Koripallo.com

KTP 2021-2022

Viestejä
146
Niin ja jos ja jos... Williams loukki ei olis kestänyt niin kauan, niin ois päässyt pelaamaan kakkospaikkaa, mikä varmaan paljon osuvampi Jahvonille. Nyt pallon ylöstuonti vastuu vie kyllä heittäjältä aikaa ja energiaa paljon pois.
 
Viestejä
626
Kouvojen seuraavaan otteluun parhaille paikoille lippu (vielä kätevästi tiketti.fi:stä)16 euroa. KTP:llä vastaava 25 euroa (ei kätevästi tilausta.)
 
Viestejä
626
Kotkan keskustasta tulisi julkisilla reilusti halvemmaksi lähteä Kouvojen matsiin :D
Keskustasta bussilla Karhuvuoreen ja takaisin on 7 euroa. Keskustasta junalla Kouvolaan ja takaisin on 8,20 euroa, josta on reilu 2 km Jatkeelle. Eli ei mikään pitkä kävely ja vaikka kiire tulisi, niin teoriassa näin. (Pe 8.4. aikatauluja katsoin.) Mainitsemisen arvoinen asia mielestäni.
 
Viestejä
676
Kouvojen seuraavaan otteluun parhaille paikoille lippu (vielä kätevästi tiketti.fi:stä)16 euroa. KTP:llä vastaava 25 euroa (ei kätevästi tilausta.)
Se on sääli, että hyvää tuotetta pitää myydä alennuksella. Kyseessä kuitenkin se aika vuodesta, kun kassoja on mahdollista laittaa kuntoon. Kouvolan yleisökato on kyllä yksi iso merkillisyys tämän kauden sarjassa.
 
Viestejä
1 675
Se on sääli, että hyvää tuotetta pitää myydä alennuksella. Kyseessä kuitenkin se aika vuodesta, kun kassoja on mahdollista laittaa kuntoon. Kouvolan yleisökato on kyllä yksi iso merkillisyys tämän kauden sarjassa.

Kouvot on budjetoinnut yleisötuloiksi tasan 0 euroa tälle kaudelle joten kassa on kunnossa ja kaikki muu on plussaa.
 
Viestejä
2 782
Tänään laitetaan suomi koripallon has-been'ien kumisulat pöllyämään niin että tarvii opaskoiran että löytää bussille!
 
Viestejä
99
Se oli semmoinen peli se. Missä oli se joukkueen laajuus, syvyys ja kilpailukyvykkyys, mitä täällä on kehuttu? Missä on nyt se ryhmä, ja jänisräikät, mikä laput silmillä on toitottanut pantterin nostoa yms. järjenvastaista koko kauden? Perjantaina voidaankin sitten alkaa varttua tulevaa kautta. Kuten oli tiedossakin... Toivotaan, että ensi kauden joukkueen kokoaminen onnistuisi paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
417
Se oli semmoinen peli se. Missä oli se joukkueen laajuus, syvyys ja kilpailukyvykkyys, mitä täällä on kehuttu? Missä on nyt se ryhmä, ja jänisräikät, mikä laput silmillä on toitottanut pantterin nostoa yms. järjenvastaista koko kauden? Perjantaina voidaankin sitten alkaa varttua tulevaa kautta. Kuten oli tiedossakin... Toivotaan, että ensi kauden joukkueen kokoaminen onnistuisi paremmin.

Täällä! Siis yksi jäsen siitä ”järjenvastaisesta ryhmästä”. Itse olen henkilökohtaisesti mielummin pettynyt optimisti, kuin ”mitä mää sanoin” -pessimisti.

Mielestäni joukkueessa on edelleen paljon aikaisempia kausia parempi henki, taistelutahto sekä kovan työmoraalin asennevammattomat jenkit. Tässä nyt vaan Seagullsia vastaan valitettavasti näkyy se ero, millaista pelillistä laatua saa tuplasti isommalla budjetilla. Lokithan ei edes juurikaan haasta meitä 1vs1 pelissä, vaan pelaajien ammattimaisuus (iästä huolimatta) ja taitotaso riittää toteuttamaan niin hyvää joukkuepeliä, ettei meillä vaan yksinkertaisesti paukut riitä siihen vastaamaan.

Let’s face the facts, olisihan se nyt ollut todella hurja temppu kaataa täydellä kokoonpanolla operoiva Seagullsin kaltainen huippujengi meidän porukalla, joka koostuu murto-osa budjetilla hankituista pelitaukoja pitäneistä jenkeistä, rookie valmentajasta ym. Toki tästä huolimatta jaksoin itse uskoa yllätykseen, mutta tällä kertaa sitä ei taideta valitettavasti nähdä.

Huomenna kokeilemaan sitten jotain ihan hurlumhei katukoristaktiikoita ja Timoselle enemmän peliaikaa.
 
Viestejä
626
Eiliseen otteluun kylläkin pettynyt, kun kotisalissa tehdään vain 63 pistettä. Tai ylipäänsä kummallista skorata enemmän vieraissa. Eilinen peli näytti oikeastaan perus runkosarjaottelulta ja tämä on se kummallisin juttu, kun joukkueella vaikuttaisi olevan hyvä henki. Taistelutahtoa kaipaisi lisää kentälle. Jussi Laakso puhui otteluennakossa koiratappelusta, niin sitä se ei jostain syystä ollut.
Pitäisikö kokeilla huomenna ilman Whitfieldiä? Yrittäisi skorauksessa pysyä samassa vauhdissa vastustajan kanssa. Ei ainakaan mitään hävittävää ole, jos kurinalaisuudesta lipsutaan ja lähdetään enemmän 1 vs 1. Vai mitä mieltä? Voi olla, että mennään juuri päinvastaisella taktiikalla :D
 
Viestejä
450
Joo kyllähän meillä on vastassa varmaan joko sarjan paras tai ainakin yksi parhaista joukkueista ja rahaa on siihen satsattu mutta silti minua vaivaa se ettei joukkueen taistelu ole parhaasta päästä väkisinkin tulee mieleen jonkinlainen hengettömyys, taistelu tahdon puute, mikä näkyy huonoissa heitoissa jne . Sarjan aikana on muutamissa peleissä ollut semmoinen meininki, ettei vastustajalla ole ollut juuri mitään jakoa, mielestäni nyt viime peleissä ei sellaista ilmettä ole kuitenkaan näkynyt, ehkä vanhan kannattajan silmät ovat jo väsyneet :)
Nyt vaan kaikki peliin huomenna, vaikka sitä ahtaaja korista tai katukorista, ihan mitä vaan kunhan saadaan kunnon peli vielä aikaiseksi, ei meillä mitään hävettävää ole, taistellaan kunniakkaasti ja katsotaan mihin se riittää, tsemppiä vielä huomiselle
 
Viestejä
1 095
Joo ei ollut mitään jakoa eilen lokkeja vastaan. On se Whitfield vaan huono, ei divarissakaan taida olla noin kädetöntä vahvistusta. Perjantainahan se kausi on joukkueelta ohi, ens kaudeksi toiveeksi korin alle jenkki ,joka saa palloa sisäänkin. Pääsis King omalle nelospaikalle. Remua ei varmaankaan joukkueessa enään nähdä? Korvaavaa kotimaista on varmaan paha löytää.
 
Viestejä
1 283
Täällä myös samasta ryhmästä! Kyseessä kuitenkin "vain" koripalloa, ei sen vakavampaa. Itse kuitenkin niin paljon KTP:n kausia/pelejä nähneenä etten jaksa pauhata miten organisaatio on epäonnistunut, jenkit olleet paskoja jne. (ainakaan paljoa :D ). Itse en ymmärrä sitten mitenkään, että tietyt nimimerkit löytävät kokoajan vain negatiiviset asiat tästä meidän jengistä ja miksi sitä paskaa oloa pitää purkaa samoista asioista joka huonon pelin jälkeen?
Kyllä tuolla Pihvi&Co varmaan parhaansa tekee, että ylipäänsä Kotkassa pelataan pääsarjatasolla. Jos osaamista/rahaa löytyy, organisaatiosta varmaan toivotetaan tervetulleeksi porukkaan.

Optimistiset katseet taas uuteen kauteen, onhan meillä toisen kauden Roope&Urald ;)
 
Viestejä
218
Let’s face the facts, olisihan se nyt ollut todella hurja temppu kaataa täydellä kokoonpanolla operoiva Seagullsin kaltainen huippujengi meidän porukalla, joka koostuu murto-osa budjetilla hankituista pelitaukoja pitäneistä jenkeistä, rookie valmentajasta ym. Toki tästä huolimatta jaksoin itse uskoa yllätykseen, mutta tällä kertaa sitä ei taideta valitettavasti nähdä.

Juurikin näin! Heitetään vaan bussin alle jenkit ja selitellään jollain valmentajan kokemattomuudella ym. paskaa.
Kyllä niitä suurimpia alisuorittajia oli 4 kotimaista.
 
Viestejä
417
Let’s face the facts, olisihan se nyt ollut todella hurja temppu kaataa täydellä kokoonpanolla operoiva Seagullsin kaltainen huippujengi meidän porukalla, joka koostuu murto-osa budjetilla hankituista pelitaukoja pitäneistä jenkeistä, rookie valmentajasta ym. Toki tästä huolimatta jaksoin itse uskoa yllätykseen, mutta tällä kertaa sitä ei taideta valitettavasti nähdä.

Juurikin näin! Heitetään vaan bussin alle jenkit ja selitellään jollain valmentajan kokemattomuudella ym. paskaa.
Kyllä niitä suurimpia alisuorittajia oli 4 kotimaista.

Ei tässä kyllä ketään ole bussin alle heitetty, mutta ymmärrät varmaan itsekin, ettei KTP:n jenkkibudjetilla voi päästä samalle tasolle kärkijengien kanssa, vaan jossain osa-alueella annetaan väkisinkin tasoitusta. Ja vaikka Mäkelä kuinka on mun mieleinen ihminen sekä valmentaja, niin kyseessä hänen ensimmäinen kautensa korisliigavalmentajana.

Kotimaisista nyt en mitään erityismainintoja kokenut tarpeelliseksi sanoa, kun varmaan sanomattakin selvää, että 5 maajoukkuemiestä voittaa yhden.

Oli miten oli, itse olen ihan tyytyväinen kauteen kokonaisuutena ja tästä on hyvä jatkaa uusilla kuvioilla ensi kauteen. Toivotaan hyviä jenkki JA KOTIMAISIA pelaajavalintoja, sekä positiivista kannatustoimintaa meiltä faneilta jatkossakin :) Hyvää kesän odotusta mun puolesta ihan kaikille.
 
Viestejä
626
Roope tosiaan onnistui luomaan sellaisen positiivisen kulttuurin, joka on erittäin suuri juttu tulevaisuutta ajatellen. Vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä ja onhan hän mestarivalmentaja PeKan kanssa!

Aika vähän löytyy arvostusta seuroihin kuten Seagulls, kun joka kausi lähtee Goljatina kauteen. Mutta ei voi mitään, tää on urheilua. Silti aidosti hyvillä mielin seuraavaan kauteen :)
 
Viestejä
99
Plus puolellehan kausi menee, taisteltiin kotiedusta viimeiseen peliin, tiputtiin yhdelle vahvalle mestari suosikille. Uutta matoa koukkuun ensikaudeksi, nyt vaan rauhassa rakentamaan ensikautta.
Kyllä juurikin noin! Siitä vaan ei pääse mihinkään, että se Kymärin analyysi oli pääosin totta. Sen mukaan meni alkusarja sekä myös osin ylempi. Tyylipisteitä ei jaeta ja kaikki lasketaan. Kelpo lopputulos pitkään aikaan. Hyvää kesän ja tulevan kauden odotusta kaikille!
 

CZ

Viestejä
507
Selkeä 8+ kaudesta, nyt vaan pitäisi saada budjettia kasvatettua, (mikä tällä talousalueella pirun vaikeaa), jotta saataisiin yksi napsu ylöspäin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös