Meinaatteko Bojanin viedä meiltä?Tästä on hyvä jatkaa. Valmennukseen Nikula ja Hipsher.
Takamiesosastokin on samassa todella kovan luokan tekijän, jolla on useampi Korisliigan mestaruuskin...
Meinaatteko Bojanin viedä meiltä?
Niin sepä se. on varmaan aika ratkaseva tuo pelaajan mielipide.Herää vaan yks kysymys mieleen tässä aiheessa. Onko Bojanilta kysytty?![]()
Rannikkoahan tässä tarkoitetaan, tietenkin!![]()
Itseäni yllätti lehdessä ollut teksti, että useista lähteistä on varmistettu, mutta pelaajan haastattelun jälkeen voisi kysyä, että oliko yksikään noista lähteistä Bojan itse?Tuo kyllä hurjasti uskottavuutta Korihaiden ensi kauden rosteriin. Toki pelkällä Bojanilla eivät tule pärjäämään, joten onkohan lisää uutisia luvassa?
Yllättävää ei liene se, että Aamulehti julkaisi tämän Pyrinnön kotitappion jälkeen.
Tuskin. Twitterin mukaan kaikki ovat tämän kuitenkin jo tienneet.Itseäni yllätti lehdessä ollut teksti, että useista lähteistä on varmistettu, mutta pelaajan haastattelun jälkeen voisi kysyä, että oliko yksikään noista lähteistä Bojan itse?
Kristkasta huhuttu vahvistusta ensi kaudeksi haipaitaan.
Kyllähän tässä on kyse myös pyrkimyksestä vähän sekoittaa pakkaa kesken pleijareiden. Oli jutussa perää tai ei. Kait kaikki hyvät pelaajat on kiinnostavia, jos sopimus on katkolla. Tympeää, vaikkakin ymmärrettävää uutisointia.Itseäni yllätti lehdessä ollut teksti, että useista lähteistä on varmistettu, mutta pelaajan haastattelun jälkeen voisi kysyä, että oliko yksikään noista lähteistä Bojan itse?
Oispa Aalto. Kotimainen painttipelaaja on palkkakuittiaan arvokkaampi pelaaja joukkueelleen. Suomessa koripallon trendien aalloharjalla vuodesta toiseen ratsastava Jyri Lehtonen on kertonut viehättyneensä perinteisestä kahden ison kanssa pelaamisesta.
Barnes ja Kotavuo olisivat myös kelpo penkkipelaajia.
Kyllä asiassa on perää mutta ei ajankohdasta.Voi olla että nyt mennään kohti sitä juhlavuotta 2024 mihin tähtäin ollut ja siihen aletaan kasaamaan kilpailukykyistä runkoa.Itse vaihtanut viestejä Bojanin kanssa silloin ainakin salaperäisesti mainitsi ettei tie vaikka pian jo pelaisi korihaissa.Nyt kun Heikki Wala ollut mukana en ihmettelisi jos saisi Bojanin kotiinKyllähän tässä on kyse myös pyrkimyksestä vähän sekoittaa pakkaa kesken pleijareiden. Oli jutussa perää tai ei. Kait kaikki hyvät pelaajat on kiinnostavia, jos sopimus on katkolla. Tympeää, vaikkakin ymmärrettävää uutisointia.