Koripallo.com

Korihait 2025-2026

Enkä oikein osaa olla innoissani vielä tulevasta joukkueesta. Viimeisen jenkin on pakko olla nelospaikalta operoiva. Ja samoin kaipaisin vielä yhtä suomalaista 3-4 paikalle.

Minä olen innoissani. Koutsit kasaa tasasen tappavaa joukkuetta. Supersankareita ei joukkueeseen tarvita. Meillä on jo 3-4 suomalainen, Roni. Mies ottaa kesällä isot harppaukset ja on tulevalla kaudella pelaavassa rotaatiossa. Laitan rahani siihen. Leo pelaa 5-10min kun Herrala tarvitsee vettä.

Viiminen jenkki ratkaisee, mennäänkö ylempään vai alempaan. Lähtökohtaisesti Bojan, Miksu, Jalen kolmikolla pääsee aika pitkälle. Kyllä meillä on asiat hyvin. Rahaa ja naisia on. Nälkä kasvaa syödessä, ymmärtäähän sen.

Enkä oikein osaa olla innoissani vielä tulevasta joukkueesta. Viimeisen jenkin on pakko olla nelospaikalta operoiva. Ja samoin kaipaisin vielä yhtä suomalaista 3-4 paikalle.
Ei tule enää yhtään nimimiestä jos sitä odotat kotimaisiin

Minä olen innoissani. Koutsit kasaa tasasen tappavaa joukkuetta. Supersankareita ei joukkueeseen tarvita. Meillä on jo 3-4 suomalainen, Roni. Mies ottaa kesällä isot harppaukset ja on tulevalla kaudella pelaavassa rotaatiossa. Laitan rahani siihen. Leo pelaa 5-10min kun Herrala tarvitsee vettä.

Viiminen jenkki ratkaisee, mennäänkö ylempään vai alempaan. Lähtökohtaisesti Bojan, Miksu, Jalen kolmikolla pääsee aika pitkälle. Kyllä meillä on asiat hyvin. Rahaa ja naisia on. Nälkä kasvaa syödessä, ymmärtäähän sen.
En kyllä näe skenaariota jossa päätyisimme alempaan jatkosarjaan, kun katsoo joukkueen kokonaisuutta. Vinkkinä statsien tuijottelijoille, kannattaa kurkata Brianin statseja viime kautta pidemmälle ja vertailla niitä ;) Tori on varattu.

Noilla kotimaisilla UU on kärkijoukkueista liigassa, jenkeistä jackson hyvä peruspilari..Hyvin menee
Niin kun vastajat vaan lakoo edestä talouden kanssa ja ei taida kaikki palkata edes neljää jenkkiä. Monella rahat loppu ja NIL-sääntö on ihan jaska...

Korihait kasaa taas hyvää nippua ja edellisien kausien tulosta lähdetään parantamaan... eli ylempi jatkosarja ja sitten puolivälieristä eteenpäin.

Fiilikset Brian Gorackesta videoiden ja statsien perusteella...
- suht puhdas shooting forward eli viihtyy kaarella
- fiksu pelaaja, tekee kentällä oikeita valintoja
- 57 % heittoyrityksistä kolmosia
- Ei ole hyvä levypallopelaaja ja sisäpeliuhkaa ei juurikaan ole vaikka Ivanovic niin haastattelussa kertoi (olisiko jopa ilmoitettua 198 cm lyhyempi?)
- Korihaissa samalla pelipaikalla kuin Jackson, mutta voidaan peluuttaa samaan aikaan
- Arvio statseistä: 14 pist, 3,5 lev ja 1 syöttö

Depth chart
PG Sarcevic, Drammeh, Nikula
SG Jackson, Herrala, Eklund
SF Goracke, Ahvenjärvi
PF Laihonen
C Aalto

Mun mielestä se mikä meni saloon . Olis meille käynyt hyvin . Aalto ei pysty häntä .

Onko odotettavissa enää suomalais ta/ia pelaajia? Mikä tulee 4 jenkin status olemaan vai mennäänkö taas 3 alussa, toivottavasti ei...

Onko odotettavissa enää suomalais ta/ia pelaajia? Mikä tulee 4 jenkin status olemaan vai mennäänkö taas 3 alussa, toivottavasti ei...
Ei ainakaan mitään nimekästä Suomalais pelajaa ole enää tulossa ja yksi jenkki vielä tulee

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.