Koripallo.com

(Koris)paidat ja painatus

Viestejä
13
Olisko kellään kokemusta hyvälaatuisesta keinosta painattaa himassa jotain grafiikkaa urheilupaitaan tai ihan tavalliseen t-paitaan? Oon kokeillu paria tommosta ebaystä tilattavaa arkkia joka silitetään paitaan kiinni mutta jumalauta että tulee surkeeta jälkeä... :-[ Eli kyse yhdestä paidasta vaan, sen takia en voi tilata noista mistä yleensä tilataan. Ja koska on kyse urheilupaidasta niin pitäis kestää kovaa pesua, ainakin 60 astetta koska hiki ja haju ei kylmemmässä lähde paidasta irti...
 
Viestejä
3
Vs: (Koris)paidat ja painatus

Ei noi itse-painettavat konstit oikeen meinaa toimia, niistä jää se muovinen kelmu siihen paidan pintaan joka näyttää ja tuntuu surkeelta ja lähtee helposti pesussa pois. Voi noista mestoista usein tilata yhdenkin, sinne vaan sähköpostia menemään. Googlettamalla löytyy
 
Viestejä
13
Vs: (Koris)paidat ja painatus

Joo, ne on surkeita... Tosiaan googlesta löytyy, montakin, mietin vaan että jos jollain on kokemusta niin kuulisin mielellään mistä saa laadukasta jälkeä. Esim tuolla on> t-paita ja ilmeisesti yhdenkin saa mutta ku en firmasta mitään tiedä niin vaikea lähtee sanomaan. Noitahan on tosiaan google täynnä. Ei mikään valokuva kummiskaan kyseessä eli ai taida olla ihan sellasta jälkeä, jos edes mahdollista... ???
 

42

Viestejä
3 353
Vs: (Koris)paidat ja painatus

Jos kuvio ei kovin monimutkainen ole, niin kontaktimuoviin leikkaa skalpellilla sapluunan ja sitten hyvälaatuisella kangasmaalilla sipaisee paitaan kaksi tai kolme kerrosta. Maalista riippuen päälle silitys apukankaan läpi tai sitten ei.
 
Viestejä
13
Vs: (Koris)paidat ja painatus

Ei hullumpi idea, tota vois kokeilla koska graffat on tosiaan tosi simppelit. Kiitti 42
 
Viestejä
1
Vs: (Koris)paidat ja painatus

Hyvälaatuinen painatus ja "tee-se-itse" -ratkaisu ei kyllä kuulu samaan lauseseen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös