Koripallo.com

Korihait-Vilpas 2.2.2019 @Pohitulli

Viestejä
856
Pistetääs pitkästä aikaa ennakko tulille.
U:kissa vasta nyt ensimmäinen Varsinais-derby, kun Ura kaappasi haiden paikan joulun välipäivien backtoback-vastustajana.

Vilpas suosikki ja kaikkien merkkien mukaan sen parikyt pinnaa pitäisi olla marginaali näiden jengien välillä, vaikka salolaisilla poissaoloja olisikin.

Hailla uusi valkku, Dantzler sai lähteä. Juorunälkäiset kaipaisivat tietysti lisää karkkia kulisseista, mistä välirikossa oli kyse?

Toimittaja-Tuuna lupaili Twitterissä Vilppaan Gibbsiltä lopullista läpimurtoa, kovempia jengejä vastaan sitä ei ole näkynyt...
 
Viestejä
2 266
Vilpas suosikki ja kaikkien merkkien mukaan sen parikyt pinnaa pitäisi olla marginaali näiden jengien välillä, vaikka salolaisilla poissaoloja olisikin.

Toimittaja-Tuuna lupaili Twitterissä Vilppaan Gibbsiltä lopullista läpimurtoa, kovempia jengejä vastaan sitä ei ole näkynyt...

Taylorin ja Rannikon poissaolo voi tehdä pelistä hankalan. Etenkin Taylorin, sillä isossa päässä Vilppaalla materiaali suht kapea.

Teemun huilatessa saanee Gibbs enemmän vastuuta pallollisena. Viime pelissä eka puolikas Häneltä ihan ok, vaikka pisteittä jäikin. Loistavia passeja tää kaveri jakelee. Toisella puolikkaalla oli käytännössä ilman palloa statistina aivan liikaa. Tuohon rooliin, seisoskelemassa kaarella, on Gibbs aivan liian hyvä/kallis mies.

Mikä on Ballardin todellinen kunto nilkan pyörähtämisen jäljiltä? Toivottavasti on kunnossa. Mikäli tulee kaiken lisäksi vaisumpi peli häneltä vaivojen takia, niin peli on täysin auki.

Ottelu veikkaus: +/-5pts peli. Gibbs naulaa haastetun kolmosen 20sek ennen loppua ja ratkaisee matsin Vilppaalle +4pts.

Gibbsin statsit ugista 32min 28pts/4lev/3riistoa/13syöttöä
2:90% 3:75% 1:100% B)
 
Viestejä
856
Riku pääsee temmeltämään Taylorin paikalla ja Luosmaa kerää minuutteja. -2:lla ukolla tilanne on oikeastaan sama kun millä tahansa muulla jengillä täydellä kokoonpanolla.

Virhevaikeudet kun vältetään niin +20 meille. Gibbsin lukuihin voin mielelläni yhtyä
 
Viestejä
3 142
Käännetään asia niin että nyt on Aatulla ja kumppaneilla paikka ottaa vastuuta. Vaikka Ballard olisi puolikuntoinen niin kyllä Vilppaan pitää otta +10 voitto tänään. Niin iso materiaaliero kyseessä. Toivottavasti Laine jatkaa hyviä otteitaan. Siinä saa Nenonen olla tarkkana ettei minuutit ala vähenemään.

E: Olisi tietenkin voidut @hoodivammas viestin lukea niin ei olisi samaa asiaa kirjoittaa heti perään.
 
Viestejä
5 339
Ai sen takia Veikkaus laittaa naurettavan kertoimen . olisi vähän voinut olla munaa laittaa kunnon kerroin korihaiden puolesta . Minä povaan kotivoittoa . Tai en povaa mutu tuntuma .
 
Viestejä
291
Ai sen takia Veikkaus laittaa naurettavan kertoimen . olisi vähän voinut olla munaa laittaa kunnon kerroin korihaiden puolesta . Minä povaan kotivoittoa . Tai en povaa mutu tuntuma .
Et usko edes itse kotivoittoon. Myönnä pois;)
 
Viestejä
291
Hmm... laitoin äsken viestiä, että mulla Elisa Sport näyttää 16:50. Katosi johonkin. Oma kämmi varmaan, mutta kyllä se viiideltä näkyy suorana.
 
Viestejä
2 266
Hmm... laitoin äsken viestiä, että mulla Elisa Sport näyttää 16:50. Katosi johonkin. Oma kämmi varmaan, mutta kyllä se viiideltä näkyy suorana.

18.20 näyttää sekä sovelluksessa että telkkarin nettiselaimen mukaan alkavan. Itseasiassa kaikissa kolmessa tän päivän pelissä sama homma.
 
Viestejä
291
18.20 näyttää sekä sovelluksessa että telkkarin nettiselaimen mukaan alkavan. Itseasiassa kaikissa kolmessa tän päivän pelissä sama homma.
Näin näkyy mulla kaikkien muidenkin pelien kohdalla.:D No. en ala spoilaamaan jos muilla näkyy myöhemmin. Mitä helv...
1549115892303.png
 
Viestejä
5 339
Peli alkaa pohitullissa .klo 17.00 ja typerä Uusikaupunki 400 Arena . Se on pohitullissa.
 
Viestejä
291
Ei että kun Gibsillä on makkia heitto. Oikein todella kermainen. Ei mene kuin puoli metriä renkaasta/levystä ohi
 
Viestejä
558
Pakko se on myöntää ei saa Vilpas mestaruutta tänä vuonna. Ensinnäkin peli perustuu edelleenkin aivan liikaa kaaren takaa heittoihin. Eikä ne heittäjät ole tilastollisesti sen ihmeellisempiä kuin muillakaan joukkueella. Ja se suurin syy mestaruuden karkaamiseen on ihan liikaa oskilloiva taso iltojen välillä etenkin puolustuksessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös