Koripallo.com

Korisfinaalit 2017-18: Salon Vilpas -Karhubasket

Viestejä
3 137
Mielestäni kuitenkin runkosarjakuntoinen Jones olisi tuosta painanut sen put back donkin eikä osunut rautaan, kuten nyt. Rautaa vasten painaminen kääntää Jonesin ylävartalon selälleen eikä niinkään puolustuksen "sulku".
Kyllähän Bojan ahteri osuu tuossa samaan aikaan tai vähän ennen kun Jones palloon, joten tuskin olisi putbackia painanut missään kunnossa. Mutta ei tuo nyt mikään sikamainen ollut. Onneksi kukaan ei loukkaantunut.

Huomenna sitten se viimeinen raivo päälle ja jos hävitään niin sitten hävitään. Mutta ei ojenneta Kauhajoelle sitä Pantteria vaan laitetaan maksamaan joku hinta siitä.
Tuli mieleen että tuo eilinen peli oli kuin toisinto viimevuoden semien seiskapelistä.
 
Viestejä
2 276
Kuten jo aikaisemmin tullut todettua: "Sehän on keskustelupalstojen ydinolemusta!" Ei näissä keskusteluissa ole maailmankaikkeuden pelastumisen kannaltakaan mitään hyötyä.
No juuri näin :) Toisaalta pikseleiden ja millisekuntien viilaus sitten saattaa mennä överiksi.

Nyt kyllä enemmän kiinnostaa jo se, mitä Iisalo on tänään tehnyt jengilleen. Itseluottamus pitäisi jostain kaivaa esille. Ei taida Korisliigassa olla hirveästi lätkän puolella enemmänkin käytettyjä psykologeja ja mentaalivalmentajia?
 
Viestejä
237
Mutta ei ojenneta Kauhajoelle sitä Pantteria vaan laitetaan maksamaan joku hinta siitä.

Tarkoittaako tämä sitä että yrität provosoida Vilppaan pelaajia vahingoittamaan Karhubasketin pelaajia siten että Kauhajoella sairastupa täyttyy? Mielestäni todella ala-arvoinen ja vastustajaa epäkunnioittava lausahdus!
 
Viestejä
3 137
Tarkoittaako tämä sitä että yrität provosoida Vilppaan pelaajia vahingoittamaan Karhubasketin pelaajia siten että Kauhajoella sairastupa täyttyy? Mielestäni todella ala-arvoinen ja vastustajaa epäkunnioittava lausahdus!
Kyllä, juurikin näin. HEI NENONEN. ENSIN SARCE JA SEN JÄLKEEN KANTOSEN POLVI.
 
Viestejä
2 507
Huomenna sitten se viimeinen raivo päälle ja jos hävitään niin sitten hävitään. Mutta ei ojenneta Kauhajoelle sitä Pantteria vaan laitetaan maksamaan joku hinta siitä.

Mmm. Mikä olisi sopiva hinta sinusta?paljonko Kataja maksoi viime vuonna Vilppaalle ;)
 
Viestejä
3 137
Mmm. Mikä olisi sopiva hinta sinusta?paljonko Kataja maksoi viime vuonna Vilppaalle ;)
No mun tarvii todennäköisesti lämmittää tota mestaruussaunaa ainakin vuoden vielä niin jos sen verran että uudet kivet kiukaaseen ja 4-5 kuutioo klapua. Tai no laitetaan koko kiuas.
 
Viestejä
68
Kauhajoella eletään nyt koripallohuumaa, vaikka taloudellista tappiota tuleekin: Tämä Hesarista, No nähtävästi ens vuonna ei tartte lähtee kauhajoelle. Toi mestaruus ja konkka on jo niin monta kertaa nähty.
 
Viestejä
3 137
Pelipäivä. Miteen riisutaan Sarce ja Rougeau aseista?
Herääkö Nenonen ja Ojala?

Ja vähän selvennystä Kauhajoen suuntaan. En epäile että Kauhajoelta tullaan aseet kainalossa

Kuuma päivä tulossa, muistakaahan nauttia nestettä ja välillä vettäkin linkkarissa.
Toivotaan että Kauhajoelle on tänään pidempi matka kuin Saloon.
Oi Vilpas on.
 
Viestejä
19 541
Voihan kauhistuksen kanahäkki!

Nytkö se Karhu menee nurin? No ei kun sinne perämettiin aukkoja tekemään, vaikka isoisät kääntyvätkin haudoissaan....
 
Viestejä
1 505
Kauhajoella eletään nyt koripallohuumaa, vaikka taloudellista tappiota tuleekin: Tämä Hesarista, No nähtävästi ens vuonna ei tartte lähtee kauhajoelle. Toi mestaruus ja konkka on jo niin monta kertaa nähty.

Lue myös pienellä kirjoitettu teksti... Tappiota tulee tänä vuonna VÄHEMMÄN kuin aikaisemmin!
Sehän on pelkästään myönteinen uutinen. Tuo tarkoittaa sitä, että koripallotoiminta itsessään ei ole kannattavaa, kuten ei ole yhdessäkään liigaseurassa, vaan että yhteistyökumppaneita pitää olla. Karhubasketilla niitä on vaatimattomat 300. Eiköhän sieltä leipurit ja rautakauppiaat muutaman ekstraroposen kaivele tänäkin vuonna, kun lukuisina mitalittominakin vuosina se on onnistunut :cool:
Haasteethan tulevat vasta ensi vuonna. Karhun budjetti on ollut suurinpiirtein vakaa tähän saakka, ja nyt on se vaaran paikka; kasvatetaanko budjettia mitalivuoden jälkeen? Silloin voi syntyä ylimitoitettuja odotuksia tulorahoituksesta?
 

42

Viestejä
3 365
Mielipiteitähän saa tietysti olla, mutta aivan yhtä perustellusti voidaan väittää että Sarce ihan hyvästä syystäkin yrittää pienempänä miehenä ja selkeästi lähempänä tilanteen keskiötä olevana lähinnä suojata itseään, ja väistää yli 100-kiloista kaveria, joka tulee sumppuun tapahtumien ulkokehältä jalat jo metrin verran irti maasta.

Hassu tapa väistää astumalla liikkeessä olevan pelaajan kulkutielle. :rolleyes: Katse näyttäis kuitenkin olevan koko ajan kohti koria, että en minäkään tuossa tahallisuutta näe, estämisvirheen kyllä.
 
Viestejä
3 137
Lue myös pienellä kirjoitettu teksti... Tappiota tulee tänä vuonna VÄHEMMÄN kuin aikaisemmin!
Sehän on pelkästään myönteinen uutinen. Tuo tarkoittaa sitä, että koripallotoiminta itsessään ei ole kannattavaa, kuten ei ole yhdessäkään liigaseurassa, vaan että yhteistyökumppaneita pitää olla. Karhubasketilla niitä on vaatimattomat 300. Eiköhän sieltä leipurit ja rautakauppiaat muutaman ekstraroposen kaivele tänäkin vuonna, kun lukuisina mitalittominakin vuosina se on onnistunut :cool:
Haasteethan tulevat vasta ensi vuonna. Karhun budjetti on ollut suurinpiirtein vakaa tähän saakka, ja nyt on se vaaran paikka; kasvatetaanko budjettia mitalivuoden jälkeen? Silloin voi syntyä ylimitoitettuja odotuksia tulorahoituksesta?

Itse luin kanssa ton Hesarin jutun. Ei se nyt noin hälyttävältä sentään tuntunut. Ilmeisesti riskiä on kuitenkin otettu. Muta tietenkin vähän ikävää jos jokavuosi tulee tappiota niin silloin ei pysytä budjetissa tai mennään tietoisesti kokoajan riskillä, Pitkällä juoksulla se ei ole kamalan tervettä toimintaa luottaa siihen että
" Eiköhän sieltä leipurit ja rautakauppiaat muutaman ekstraroposen kaivele tänäkin vuonna, kun lukuisina mitalittominakin vuosina se on onnistunut "

Jossain vaiheessa ne laskut tulevat kuitenkin maksuun.
 
Viestejä
68
Joo se oli osittain provoksi tarkoitettu, mutta kuitenkin onko ruma pantteri ison riskinoton arvoinen?
Salossa on nyt menossa kolmas vuosi niin sanottua huumaa ja toivottavasti ei ensivuonna yritetä väkisin isolla riskillä.
Ainakin minulle riittää keskinkertainenkin sijoitus jos rahat ei parempaan riitä. Mielummin jatkuvuutta kuin kerran huuma ja pillit pussiin. On kuitenkin pärjätty paremmin kuin 5-6 vuotta sitten. Itse en anna arvoa Biisonien tapaiselle toiminnalle.
 
Viestejä
3 137
Ainakin minulle riittää keskinkertainenkin sijoitus jos rahat ei parempaan riitä. Mielummin jatkuvuutta kuin kerran huuma ja pillit pussiin. On kuitenkin pärjätty paremmin kuin 5-6 vuotta sitten. Itse en anna arvoa Biisonien tapaiselle toiminnalle.
Allekirjoitan täysin.
 
Viestejä
1 505
Itse en anna arvoa Biisonien tapaiselle toiminnalle.

Kauhajoen konseptista puuttuu yksi muuttuja: AV.

Mä vähän luulen, että luitte/tulkitsette tuota leipomoyrittäjä pj. Ojalan Vesan lausumaa vähän väärin. Laaja yrittäjistä koostuva taustaryhmä tekee päätökset kauden aikana mahdollisesti tarvittavista lisäinvestoinneista, eli silloin jokainen yrittäjä myös kaivaa vähän lisää kuvettaan, muuten päätöstä ei tehdä. Sitä tarkoitti jutussa ollut maininta "kalliista harrastuksesta". Paikalliset yrittäjäthän erotuksen maksavat kuten muuallakin. On vain jatkukuuden kannalta vähän turvallisempaa, että niitä tukijoita on 300 kuin vaikkapa yksi vaikka sitte kuinkakin äveriäs.

Olen ymmärtänyt , ettei Kauhajoella ole rakennettu eikä rakenneta minkään riskin päälle mitään, eikä laskuja ole jäänyt rästiin saati maksamatta. Tämä on myös vähän niinku kunnia-asia näille eteläpohojalaasille.
Eli luulen, että joudutte pelimatkoille Kauhajoelle vielä tulevinakin vuosina matkustamaan...
 
Viestejä
68
Kauhajoen konseptista puuttuu yksi muuttuja: AV.

Mä vähän luulen, että luitte/tulkitsette tuota leipomoyrittäjä pj. Ojalan Vesan lausumaa vähän väärin. Laaja yrittäjistä koostuva taustaryhmä tekee päätökset kauden aikana mahdollisesti tarvittavista lisäinvestoinneista, eli silloin jokainen yrittäjä myös kaivaa vähän lisää kuvettaan, muuten päätöstä ei tehdä. Sitä tarkoitti jutussa ollut maininta "kalliista harrastuksesta". Paikalliset yrittäjäthän erotuksen maksavat kuten muuallakin. On vain jatkukuuden kannalta vähän turvallisempaa, että niitä tukijoita on 300 kuin vaikkapa yksi vaikka sitte kuinkakin äveriäs.

Olen ymmärtänyt , ettei Kauhajoella ole rakennettu eikä rakenneta minkään riskin päälle mitään, eikä laskuja ole jäänyt rästiin saati maksamatta. Tämä on myös vähän niinku kunnia-asia näille eteläpohojalaasille.
Eli luulen, että joudutte pelimatkoille Kauhajoelle vielä tulevinakin vuosina matkustamaan...
Olinkin huolissani Vilppaan suuntaan. Tiedän Pohjalaisen meinigin, siellä hommat hoidetaan kunnialla ja vähän paremmin ku naapuri ettei tartte köyhäksi luulla. ;-)
 
Viestejä
1 157
Niin ennen kauden alku Karhu budjetti oli ilmoitettu 500 teur ja Salo 680 teur. Karhu budjetti melkein sama kuin edelliskaudella. Nostoa vain 12 teur samalla Salo nosti budjettia 130 teur.

Sanoisin näin että älkää olko huolissanne Karhun rahoista. Trust me I know what I'm talking


Tänään levollisin mielin katsomaan finaalia numero 5. Suattaapi olla notta Pantteria nostellaan tänään mutta suattaapi olla notta ei vielä tänään....illalla olemme viisaampia
 
Viestejä
1 505
Olinkin huolissani Vilppaan suuntaan. Tiedän Pohjalaisen meinigin, siellä hommat hoidetaan kunnialla ja vähän paremmin ku naapuri ettei tartte köyhäksi luulla. ;-)

Joo :D
Kattoin joskus kyllä Vilppaankin kotisivuilla pyöriviä yhteistyökumppaneitten logoja ja määrää, ei huono.
Taisi olla ykköskategoriassa parikymmentä ja pienemmällä logolla näytettyjä jotain lähemmäs satakunta!
Nämä, plus reilusti yli tuhannen katsojan keskiarvolla pyörivät tapahtumat niin en osaisi olla siitäkään huolissani.
Toki aina voidaan elää yli varojen, oli sitä vähä tai paljon, tuskin tämänvuoden finaalipaikkakunnilla ensimmäisinä. Lisäksi uusi pj. Juntusen Riikka on tarkka flikka rahan kanssa, sen olen työasioissa jo nähnyt.
 
Viestejä
598
Mutta ei ojenneta Kauhajoelle sitä Pantteria vaan laitetaan maksamaan joku hinta siitä.

Niin monta kertaa oon ollut näkemässä Karhulla tasaisen sarjan pääsystä loppuotteluihin ja karvaan tippumisen 7 pelissä ja sen jälkeen lannistuneena myös pronssimitallin häviämisen, että melkein liian helpolta ja unenomaiselta tuntuu jos saadaan tänään jo sarja poikki. Mutta siihen pitää toki tähdätä ja isoin mörkö on että lähdetään tänään puolivaloilla liikkeelle. Toivottavasti keskittyminen on samaa luokkaa kuin edellisissäkin peleissä ja otetaan tänään voitto kotiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös