Koripallo.com

Korihait 2021-2022

Viestejä
5
Tuli tarve rekisteröityä. Korihaiden osalta jutut menneet överiksi. Johto ja valmennus täysin amatöörien puuhastelua. Kyllästytty jatkuviin katteettomiin hehkutuksiin. - 11 pelattiin vielä mitalista, sitten Tolppa lähti, alkoi valuminen. Messias tuli - 17 penkin päähän, halusi muutosta. (ulosti M. Vanin(4kautta,13,7 levaria/peli) luiska jyrkkeni. Ei ymmärretty mitä Mikon lopettaminen tarkoittaa. Autotehdas heräsi,,oli iskun paikka Hailla, mutta ei mitään. Alelaarista rahdataan turhakkeita vuodesta toiseen. Projekti 2024,ei löydy sanoja kuvaamaan. Tässä mielipiteitä n. 30v. lauteilla kannustaneelta.
 
Viestejä
25
Tuli tarve rekisteröityä. Korihaiden osalta jutut menneet överiksi. Johto ja valmennus täysin amatöörien puuhastelua. Kyllästytty jatkuviin katteettomiin hehkutuksiin. - 11 pelattiin vielä mitalista, sitten Tolppa lähti, alkoi valuminen. Messias tuli - 17 penkin päähän, halusi muutosta. (ulosti M. Vanin(4kautta,13,7 levaria/peli) luiska jyrkkeni. Ei ymmärretty mitä Mikon lopettaminen tarkoittaa. Autotehdas heräsi,,oli iskun paikka Hailla, mutta ei mitään. Alelaarista rahdataan turhakkeita vuodesta toiseen. Projekti 2024,ei löydy sanoja kuvaamaan. Tässä mielipiteitä n. 30v. lauteilla kannustaneelta.
Täysin samaa mieltä. Olen Kalannin urheilutalolla Koskivaaran aikaan aloittanut Uusikaupunkilaisen koripallon seuraamisen. Jo silloin oli uhoa, mutta sanoille löytyi katetta SM sarjaan nousulla ja mestaruudella. Joukkue ja seura oli uskottava. Nyt pois muuttaneena seuraan edelleen, mutta vähenevässä määrin tätä räpellystä. Kuten Balon Cesto kirjoitti niin hukattiin autotehtaan nousukausi. Toisaalta ei kovin moni yritys jonka imago on tärkeä halua olla mukana jossa vuodesta toiseen pelkkiä tarinoita. Vuosi 2024 tulee pian. Ken uskoo muutokseen parempaan. Näyttää hukassa olevan niin yleisö, voitot kuin uskottavuus.
 
Viestejä
5
Toissavuonna totesin:reunat ne on minunkin astiassa. Seura menettänyt USKOTTAVUUTENSA, kuten edellä mainittiin. Oi niitä aikoja, kun oikeasti oli pöhinää. Puukylä hengitti ja eli tunteella seuran mukana, oltiin yhtä!
Ps. Edellä Tolppa tiet. Tolppa.
 
Viestejä
496
Tuli tarve rekisteröityä. Korihaiden osalta jutut menneet överiksi. Johto ja valmennus täysin amatöörien puuhastelua. Kyllästytty jatkuviin katteettomiin hehkutuksiin. - 11 pelattiin vielä mitalista, sitten Tolppa lähti, alkoi valuminen. Messias tuli - 17 penkin päähän, halusi muutosta. (ulosti M. Vanin(4kautta,13,7 levaria/peli) luiska jyrkkeni. Ei ymmärretty mitä Mikon lopettaminen tarkoittaa. Autotehdas heräsi,,oli iskun paikka Hailla, mutta ei mitään. Alelaarista rahdataan turhakkeita vuodesta toiseen. Projekti 2024,ei löydy sanoja kuvaamaan. Tässä mielipiteitä n. 30v. lauteilla kannustaneelta.

Tän sun tolpan aikana ja johdolla seura oli elänyt velaksi. Syönyt seuraavan kauden tulot maksamalla niillä edellisen kauden rästejä. Tervehdyttämiseen meni usea vuosi, tänä aikana tehtiin uusia virhearviointeja. Tällä hetkellä seuran taustat parhaassa kunnossa 15 vuoteen. Harmi kyllä ei näy peliotteissa, mutta vihdoin edustuksella on potentiaalia olla se menestyväkin seura, ja nyt en puhu pelaajamateriaalista.

Kuka on messias? Nikula? Tuli valmentajaksi jo divarissa, kuten tuli pelaajaksi myös Van. Viimeisellä kaudellaan oli jo niin rikki kauttaaltaan, että ammattimainen koripallon peluu oli hälle mahdottomuus. Ei kukaan ulostanut Vania mihinkään.

Siitä olen samaa mieltä, että jenkkeihin kannattaisi panostaa moninkertaisesti enemmän. Tyyliin Kobrat. Nyt noi on taas sieltä alelaarista ja sarjan huonoin kvartetti.
 
Viestejä
2 290
Siitä olen samaa mieltä, että jenkkeihin kannattaisi panostaa moninkertaisesti enemmän. Tyyliin Kobrat. Nyt noi on taas sieltä alelaarista ja sarjan huonoin kvartetti.

Korihailla jo nyt Korisliigan pienin palkkabudjetti ja jenkkeihin vielä moninkertaisesti enemmän? Mistä siinä tapauksessa suomalaiset pelaajat?
Ideana kyllä ihan klassikko, palkataan kovat jenkit...
 
Viestejä
5
Jelekäiselle
Tiesin Tompan tavan toimia, so what! Kuka, ketkä siitä kärsivät? Päinvastoin "tervehdyttämisestä" on ollut karmeat seuraukset.
Taustat huippua, okei. Korisliiga vaan ei ole taustakilpailu.
Vanista edelleen sama. Jos oli aivan rikki, niin pelasiko 17-18 POR ja 18-19 SPA pyörätuolikorista?
Paikallinen Messias tuo ja luo työntövoimaa kotimaan osastoa kasatessa.
Kerroin miten minä olen asiat kokenut ja nähnyt. Tämä on vain yksi mielipide. Meillä jokaisella omanlaisemme. On vain hyvä Jelekäinen, että tuot erilaista näkemystä esiin. Tulee "särmää" palstalle.
 
Viestejä
496
Tiesin Tompan tavan toimia, so what! Kuka, ketkä siitä kärsivät?

Aha.

Taustat huippua, okei. Korisliiga vaan ei ole taustakilpailu.

Sinun sanoja, ei minun.

Vanista edelleen sama. Jos oli aivan rikki, niin pelasiko 17-18 POR ja 18-19 SPA pyörätuolikorista?

Totta. Portugalin ykköstä ja Espanjan nelosta. Ei poista sitä, että täällä olisi Van "ulostettu" pois.

Nyt kun muistelen, niin tokalla kaudella (nousun jälkeen) KH yritti jossai kohtaa, huhujen mukaan, saada Vania takaisin. Portugalista annettiin ihan tolkuton buyout vaikka herra itse oli halukas jättämään nykyisen seuransa ja palaamaan Ukiin.

Paikallinen Messias tuo ja luo työntövoimaa kotimaan osastoa kasatessa.

Siis, puhutko edelleen Jarnosta? Vaikka vedit kausi tolkulla väärään suuntaan ja yritit luoda syy-seuraus tapahtumia sillä, että olisi aloittanut kaudelle -17?!?

Todellisuudessa Nikula aloitti päävalmentajana jo kaudella -14 ensimmäisellä divarikaudella.

Tämähän voi olla kaukaa haettu, mutta olisiko niillä enemmän rahaa? :rolleyes:

Voiko olla o_O
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5
Kuka tietää mikä on Aha? Onko se yksityishenkilö, jokin ryhmittymä, yritys, joka kärsi Tompan työskentelystä?
En ole kuullut huhuja, mutta Vanista edelleen sama.
Tiesin Jarnon aloittaneen-14.Otin esim. Vanin - 17.En muuta. Kerroit:vedin kausi tolkulla väärään suuntaan ja yritin luoda syitä ja seurauksia. Ihanko totta. Ai se olinkin minä joka teki näin.
Luetun ymmärtäminen olis kiva ylläri!
Ai niin, se taustoja koskeva lause. Käsi ylös virheen merkiksi, minun sanojahan ne on.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
496
Kuka tietää mikä on Aha? Onko se yksityishenkilö, jokin ryhmittymä, yritys, joka kärsi Tompan työskentelystä?
En ole kuullut huhuja, mutta Vanista edelleen sama.
Tiesin Jarnon aloittaneen-14.Otin esim. Vanin - 17.En muuta. Kerroit:vedin kausi tolkulla väärään suuntaan ja yritin luoda syitä ja seurauksia. Ihanko totta. Ai se olinkin minä joka teki näin.
Luetun ymmärtäminen olis kiva ylläri!
Ai niin, se taustoja koskeva lause. Käsi ylös virheen merkiksi, minun sanojahan ne on.

Tervetuloa internetsiin

En tiedä miksi jaksan, varsinkin kun vasta-argumentit vaikuttavat samalta hölynpölyltä kuin tietyillä seniileillä Winterin vastustajilla, mutta laitan tän nyt vielä tähän.

Messias tuli - 17 penkin päähän, halusi muutosta. (ulosti M. Vanin(4kautta,13,7 levaria/peli) luiska jyrkkeni.

Tuo ei vain pidä paikkaansa. Ts. ei ole mielipideasia.

Van pelasi, joo, Korihaissa pelatun kolmen (!) kauden jälkeenkin ammatikseen. Siinä olin väärässä. Oli kyllä vikalla kaudella ihan klesanakin, hienoa, että pääsi vielä kentille. Itseasiassa tekee tällä hetkellä Chicagon alueella stevarin hommia ja pelailee siinä sivussa alasarjapalloa harrastuksena.

Muttei kyllä olisi enää ollut täällä "vahvistus". Kiva, että kaikille jäi hyvät muistot miehestä, eikä vikan kauden potkut päälimmäisenä muistikuvana. Sillä niinkin on, joillekin pidetyille jenkeille, ajansaatossa käynyt.

Nikula taas oli valmentanut jo kolme sesonkia Ukissa, eikä tullut -17 penkin päähän haluamaan muutoksia.

En tahdo, tai edes yritä puolustella nykyisiä tai menneitä päättäjiä tahi valmentajia tekosistaan ja tekemättä jättämisistään, parhaansa yrittävät varmasti kaikki saatavilla olevilla resursseilla. Propsit heille siitä. Jokainen voi mennä itse tarjoamaan valmennus- / varainkeruuapua. Kaikki ylimääräiset kädet ja tekijät otetaan varmaan avosylin vastaan.

Mutta nyt loppuu näihin nollatason juttuihin vastaaminen. Kiitos ja näkemiin.
 
Viestejä
1 352
Rahahanat on pienentyneet huomattavasti ja maksettu vanhoja velkoja pitkään joten eri valmentajien kaudet ei aina voi vertaus kelpoisia toisilla ollut isompi budjetti kuin toisella.Ns.vahvistukset eivät siltä näytä vaikka urheilullisia ovatkin.Olisi tarvittu heittäjiä jotka osuu koriin kuten esim.Pack ,näkee jo Bojanin pelissä ettei ole ketään jolle antaisi niitä syöttöjä.On helppo ottaa Bojan pois pelistä vartioimalla häntä kun ei toista hyvää pallollista ole.Sebusta varmaan kehkeytyy hyvä kaveri.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5
Kerta kiellon päälle
Eilen rekisteröidyin, koska tuli tarve kertoa vuosikymmenten tuntoja Uusikaupunkilaisesta koripallosta. Silloin en vielä tiennyt kuinka väärässä olen ollut. En tiennyt olevani nollatasoa. En sitäkään, että vasta-argumenttini ovat hölynpölyä, kuten seniileillä yleensä on.
Vuorokaudessa asia on minulle onneksi selviytetty millainen oikeasti olen!
A-siantuntijat voivat tästä eteenpäin olla rauhassa. Toivottavasti kenellekään ei jää pysyviä traumoja. Poistun täältä irtenretsistä, vai mikä tää nyt on.
ADIOS!!!
Ps. Noudatan äitini ohjetta:Älä käy poika painii sikojen kaa, ryvettyy vaatteet!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 352
Voisko huhu pitää paikkansa et Seagulsseista kenkää saanut Thomas korvaisi Kobyn?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös