Koripallo.com

KTP 2021-2022

CZ

Viestejä
507
"Veikko_huoleton" ehkä huonoiten valittu nimimerkki kp. com historiassa.
On, ja näistä nega-nimimerkeistä kaksi on entisiä seuran junnuja joilla ei vaan riittänyt(omasta mielestä kyllä)veikko, nivel ja ahma. En ylläty vaikka kirjoittaisi eri nikeillä. Tällä saatanan minibudjetilla voi lähteä kuka vaan lähteä kokeilemaan.
 
Viestejä
1 593
Koska tässä nyt kaikkia Veikkoja haukutaan, niin esitän suurimman vastalauseeni. Aivan typerää mollaamista.

itse olen suuri KTP:n fani ja olen jopa jäsenenä KTP:n facebookissa. Sitä paitsi olen käynyt suurimman osan Katajan häviöpeleistä Kotkassa.

Joten toivon, että kaikki Veikot jätettäsiin rauhaan.
 
Viestejä
3 498
KTP on joukkueena paljon parempi kun se pelaa smallballia. paljon liikkuvampi ja elävämpi. Lillard ei ollut kovin vakuuttava mutta peli oli kivan näköistä kun heittotaidoton Whitfield ei ollut tukkimassa peliä.
 
Viestejä
96
Kylläpä oli ihanaa eilen! Puoliajalla peli vielä tasan, tokalla puolikkaalla repesi. Kuten tuossa aiemmin sanottu, Roopelle propsit! Joukkuepelaaminen on nautittavaa katseltavaa. Williams on todellinen johtaja, ja King tekee kyllä töitä härän lailla. Tämä näkyy jo huimassa levypallomäärässä näin lyhyellä joukkueella. Arvostan myös sitä, että Roope ei hätäile jenkkien kanssa, vaikka välillä takkuaa.

Tähän perään täytyy kyllä todeta, että Lillard ei vaikuta liigatason vahvistukselta, hidas eikä osaa heittää. Ajotkin näyttävät väkinäisiltä. Tietenkin pakottaa, kun haluaa näyttää, mutta liikkumisesta näkee, että avut eivät vaan riitä. Luulen, että vaihtopenkiltä ja vaikka junnujoukkueesta löytyisi pelaajia, joista olisi vähemmän haittaa kentällä.

Eritysimaininnan ansaitsee myös Uotila, joka puolustaa aikasen hyvä suurempiaan vastaan. Itseluottamus riittää myös kolkkien kiskomiseen, mikä hieno juttu.
 
Viestejä
1 095
No, niin duunari jenkeiltä alkaa löytyä myös tehoja. Oli hyvä suoritus jättää nokia alle 60 pisteen Toivottavasti tuo Lillard osaisi heittää , niin kuin väitetään voitas jättää Whitfield vara jenkiksi.
 
Viestejä
626
Myös että säkällä ollaan neljänsiä sarjassa. Tämä oli aika pitkälti koko jutun sanoma.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
626
Tavallaa valmennukselle pessimististä keskisormen näyttöä ilman mitää hyvää syytä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
409
Eriomainen kirjoitus kymärissä. Puhutaan samasta-asiasta josta itse olen paasannut jo ennen kuin kausi ehti edes alkaa..

1. Heittäjiä EI Ktpeen jenkki viisikossa ole yhtäkään vaikka sitä aina välillä täällä joku hölmö yrittääkin väittää.

2. Mestaruutta ei duunareilla voiteta. Sekin on täysin totta, jenkeistä yksi pystyy jonkin näköisen edun luomaan. Mutta sekin on mielestäni näennäistä. Koska kaikki tietävät että Williamsilla ei ajon päättävää uhkaa ole. Eli ei tarvitse juurikaan auttaa muistaa vain että mies kun ajaa hän ajaa syöttääkseen. Scautit kun paranevat ja keskittyvät enemmän kauden edetessä yksityiskohtiin tämä otetaan varmasti pois. Muista jenkeistä ei ole minkäänlaisen edun luojiksi.

3. Sanoin että voitetut pelit oli lähinnä rupusakeista tai repaleisita ryhmistä (Vilpas/Pyrintö) oikeilta joukkueilta tuli turpaan huolella. Ja totesin myös kun jänisräikät pyörivät vimmatusti Kingin otteista Nokiaa vastaan. Että luulenpa että kun oikeat ja ehjät joukkueet tulevat vastaan on Kingi kotkan queeni. Siintähän huuto alkoi.

4.Ainoa mistä olen kirjoituksessa täysin erimieltä on. Että jenkeistä pitäisi vaihtaa vähintään kaksi mieluusti 3-4. Ainoa kenet jättäisin on Brown ja vain sen takia että olen ymmärtänyt miehen olevan niin edullinen. Että en usko ketään yhtä hyvää saavan siihen hintaan. Kaikki muut voisi heittää helvettiin ja etsiä oikeita yli 10 pinnan vahvistuksia. Ja ottaa tosiaan Browin lisäksi vain kolme OIKEA vahvistusta.

Nyt ollaan hyvässä tilanteessa sarjataulukkoa. Mutta sen ei pidä antaa hämätä on oikeasti katsottava tulosten takse. Ketä on ollut vastassa ja minkälaisilla kokoonpanoilla.
 
Viestejä
676
Eriomainen kirjoitus kymärissä. Puhutaan samasta-asiasta josta itse olen paasannut jo ennen kuin kausi ehti edes alkaa..

1. Heittäjiä EI Ktpeen jenkki viisikossa ole yhtäkään vaikka sitä aina välillä täällä joku hölmö yrittääkin väittää.

2. Mestaruutta ei duunareilla voiteta. Sekin on täysin totta, jenkeistä yksi pystyy jonkin näköisen edun luomaan. Mutta sekin on mielestäni näennäistä. Koska kaikki tietävät että Williamsilla ei ajon päättävää uhkaa ole. Eli ei tarvitse juurikaan auttaa muistaa vain että mies kun ajaa hän ajaa syöttääkseen. Scautit kun paranevat ja keskittyvät enemmän kauden edetessä yksityiskohtiin tämä otetaan varmasti pois. Muista jenkeistä ei ole minkäänlaisen edun luojiksi.

3. Sanoin että voitetut pelit oli lähinnä rupusakeista tai repaleisita ryhmistä (Vilpas/Pyrintö) oikeilta joukkueilta tuli turpaan huolella. Ja totesin myös kun jänisräikät pyörivät vimmatusti Kingin otteista Nokiaa vastaan. Että luulenpa että kun oikeat ja ehjät joukkueet tulevat vastaan on Kingi kotkan queeni. Siintähän huuto alkoi.

4.Ainoa mistä olen kirjoituksessa täysin erimieltä on. Että jenkeistä pitäisi vaihtaa vähintään kaksi mieluusti 3-4. Ainoa kenet jättäisin on Brown ja vain sen takia että olen ymmärtänyt miehen olevan niin edullinen. Että en usko ketään yhtä hyvää saavan siihen hintaan. Kaikki muut voisi heittää helvettiin ja etsiä oikeita yli 10 pinnan vahvistuksia. Ja ottaa tosiaan Browin lisäksi vain kolme OIKEA vahvistusta.

Nyt ollaan hyvässä tilanteessa sarjataulukkoa. Mutta sen ei pidä antaa hämätä on oikeasti katsottava tulosten takse. Ketä on ollut vastassa ja minkälaisilla kokoonpanoilla.
Tuohon viimeiseen kappaleeseen vain kommenttina, että kaikki ovat olleet jo kertaalleen vastassa. Kokoonpanot ovat vaihdelleet ja tulevat sitä tekemään myös jatkossa.
 
Viestejä
626
Ainoa kenet jättäisin on Brown ja vain sen takia että olen ymmärtänyt miehen olevan niin edullinen. Että en usko ketään yhtä hyvää saavan siihen hintaan. Kaikki muut voisi heittää helvettiin ja etsiä oikeita yli 10 pinnan vahvistuksia. Ja ottaa tosiaan Browin lisäksi vain kolme OIKEA vahvistusta.

Miltä tämä tulisi käytännössä näyttämään jos nyt keskellä kautta lähdettäisiin ajamaan sisään uusia pelaajia? Sanoisin, että oltaisiin varmuudella alemmassa jatkosarjassa. Ja millä logiikalla nyt yhtäkkiä löydät kolme parempaa pelaajaa kuin King, joka on 23. tehokkain pelaaja vain 24.30 min peliajalla. Richie on hyvä kokenut pelinrakentaja, joka myös heittää ihan kelvollisesti kolkkeja ja Whitfield on epäitsekäs työmyyrä. Puhumattakaan, ettei olla Lillardia vielä kunnolla edes nähty. Sinänsä samaa mieltä, että yksi näistä vahvistuksista voisi olla ns. puhdas heittäjä - ja mieluiten juuri Brownin tilalle. Mutta onko sitten mielessä nimiä, joita tilalle ehdottaa? Ja jonkinlaista realistista skenaariota miten kolmen (tai neljän) jenkin korvaaminen menisi taloudellisesti kuin pelillisesti? Haluaisitko siis, että KTP:llä olisi kolme jenkkiä 20 tehoilla suurilla minuuteilla ja muut joukkueesta tyytyisivät pienempiin minuutteihin? Peliajan tasaisuus ja joukkuepelaaminen on yksi niitä syitä miksi KTP on sarjassa neljäntenä. Mielenkiintoista kritisoida näin voimakkaasti kuitenkin hyvää joukkuetta. Ja kun jatkuvasti kritisoidaan ulkomaalaisia, niin miksi esimerkiksi Joonas Lehtoranta on tehokkuudessa vasta 66. reilu 28 min peliajalla? Ollaanko hiljaa vaan siksi, että on Kotkan poikia?
 
Viestejä
409
Miltä tämä tulisi käytännössä näyttämään jos nyt keskellä kautta lähdettäisiin ajamaan sisään uusia pelaajia? Sanoisin, että oltaisiin varmuudella alemmassa jatkosarjassa. Ja millä logiikalla nyt yhtäkkiä löydät kolme parempaa pelaajaa kuin King, joka on 23. tehokkain pelaaja vain 24.30 min peliajalla. Richie on hyvä kokenut pelinrakentaja, joka myös heittää ihan kelvollisesti kolkkeja ja Whitfield on epäitsekäs työmyyrä. Puhumattakaan, ettei olla Lillardia vielä kunnolla edes nähty. Sinänsä samaa mieltä, että yksi näistä vahvistuksista voisi olla ns. puhdas heittäjä - ja mieluiten juuri Brownin tilalle. Mutta onko sitten mielessä nimiä, joita tilalle ehdottaa? Ja jonkinlaista realistista skenaariota miten kolmen (tai neljän) jenkin korvaaminen menisi taloudellisesti kuin pelillisesti? Haluaisitko siis, että KTP:llä olisi kolme jenkkiä 20 tehoilla suurilla minuuteilla ja muut joukkueesta tyytyisivät pienempiin minuutteihin? Peliajan tasaisuus ja joukkuepelaaminen on yksi niitä syitä miksi KTP on sarjassa neljäntenä. Mielenkiintoista kritisoida näin voimakkaasti kuitenkin hyvää joukkuetta. Ja kun jatkuvasti kritisoidaan ulkomaalaisia, niin miksi esimerkiksi Joonas Lehtoranta on tehokkuudessa vasta 66. reilu 28 min peliajalla? Ollaanko hiljaa vaan siksi, että on Kotkan poikia?
Tämä näyttäisi hyvältä niinhän muutkin tekivät nyt on maajoukkue tauoko, oletko huomannut? Ja vaihtaminen olisi jo pitänyt aloittaa ennen taukoa.

Onko 23 tehokkain meriitti etenkin jos olet joukkueesi tehokkain jenkki sijalla 23. Joka jengissä on tuolla kaavalla vähintään 2 tehokkaampaa pelaajaa.

Taloudellisesti juuri Brownia ei kannata pistää pihalle luulen että on hinta/laatu paras näistä veijareista. Lillardista niinkuin muistakin jenkeistä ei tarvitse nähdä paikanpäällä nykypäivän tilasto ja videot pitäisi riittää. Niin kuin sanoin kaikista jenkeistä jo ennen suomeen tuloa. Peliajasta kun höpötit niin tuo 25min on optimaalisin aika pelaajan näkökulmasta etenkin tehokkuutta ajatellen.

4 jenkkiä on hyvä ei 5 ja mielellään nämä 3 muuta Brownin lisäksi pitäisi olla selkeitä vahvistuksia. Ei kohtuullista palkkaa imeviä surkimuksia. Browni on kyllä myös surkimus mutta ei ime palkkaa nimeksikään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös