Koripallo.com

Koripallokentät Helsingissä

Viestejä
2 534
Löytyykö Helsingistä ulkokenttä, jossa olisi alimittainen ainoastaan 2m korkea koripallokori? Harjoittelin donkkaamista sellaiseen itse junnuna, mutta sitä koripallokenttää ei ole enää. Osa valmentamistani pelaajiista ei vielä donkkaa 2.2m korkeaan koriin. Eräs vaihtoehto olisi säädettävä siirrettävä kori, mutta kiinteästi maahan kytketty kori olisi turvallisempi.
 
Viestejä
1 928
Löytyykö Helsingistä ulkokenttä, jossa olisi alimittainen ainoastaan 2m korkea koripallokori? Harjoittelin donkkaamista sellaiseen itse junnuna, mutta sitä koripallokenttää ei ole enää. Osa valmentamistani pelaajiista ei vielä donkkaa 2.2m korkeaan koriin. Eräs vaihtoehto olisi säädettävä siirrettävä kori, mutta kiinteästi maahan kytketty kori olisi turvallisempi.
Onhan noita vaikka kuinka. Vaikkapa Uimastadikalla. Sano sitten etteivät revi koreja rikki.

Itse reenailin aikanani sellaiseen parikyt senttiä vajaaseen, oli hyvä harjoitusvastus kun oli vähän ehtinyt venähtää. Enää ei menis siihenkään :p
 
Viestejä
4 028
Isonnevantien varrella on ollut monenkorkuista koria, alustojen ja kentän kaltevuuden kannalta eivät kaikki varmaankaan ihanteellisia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös