Koripallo.com

Korisliiga 2021 - 2022

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 453

Näin pelataan kaudella 2021–22:
Korisliiga

  • 12 joukkueen kaksinkertainen runkosarja (22 ottelua), jonka jälkeen sijat 1-6 kaksinkertaiseen yläjatkosarjaan (10 ottelua) ja sijat 7-12 kaksinkertaiseen alajatkosarjaan (10 ottelua). Runkosarjan pisteet seuraavat mukana jatkosarjoihin ja jatkosarjojen otteluohjelma perustuu runkosarjan sijoituksiin.
  • 8 joukkueen (yläloppusarjan 1.-6. ja alaloppusarjan 1.-2.) pudotuspelit
    • Pudotuspelikaavio 1-8/4-5 vs 2-7/3-6, jossa kotietu aina paremmin sijoittuneella
    • Puolivälierät 1:5, välierät 1:7, finaalit 1:7, pronssiottelu 1:1
  • Alaloppusarjan 6. (sarjan 12.) putoaa I divisioona A:han.
  • 12 joukkuetta kilpailuvuonna 2022-23.
 
Viestejä
676
Onko kellään tietoa milloin julkaistaan Korisliigan otteluohjelma
Liigapäällikkö väläytti twitterissä vähän ruutupaperisivuja, joiden avulla otteluohjelmia rustataan vielä vuonna 2021, joten ei ehkä aivan helppo rasti saada kaikkien ehtoja täyttymään. Täten en olisi kovin toiveikas ohjelman pikaisesta julkaisusta.
 
Viestejä
1 815
KTP:n uutisesta bongattu alla oleva

Korisliigan alustava peliohjelma kaudelle 2021/22 on julkaistu. KTP avaa ottelut vierasmatsilla BC Nokiaa vastaan lokakuun 2. päivänä. Ensimmäiseen kotipeliin 5.10. asettuu vastaan Korihait Uudestakaupungista
 
Viestejä
3 498
En ole kovin paljon ehtinyt tutustua näihin ensi kauden ulkomaalaisvahvistuksiin, mutta yksi asia on pistänyt silmään: poikkeuksellisen paljon on signauksia tehty heinä- ja jo kesäkuussakin. Usealla joukkueella on jopa kolme vahvistusta hankittuna.
En ole ihan varma johtuuko se koronan aiheuttamasta muuttuneesta tilanteesta vai mitä tässä on tapahtunut. Joka tapauksessa muutos on aika lailla suuri. Joskus aikoinaan valmentajat ei kunnolla edes aloittaneet hankintaprosessia ennen kuin elokuussa. Voi olla että budjetit ovat koronan takia pudonneet sen verran ettei sellaisia varsinaisia löytöjä uskota elokuussa tapahtuvan niin tartutaan tuollaisiin kohtuullisen varmoihin valintoihin aikaisin.
Onhan siellä toki muutamia seuroja joissa ei ole vielä yjtään tai korkeintaan yksi signattu ulkomaalainen.
Mutta melkoinen muutos kuitenkin.
 
Viestejä
953
Itsellä on pelko ensi kauden tasosta, kun kotimaisia profiilipelaajia on lopettanut tai siirtynyt ulkomaille. Kesä ja syksy näyttää palaajat, mutta lähtöpuolen korvaajille on tarjolla isoja saappaita ja vieläkin isompia:

Rannikko
Kivimäki
Mäkäläinen
Järvi
Alanen
Nuutinen
Hopkins
Vanttaja
 
Viestejä
2 382
Kyllä taas kestää pitkään Korisliigan otteluohjelman julkaisu. Toki eiköhän tää Korona tuu pilaamaan ensi kaudenkin. Ois jo aika alkaa elää kaikkien normi elämää ilman mitään maskipelleilyä
 
Viestejä
19 536
Vai on maskit pelleilyä. Juuri noin ajattelevat ja käyttäytyvät ovat saaneet taas koronatartunnat nousuun. Ravintolarajoituksia pitäisi taas tiukentaa ja muitakin kokoontumisia. Silloin olisi paremmat mahikset koristakin pelata. Mutta onneksi nykyisin koronan saavat lähinnä välinpitämättömät biletysporukat ja ne, jotka ei rokotteita ota. Juuri näiden pellejen takia koronasta saadaan kärsiä vielä vuosia.....
 
Viestejä
2 382
Koronan voi saada mistä vaan joten turha baareja vaan syyttää. Ja maskit ei suojaa tartunnalta joten ei niiden käytöllä suurta merkitystä oo. Ja suurimmalle osalle korona on suht vaaraton niin en tajua tätä pelon lietsomista mitä media ja osa ihmisistä tekee. Ja meidän yhteiskunta ei kestä jos taas laitetaan kaikki kiinni. Sillon lisääntyisi esim työttömyys, alkoholi ongelmat ja monet muut ongelmat. Korona saattaa vielä 10 vuoden päästä olla osana elämää niin meinasitteko silloinkin kaikki laittaa kiinni
 
Viestejä
1 105
Lievä ja lievä. Niissä maissa missä korona leviää valtoimenaan, kaivetaan joukkohautoja. Teollisuusmaa Venäjällä ei riitä lääkehappi enää. Jne.

Olisipa kiva, kun etukäteen tietäisi itsensä ja perheenjäsenet ja ne joiden kanssa muuten on tekemisissä ikinä kuuluvan siihen porukkaan, joka saisi koronan lievänä. Mutta kun ei tiedä niin huvittaisi kokeilla. Ihan tarpeeksi on niitäkin, joilla homma ei jää lieväksi.

Kyllä tämä tauti rauhoittuu ja yhteiskunta voidaan avata kunhan saataisiin rokotteet ja ne vielä annettua. Muutama kuukausi siihen menee vielä. Normaali elämä olisi hauskempaa mutta eiköhn tuota jokainen malta vielä hetken odottaa.
 
Viestejä
1 134
Lievä ja lievä. Niissä maissa missä korona leviää valtoimenaan, kaivetaan joukkohautoja. Teollisuusmaa Venäjällä ei riitä lääkehappi enää. Jne.

Olisipa kiva, kun etukäteen tietäisi itsensä ja perheenjäsenet ja ne joiden kanssa muuten on tekemisissä ikinä kuuluvan siihen porukkaan, joka saisi koronan lievänä. Mutta kun ei tiedä niin huvittaisi kokeilla. Ihan tarpeeksi on niitäkin, joilla homma ei jää lieväksi.

Kyllä tämä tauti rauhoittuu ja yhteiskunta voidaan avata kunhan saataisiin rokotteet ja ne vielä annettua. Muutama kuukausi siihen menee vielä. Normaali elämä olisi hauskempaa mutta eiköhn tuota jokainen malta vielä hetken odottaa.
Juurikin näin. Itselläni mennyt koronaan muutamia ystäviä ja muutama jonka työnkautta tunnen. Osa ihan perusterveitä 50 kieppeillä olevia miehiä. Jokunen vähän iäkkäämpi. Pirullinen tauti ja kukaan ei oikeastaan voi tietää missä sen saa tai ei saa.
En osaa sanoa onko maskista apua mutta kyllä sitä tulee käytettyä kun sitä kerran suositellaan.Itse saanut jo molemmat piikit.
Muutamana kanssa joka korona sairastanut ovat kyllä kertoneet että ei ollut mikään miesflunssa...no varmaan hyvin tapauskohtaista
 
Viestejä
529
Koronan voi saada mistä vaan joten turha baareja vaan syyttää. Ja maskit ei suojaa tartunnalta joten ei niiden käytöllä suurta merkitystä oo. Ja suurimmalle osalle korona on suht vaaraton niin en tajua tätä pelon lietsomista mitä media ja osa ihmisistä tekee. Ja meidän yhteiskunta ei kestä jos taas laitetaan kaikki kiinni. Sillon lisääntyisi esim työttömyys, alkoholi ongelmat ja monet muut ongelmat. Korona saattaa vielä 10 vuoden päästä olla osana elämää niin meinasitteko silloinkin kaikki laittaa kiinni
Ja nää kertomasi tiedot perustuu mihin?
Normaalit kausiflunssat/ norot vähentyny hurjasti maskien käytön sekä käsidesien takia, hirvittää mihin tämä maailma vielä menee tämän yleisen tietämättömyyden takia, seurataan vain jotain paskamediaa ja thätsit.
 
Viestejä
35
Korona sitä ja korona tätä. Eihän tätä koronaa voi loputtomiin pelätä, ei se täältä minnekkää ole häviämässä.
 
Viestejä
19 536
Ei koronaa tarvitse pelätä, mutta pahinta on se, että sitä vähätellään, eikä mitään varotoimia itse toteuteta. Mennään vaan Susirajan virustutkimusjohtaja eli K_A:n ohjeilla. Kapakat täyteen bilettäjiä. Tappituntumalla joka paikassa. Ei maskeja eikä käsien desinfiointia. Ei oteta rokotteita, kun Jeesus kuitenkin suojelee, kuten yksi tuttavani kertoi.....

Työllisyyskin todenteolla lisääntyy. Ainakin arkunvalmistajilla, hautaustoimistoilla, hautakiviteollisuudella ja kerrannaisesti monella muullakin.....Varsinkin sairaaloissa kiirettä riittää, kuten eilen yksi tuttavani teho-osastolta kertoi....

Pahoin pelkään, että rajoitusten helpottaminen johtaa taas siihen, ettei korisliigaakaan voida yleisön edessä pelata, jos nyt voidaan pelata lainkaan.....
 
Viestejä
35
Eiköhän ihan jokainen vanhus/riskiryhmäläinen saa ihan itse valita lähteekö kotoa minnekkään, mutta että koko talous romutetaan vaarattoman (tilastojen valoissa) viruksen suhteen niin sitä en käsitä.
 
Viestejä
3 084
Eiköhän ihan jokainen vanhus/riskiryhmäläinen saa ihan itse valita lähteekö kotoa minnekkään, mutta että koko talous romutetaan vaarattoman (tilastojen valoissa) viruksen suhteen niin sitä en käsitä.

Mä osaan tän mä osaan ton,
oon jätkä mahdoton.
Minimaalinen on määrä mua parempien.
Tasoisiani on turha ees täältä alkaa kattelee,
joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen.
No se on minäminäminä,
minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä, minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
minä minäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.
 
Viestejä
1 862
Mä osaan tän mä osaan ton,
oon jätkä mahdoton.
Minimaalinen on määrä mua parempien.
Tasoisiani on turha ees täältä alkaa kattelee,
joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen.
No se on minäminäminä,
minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä, minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
minä minäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.
Saiskos tän myös audiona? Mieluiten siis Soosin esittämänä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös