Koripallo.com

Korihait 2019-2020

Viestejä
2 290
En olisi yllättynyt jos Järvinen yrittäisi Aidoota Hai paitaan

En näe kyllä mitään syytä, että Korihaihin menisi. Eiköhän Susijengin suurlupaus suuntaa nyt ulkomaille, kun Katajan tarjoama euronäkyvyys on tältä kaudelta käytetty hyödyksi.
 
Viestejä
1 372
En näe kyllä mitään syytä, että Korihaihin menisi. Eiköhän Susijengin suurlupaus suuntaa nyt ulkomaille, kun Katajan tarjoama euronäkyvyys on tältä kaudelta käytetty hyödyksi.
Joo en minäkään usko mutta ajattelin kun ei katajassa onnistunut voisko yrittää uutta nousua jos saisi ison vastuun haissa
 
Viestejä
89
Joko ido tehny sopparin uu uun kanssa ? :D
Onko huomenna voitto odotettavissa pyynikiltä uuteenkaupunkiin...
 
Viestejä
89
Ei mitään uutta pelirintamalta , jälleen ihan itse sössitty peli , nyt oikeesti toi packki johonki muualle .
Uusikausi alkoi... niinku valkku sanoi , tarttis ne uudet kujeet kans
 
Viestejä
365
kolmosprosentto taas kuraa nyt ei porukka edes uskalla yrittää. kakkoset kohtuudella sisään. tarttis porkan nyt uskoa itsensä vaan ilman voittoja ei usko palaudu. Ei auta muutakuin sekottaa pakkaa taas ja koitaa mitä leidi fortuunaa heitää tilalle.
 
Viestejä
5 339
Mun mielestäni Jenkit on hyviä . Korihailla puuttuu pari kovaa kotimaista .
 
Viestejä
89
Mun mielestäni Jenkit on hyviä . Korihailla puuttuu pari kovaa kotimaista .
:D :D:D:D , onko todellakin näin että jenkit on hyviä ...
Kaksi kohtalaisen hyvää , ketä tekee tällä hetkellä joukkueen ns. Pisteet .
yks mikä ei ole vaihtunut vielä , ei juurikaan onnistumisia .
Uusin tulokas , turistimatkailija ... ei mitään tekoa .
Suomalaisista , heinonen , ventoniemi alisuorittaa tai sit ei vaan ole pelimiehiä , muista ei paljon voi odottaa edes . Eikö pitäis nyt vaan panostaa kunnon jenkkeihin edes kahteen ????? Tätä samaa räpellystä mennään jo kolmatta kautta , vitut sanon minä . Kyl noutaja tulee ja näin ilmeisesti halutaan ku ei (ole) laittaa rahaa hiukan enemmän parempiin jenkkeihin .
 
Viestejä
89
Kenet sinä sitten vaihtaisit .
Täytyy kysyä että oletko seurannut pelejä ???
Pack ??? Ei mitään tarvetta pelaajalle joka ei pysty ajamaan korille edes ku taidot/uskallus loppuu , (harvoin/välillä toki onnistuu)
Benson , sama homma , vaikkakin on pelintekijänä (jos nyt meillä jotain peliä edes tehdään) kohtalainen , pois .
Zeigler ja henry on riittäviä koska tekevät pisteitäkin , henryllä hiukan sakkaa tällä hetkellä kyllä .
Moro marasta unohtui mainita et parantanu viime kaudesta , tsempit siitä .
En tiedä , jos jenkit on hyviä ni miksei voittoja tule ?? Kyl mä sanon et meil ei ole suomalaisia huippu nimiä rosterissa ni silloin jenkkien pitää olla hyviä , piste.
Ei auta itku markkinoilla , mut jos ei vaihtoja tule 2 jenkin osalta ni divari kutsuu . En tiedä onko kassassa rahaa vai ei , mut se on markkinointipuolen ongelma . Jos ei ole esittää mitään ei myöskään sponsoreita kiinnosta .
 
Viestejä
250
Ulkomaalaisvahvistuksiin tuskin enää arvottavissa parempaa comboa. Mikäli Aidoo tosissaan tulossa, voisi jotenkin korvata Packin (vaikka esitykset viime kauden Urassa ja tämän Katajassa eivät kovin vakuuttavia) jolloin voisiko Ventoniemen tueksi löytyä jenkkisentteri - tuskin, ja heikentäisi joukkuehenkeä kun eikös Pack ollut joko Zeiglerin tai Henryn kaverilöytö
 
Viestejä
5 339
Aidoo ei ole käynyt Uudessakaupungissa syömässä. Eikä. Tule pelaamaan korihaissa .
 
Viestejä
9
Hba märsky johtaa divari a:ta ja Helsingin NMKY toisena. Liekö noilla nousuhaluja?
Alkaa kyllä kokoajan se divari tuntua sopivammalta sarjalta meille.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös