätilantessa thank you and all the best+lentolippu kouraan.
 
Viestejä
378
epäilen
ktp ei korihaitten taakse jää, eikä lahti. kobrat tai ura. tuskin kumpikaan
olen sama mieltä kanssasi. ura ktp kobra ja lahti eivät ehkä ole joukuepelissä vielä samalla sivulla, mutta heilä on sentään kirja käsissään. Korihaila on koko kirja hukasa eikä näin ollen olla lähimäilakaan sitä että oltaisin samalla sivulla. täytyu tehdä pelaaja muutoksia ja paljon töitä että taisteltaisin edes 9-10 sioista.
 
Viestejä
5 329
Mun mielestäni Berry on ehdottomasti pidettävä joukkueessa jos on varaa ja hänellä halua .jos on uusi mies tulossa .kallis varmaan Berry ei ole ja potentiaalia hänessä löytyy kun tulee kuntoon. Tarkoitan että olisi reservissä ja kuntoilis olisi treeneissä mukana . Ei tiedä yhtään onko seuraava ihan susi. Coockii olisin vaihtamassa.
 
Viestejä
365
realistisesti jotta berry olisi kunnossa niin se tapahtuu ihan kauden lopussa. Menee aika täpärälle jotta olisi oikeasti hyötyä joukkuelle. jos ei olisi tippumis uhkaa niin antaisin kyllä aikaa. toinen mutta asiassa, kuinkamonasti odotetaan että potenttiaali kasvaa on oikeasti lunastanut odotuksensa. Itselle ei tule mieleen kuin yksi jamppa jonka nimeä en nyt muista aikaa tästäkin on jo yli kymmennen vuotta. Ny wimi hiukan tarkempaa pointtia jotta miksei meikle ja miksi coocki haluat pois. Juu räpeltää palloa mutta on kunnossa ja kuitenkin paljon parempi kuin meikle-
 
Viestejä
5 329
Ennen joulua on Berry kunnossa . Luke näyttää tänään Lahdessa .jos ei sitten olen väärässä ja vaihtoon . Cooc oli suosikkini jos heittäisi kolmosia hyvin ja olisi röyhkeä. Mutta tänään tulee Eka voitto.
 
Viestejä
19 536
Eihän tuo Haitten homma oikein hyvältä näytä. Sääli, jos yhdestä joukkueesta tulee se kuuluisa pisteautomaatti.

Wimille voimia! Älä ota liian vakavasti. Koristahan tämä vaan on. Ei siis mitään kovin tärkeää.
 
Viestejä
1 235
Kyllä sieltä niitä jenkkivaihdoksia pitäisi tulla nopeasti jos on tullakseen. Meikle oli täysin sysihuono jo harkkapeleissä, miksi sai jatkaa? Ja muut mukana.....?
 
Viestejä
5 329
Minä arvasin että sinä sanot kohta . Sinä voit mennä sirin kanssa vaikka kaljalle . Jos ei kiinnosta miksi olet Täällä .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös