Koripallo.com

Mikä on paras leffa?

Viestejä
1 108
Alonzo82 sanoi:
Sen kyllä huomasin eilen, ja juuri sen vuoksi en pitänyt leffasta. Face-off oli just tyypillinen jenkkileffa jossa väkivaltaa ja pyssyjen pauketta riittää. Juoneltaan oli aika köyhä.

Dude, you just praised Big Daddy.

Jos vaikka sovitaan niin, että ketjussa joka käsittelee kaikkien aikojen parhaita elokuvia ei mainittaisi Adam Sandleria EIKÄ John Woon tuotantoa?

Jatkakaa.

Ps. Häiritseekö ketään muuta miten tällä forumilla näin yksinkertainen topic, jonka otsikossa haetaan selvästi yhtä selkeää parasta elokuvaa, kääntyy aina jonkinlaiseksi "kaikki leffat mitä olen nähnyt puolenvuoden sisällä"-listaukseksi?
 
Viestejä
881
memento sanoi:
eilwn sub tv:ltä tuli memento ja se oli hemmetin hyvä ,yksi parhaista

En välttämättä sanoisi yksi parhaista, Memento loppuu (tai alkaa, if you will) jotenkin kesken. Mutta idea on hyvä.
 
Viestejä
395
Playoff-Kaiser sanoi:
Alonzo82 sanoi:
Sen kyllä huomasin eilen, ja juuri sen vuoksi en pitänyt leffasta. Face-off oli just tyypillinen jenkkileffa jossa väkivaltaa ja pyssyjen pauketta riittää. Juoneltaan oli aika köyhä.

Dude, you just praised Big Daddy.

Jos vaikka sovitaan niin, että ketjussa joka käsittelee kaikkien aikojen parhaita elokuvia ei mainittaisi Adam Sandleria EIKÄ John Woon tuotantoa?

Jatkakaa.

Ps. Häiritseekö ketään muuta miten tällä forumilla näin yksinkertainen topic, jonka otsikossa haetaan selvästi yhtä selkeää parasta elokuvaa, kääntyy aina jonkinlaiseksi "kaikki leffat mitä olen nähnyt puolenvuoden sisällä"-listaukseksi?
Hyviä leffoja on niin paljon, ja koko ajan tulee lisää. On mahdotonta sanoa vain yhtä parasta leffaa tai näyttelijää. Molempia on loputon lista.
 

aalonzo

Alonzo82 sanoi:
Playoff-Kaiser sanoi:
Alonzo82 sanoi:
Sen kyllä huomasin eilen, ja juuri sen vuoksi en pitänyt leffasta. Face-off oli just tyypillinen jenkkileffa jossa väkivaltaa ja pyssyjen pauketta riittää. Juoneltaan oli aika köyhä.

Dude, you just praised Big Daddy.

Jos vaikka sovitaan niin, että ketjussa joka käsittelee kaikkien aikojen parhaita elokuvia ei mainittaisi Adam Sandleria EIKÄ John Woon tuotantoa?

Jatkakaa.

Ps. Häiritseekö ketään muuta miten tällä forumilla näin yksinkertainen topic, jonka otsikossa haetaan selvästi yhtä selkeää parasta elokuvaa, kääntyy aina jonkinlaiseksi "kaikki leffat mitä olen nähnyt puolenvuoden sisällä"-listaukseksi?
Hyviä leffoja on niin paljon, ja koko ajan tulee lisää. On mahdotonta sanoa vain yhtä parasta leffaa tai näyttelijää. Molempia on loputon lista.
no luettele sitten osa niistä äläkä mitään p**** big daddyä
 
Viestejä
432
aalonzo sanoi:
Alonzo82 sanoi:
Playoff-Kaiser sanoi:
Alonzo82 sanoi:
Sen kyllä huomasin eilen, ja juuri sen vuoksi en pitänyt leffasta. Face-off oli just tyypillinen jenkkileffa jossa väkivaltaa ja pyssyjen pauketta riittää. Juoneltaan oli aika köyhä.

Dude, you just praised Big Daddy.

Jos vaikka sovitaan niin, että ketjussa joka käsittelee kaikkien aikojen parhaita elokuvia ei mainittaisi Adam Sandleria EIKÄ John Woon tuotantoa?

Jatkakaa.

Ps. Häiritseekö ketään muuta miten tällä forumilla näin yksinkertainen topic, jonka otsikossa haetaan selvästi yhtä selkeää parasta elokuvaa, kääntyy aina jonkinlaiseksi "kaikki leffat mitä olen nähnyt puolenvuoden sisällä"-listaukseksi?
Hyviä leffoja on niin paljon, ja koko ajan tulee lisää. On mahdotonta sanoa vain yhtä parasta leffaa tai näyttelijää. Molempia on loputon lista.
no luettele sitten osa niistä äläkä mitään p**** big daddyä


No kyllähän se Alonzo tonne ykkössivulle melko pitkän listan pistikin joten kurkkaappa sieltä.
PS: Ei Face/off kyllä minusta juoneltaan ollut köyhä. Melko ovela leffa mun mielestä. John Woota parhaimmillaan...
 
Viestejä
2 219
Juoneltaan Face/Off on ihan ok, itseasiassa keskivertotoimintaa paljon parempi.
Juonenkäänteet ja ennalta-arvattavuus ovat sitten toinen kysymys.

En lähde sanomaan mikä olis paras, elokuvia on osa-alueiltaan parhaita loputtomiin, mutta
heitetään tähän yks vakio: Kummisedät.

Toiminnoista mulle ehdoton ykkönen on The Rock, myös saman tekijän BB2 on melko loistokas viihdepläjäys.
 

bb2

.04 sanoi:
Juoneltaan Face/Off on ihan ok, itseasiassa keskivertotoimintaa paljon parempi.
Juonenkäänteet ja ennalta-arvattavuus ovat sitten toinen kysymys.

En lähde sanomaan mikä olis paras, elokuvia on osa-alueiltaan parhaita loputtomiin, mutta
heitetään tähän yks vakio: Kummisedät.

Toiminnoista mulle ehdoton ykkönen on The Rock, myös saman tekijän BB2 on melko loistokas viihdepläjäys.
mistä bb2 on lyhenne
 

frozen

onko kukaan nähny vielä sitä "the day after tomorrow"?
minkälainen leffa oli ja kannattaako mennä kattomaan?
mainokset oli aika mielenkiintosii ja ensi-ilta tais olla tänään 28.5.....?!?
 
Viestejä
350
Olin ensi-illassa äsken.
Kannattaa mennä katsomaan. Vaikka elokuvassa ei ketään "tunnettua" näyttelijää näytellyt niin elokuva oli silti nautinto. Tietokoneella hyvin tehdyt tehosteet kuten; New Yorkin peittyminen lumella, massiiviset hyökyaallot ja muut rakennusten tuhoutumiset.
Silti elokuvan loppu oli hieman löysä. Lopussa annettiin semmoinen kuva, että maailma pelastui ja kaikki Yhdysvaltojen ihmiset elivät elämänsä iloisesti loppuun asti. Ei puhuttu ollenkaan, että mitä muille maille kävi.
Odotin elokuvalta kyllä paljon parempaa, on silti katsomisen arvoinen.

So typische!

4/5 Huonon lopun takia.
 
Viestejä
2 257
bb2 sanoi:
.04 sanoi:
Juoneltaan Face/Off on ihan ok, itseasiassa keskivertotoimintaa paljon parempi.
Juonenkäänteet ja ennalta-arvattavuus ovat sitten toinen kysymys.

En lähde sanomaan mikä olis paras, elokuvia on osa-alueiltaan parhaita loputtomiin, mutta
heitetään tähän yks vakio: Kummisedät.

Toiminnoista mulle ehdoton ykkönen on The Rock, myös saman tekijän BB2 on melko loistokas viihdepläjäys.
mistä bb2 on lyhenne
Bad Boys 2.Todellakin voi sanoa että hyvä viihdepläjäys,mutta ei hyvä elokuva.
Täällä puhutaan elokuvista eikä mainita sellaisia mestariteoksia kuten Fight club,Apocalypse Now! ja Lock,Stock and Two Smoking Barrels .
 
Viestejä
650
not. David Lynch sen osaa.
 

?

Viestejä
163
Lock,Stock and Two Smoking Barrels on kyllä loistava.
Shawshank Redemption, Kummisedät, LOTR 1, The Matrix, Memento, American History X, Scarface, Gladiaattori
 
Viestejä
432
Huomenna tulee muuten Fight Club. Itse en ole nähnyt mutta todella kehuttu on. Siis täytyy katsoa. Plussana varmasti loistava Edward Norton.
 
Viestejä
2 257
The Chef sanoi:
Huomenna tulee muuten Fight Club. Itse en ole nähnyt mutta todella kehuttu on. Siis täytyy katsoa. Plussana varmasti loistava Edward Norton.
Nortonin ehkä paras roolisuoritus eli yksi maailman parhaista roolisuorituksista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös