Koripallo.com

Koripallo.com historia

  • Viestiketjun aloittaja Mielenkiintoista
  • Alkaa

Mielenkiintoista

koripallo.com sivuston historia kiinnostaa.

Milloin sivut on perustettu? Mitkä olivat ensimmäiset keskustelut ja vanhimmat nimimerkit?
Millä tavalla kävijämäärät ovat kehittyneet vuosien myötä? Rekisteröityjen käyttäjien määrät?
 

42

Viestejä
3 353
Vs: kp.com histora

Kaiketi eka nimimerkki Back2D rekisteröityi 21.12.2001. Liekö villiä aikaa aluksi kun nimimerkki Ylläpito. rekisteröityi 9.3.2002? :D Allekirjoittanut liittyi mukaan 20.9.2002. Nämä jäsenlistaa selaamalla.
 
Viestejä
16 284
Vs: kp.com histora

Sellainen knoppitieto, että Katajan ex-kakkosvalkku ja nykyisin Oulun Ynnissä vaikuttava Ilkka Immonen on Koripallo.comin perustaja/ yksi perustajista...
 
Viestejä
19 536
Vs: kp.com histora

Vuonna 2003 alkuvuodesta tänne ilmaantui pari asiantuntijaa eli jenkula-asiantuntija Jokavani ja kaikkien alojen suvereeni asiantuntija ja tietäjä JOE eli minä.

Loppu onkin sitten jo kpcomin historiaa. Ilman mitään itsekehua, narsismia tai mitään muutakaan, niin varmasti jokaikinen kpcomilainen tiedostaa, ainakin sydämenperukoissaan ja perin kateellisina, että juuri me olemme ne kaksi, jotka olemme kannatelleet tätä sivustoa leveillä hartioillamme ja saaneet muutkin innostumaan meitä joka käänteessä haukk....eikun kehumaan ja sillä tavalla olemme aikaansaaneet paljon mielenkiintoisia keskusteluja.

Kröhöm. Ainakin mulla on leveät harteet....niistä minut on helpointa tunnistaa. Kysykää vaikka keneltä.

Vaatimaton JOE
 

42

Viestejä
3 353
Vs: kp.com histora

Jos teidät laittaa vierekkäin, niin alkaa olla ne leveät hartiat? Vaikka mistä minä tiedän kun tietoisesti en ole kumpaakaan tainnut livenä tavata. ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: kp.com histora

Alkaisi nelikakkosellakin olla jo kohta kiire, että ehtii meikäläisen livenä tavata, sillä mistä sitä tietää näin vanhana käppänänä, että miten niitä elinpäivia enää on käytettävissä.....

Voisit sitten meikäläisen ajasta ikuisuuteen lähtemisen jälkeen rinta rottingilla täällä kehua retostaa, että ehdinpä jopa tavata legendaarisen JOEN.
 
Viestejä
5 781
Vs: kp.com histora

No eipä tämä histora oikein tunnu tulevan päivän valoon. Ei sitten.
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

Eikö tähän poppoon kuulu myös Kotkan sorsapilli .
Jolta poistettiin 5000 viestii . Onkohan viellä mursuviiksinen Kotkalainen viellä elossa .

Mut kummiskin palataan sinne alkuajoihin .

Periaatessa minäkän en enään muista kuin luolasta tänne tulin .
No sillä ekal Jäsenellä oli varmaa tylsää .

Kenen kanssa kirjoitteli . Kuka oli toinen jäsen ?
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 450
Vs: kp.com histora

Tilastoja näkee jo ihan julkisesti forumilla: http://www.koripallo.com/forum/index.php#c1
419321 viestiä 12481 aihetta kirjoittanut 5917 jäsentä.

Ensimmäiset keskustelut ovat jo poistuneet kauas historiaan (viimeistään levytilaongelman aikaan, ehkä 2010?) mutta ehkä internet archive auttaa: http://archive.org/

Osa vanhimmista nimimerkeistä löytyy edelleen käytöstä, osa on lopettanut ja osa vain muumioitunut kun niitä ei ole koskaan poistettu tai deaktivoitu.

Koripallo.com domain on rekisteröity 18.11.2001 ja jo aiemmin mainittu Ilkka Immonen pystytti sivuston joulukuussa 2001.

Tarkempia tilastoja käyttäjämääristä vuosien varrella voi tulla myöhemmin jos niiden tuottamista varten löydetään hetki aikaa.
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

En minä pääsy noista linkeistä sisään .
Kerro ylläpito ketkä oli ne 10 ekaa .
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

Oli miten oli mutta mahtavaa .
En olis ikinä HD ja JOE tuntenu . Sun muita
Jos en olis tänne tullu .
Nyt koko suomi tietää mitä me tehdään iltaisin ;D ;D ;D
 
Viestejä
5 781
Vs: kp.com histora

Eikä tiedä, mun mutsi ja anoppi ei ole comissa tai lue sitä. Toisaalta ei mulla tästä(kään) täyttä varmuutta ole, mutta seison sanojeni takana. Tai istun sohvalla, miten vaan nyt itse kukin asian haluaa tulkita.
 
Viestejä
19 536
Vs: kp.com histora

Minäkin yleensä puhun aina kasvot eteen päin. Olen siis aina sanojeni takana.

Sorsapilli aloitti maineuransa paljon minun jälkeeni. Valitettavasti hän on ilmeisesti jo dementoitunut siinä määrin, ettei muista enää koko kpcomia. Salasanasta nyt puhumattakaan.

Lothar ja moni muukin oli täällä ennen Jokavania ja minua. Myös Jääkenttien Gaselli, joka käytti aluksi nimimerkkiä Johtaja Hanhi. Taisi olla niihin aikoihin armeijassa, joten hänkin alkaa jo olla miehen iässä.....

Olihan niitä monta muutakin, mutta taitaa aika moni olla hyytynyt tai muuten vaan kiinnostuksensa menettänyt.

Mieleen tulee myöskin Hook, joka oli Lappeenrannan piinkova kannattaja ja minun häntäkärpäseni......Veikkaan, että tuon nimimerkin takana voi hyvinkin olla Henri Inki......
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

Ja ei kannata unohtaa #Legentaa Nannaa #

Joka valvos meitä . On kyl ikävä Nannaa :)

Se sentään puuttus joka väliin . ;D ;D
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

Kuka meitä nyt valvoo ? Pitäis tietää ettei olls hunningolla .

Tai ei kiinosta meidän jutut . ;D

Vaikka sukelusvene nähtiin .
 
Viestejä
5 329
Vs: kp.com histora

Tallina vaan kertoo . Minä menen Joe sivuille
Tule mukaan .
 
Viestejä
1 674
Vs: kp.com histora

wimi sanoi:
Eikö tähän poppoon kuulu myös Kotkan sorsapilli .
Jolta poistettiin 5000 viestii . Onkohan viellä mursuviiksinen Kotkalainen viellä elossa .

Kotkan mursu oli kyllä legendaarinen hahmo. Miksi hänen viestit poistettiin?
 
Viestejä
6 444
En tiedä miksi päädyin tähän ketjuun, mutta allekirjoittanut on rekisteröitynyt comille 13.8.2002. Onko ketään aktiivikirjoittajaa, joka olisi viihtynyt täällä pitempään? @JOEN SUU ei ainakaan, vaikka kohta kaksikymppisiä viettääkin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös