Koripallo.com

Korisliigan live-seuranta

Viestejä
826
Jep. Ideana hyvä, mutta vielä ei tosiankaan tunnu toimivan, niinkuin pitäisi.
 
Viestejä
534
Hienoa, että tämä tulikin olin jo ehtinyt luopua toivosta. Ei ole mitenkään yllättävää, että hommassa on käynnistysvaikeuksia, mutta ehkä, vaikkapa kuukauden päästä, saamme jo nauttia toimivasta palvelusta.
 
Viestejä
211
Palvelun tuottava liettualainen firma hoitaa myös Fiban ja Baltian liigan seurannan, joten sillä puolella luulis olevan kokemusta ja taitoa hoitaa homma kunnolla. Tosin tänä viikonloppuna alkaneen jälkimmäisen sarjan koko kotisivusto sekä peliseuranta on jopa Suomen yritystä pahemmin kesken. Eiköhän tuo tuosta kuitenkin, muutaman pelikierroksen jälkeen.

Mutta miksi tällainen palvelu tuotetaan englannin kielellä? Sen verran pitäisi kotimaista mestaruussarjaa, äidinkieltä ja suomalaisia lajinseuraajia kunnioittaa, että homma hoidettaisiin ensi sijaisesti suomen kielellä. Tämmönen kansainvälisyys on mun mielestä joko vain feikkiä diivailua tai saamattomuutta kääntää alun perin englanniksi tehty palvelu suomeksi. Kyllähän ne suomalaiset englantia osaa... ei sitä silti tartte tuputtaa.
 

JJ

Viestejä
313
Hakkapeliitta sanoi:
Mutta miksi tällainen palvelu tuotetaan englannin kielellä? Sen verran pitäisi kotimaista mestaruussarjaa, äidinkieltä ja suomalaisia lajinseuraajia kunnioittaa, että homma hoidettaisiin ensi sijaisesti suomen kielellä. Tämmönen kansainvälisyys on mun mielestä joko vain feikkiä diivailua tai saamattomuutta kääntää alun perin englanniksi tehty palvelu suomeksi. Kyllähän ne suomalaiset englantia osaa... ei sitä silti tartte tuputtaa.

Sivun oikeasta yläreunasta voi vaihtaa kielen ENG/FIN ;)
 
Viestejä
211
No niinpä tietty, tulipa turha avautuminen.

Tosin itse liveseuranta on vielä oma juttunsa... tai sitten myös sen eng/fin -nappula on multa toistaiseksi hakusessa...
 

Ketku

Kouvolassa systeemi petti toisen puolikkaan alkaessa.Lastentauteja.Jos se siitä.
 
Viestejä
16 284
Tonnikeiju sanoi:
Kouvolassa systeemi petti toisen puolikkaan alkaessa.Lastentauteja.Jos se siitä.

Kyllä se siitä, eiköhän alkukankeudet pian voiteta. Hieno homma, että järjestelmä saadaan vihdoin käyttöön Suomessakin.
 
Viestejä
2 782
Pari peliä sivujen mukaan vielä vaiheessa. Toivotaan että saavat sivut hyvin toimiviksi, ideahan on loistava.
 
Viestejä
5 495
Hemmetin tyylikäs ja selkeä on tämä uusi tulospalvelu. Kunhan alkukankeudesta päästään eroon, niin suomalaiselle korisväelle tarjotaan makeaa mahan täydeltä.
 
Viestejä
298
JoKaFan sanoi:
Kyllä se siitä, eiköhän alkukankeudet pian voiteta. Hieno homma, että järjestelmä saadaan vihdoin käyttöön Suomessakin.
Itse asiassa Suomi on ensimmäinen maa, jossa kyseinen ohjelma on otettu käyttöön kansallisissa sarjoissa. Tähän mennessä Fiban ohjelmaa on käytetty vasta maaotteluissa.
Vastaavanlaisia, mutta suppeampia on toki ollut käytössä monissa maissa.
 
Viestejä
1 226
On kyllä mainio varsinkin vieraspeleissä kun ei pääse paikan päälle katsomaan ;P
 
Viestejä
210
Erittäin hyvä juttu. Kuten sanottu, tökkii vielä, mutta ideana jo aivan loistava ja toteutuskin varmasti paranee ajan myötä.
 

Hai

Viestejä
1 703
On kyl aika loistavia tilastoja tuolla. Pystyy katsomaan esim. että mikä viisikko on ollut joukkueella paras yksittäisessä pelissä jne. kaikkea muuta kivaa löytyy myös! :D
 
Viestejä
1 270
Jees, hieno homma!  :) Iso iso plussa liitolle! Kunhan saadaan ajan kanssa vielä toimimaan täysillä. Taisivat juu Kouvojen pelissä sanoa tänään että ohjelma olisi ollut ylikuormittunut tai jotain...
 
Viestejä
1 335
Marsu sanoi:
On kyl aika loistavia tilastoja tuolla. Pystyy katsomaan esim. että mikä viisikko on ollut joukkueella paras yksittäisessä pelissä jne. kaikkea muuta kivaa löytyy myös! :D
Jonkinlaiselle tilastofriikille (kuten itse tunnustan olevani) tää uusi palvelu on taivas. Aiemmin matsin tilastoinnin selaamiseen meni max. vartti, nyt hupenee tunti ihan huomaamatta.
 
Viestejä
1 257
Pallo sanoi:
Ja nuo "Shot chartit" ovat kanssa loistavaa hupia
Kyllä! Tuollaista heittokarttaa olin salaa mielessäni toivonut, vaikken sen toteutumiseen jaksanut edes uskoa. Ja muutenkin näiden palveluiden avulla voi jo analysoida ottelua, vaikkei sitä livenä olekaan nähnyt. Loistavaa liitto!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös